Aparthotel Sotavento Beach Club

Aparthotel Sotavento Beach Club

7.2Goed

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sotavento Beach Club voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

11 reviews over Aparthotel Sotavento Beach Club

• 2019
    7Marjon29-08-2019

Prima vakantie.

Het is een mooi complex, alles goed verzorgd. Het eten was beetje eenzijdig. Er waren echter alleen maar Duitse vakantiegangers. Ook het animatieteam bestond alleen uit Duitsers die nauwelijks Engels of Spaans spraken. Wij waren de enige Nederlanders. Er werd op het complex alleen maar Duits gesproken en alles werd in het Duits weergegeven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8joep muerders04-03-2018

Toch een mooie vakantie , maar met 1 zwart randje!

Mooie accommodatie en ligging langs het strand. Goed onderhouden en service was prima ! Eten en drinken was naar tevredenheid, maar niet super ! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hadden voor onze dochter en haar gezin een 2 slaapkamer appartement geboekt en niet gekregen Daar was het mis gegaan ! Alleen 1 slaapkamer gekregen, maar na reclameren, kregen wij na 2 dagen ter compensatie met z'n allen 2 slaapkamer appartement met zeezicht ! We hadden gelukkig een kopie gemaakt en meegenomen wat wij geboekt hadden, dus waar het mis is gegaan weten wij nu nog niet ! ik denk bij Sotavento beach club ! Slapen gedurende 2 nachten was niet leuk voor onze familie met 2 kinderen ! Ze hebben in de woonkamer moeten slapen ! ! !

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

5Ryanne22-05-2016

Goed hotel maar matige bestemming

Ik ben 11 dagen naar Costa Calma geweest. Afhankelijk van wat je wenst op vakantie, vond ik het vrij saai. In de buurt is weinig tot niets aan winkeltjes, cafés of barretjes. Als je geen auto huurt of met openbaar vervoer gaat ben je echt gebonden aan het hotel (en dus het weer). Drie dagen rond gereden in de auto, dan heb je eigenlijk ook wel alles gezien. Hotel was goed (wel goed vragen naar de ligging, moesten 66 trappen op om van de bar in ons appartement te komen), mensen zeer vriendelijk. Het us een groot complex, knus ingericht. Er is na 17.00 1 bar open, best weinig voor de hoeveelheid mensen die hier verblijven! Eten vond ik zelf matig, op het ontbijt na dat was goed! Het is erg Duits georiënteerd, lijkt eerder alsof je in Duitsland op vakantie gaat. Engels spreken ze hier slecht tot niet. Dat is overigens in het Noorden wel anders.

Gereisd in mei 2016

• 8Peter29-01-2014

Mooi resort gelijk aan het strand!

Net onderhouden resort met verwarmd zwembad aangrenzend aan het strand. Appartement was netjes en schoon.

Ruim opgezet restaurant, met wisselende gerechten bij het diner buffet. Heerlijk resort om met jongere kinderen heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Fam Eulderink14-08-2011

Volgend jaar weer

Wij hebben voor de kerstdagen hier een weekje vertoefd, de zwembaden waren schoon want ze werden elke dag gereinigd. Eeen min puntje vond ik dat het hotel aan zee grens ligt maar het stenen strand wordt niet vernoemd. Als je een stukje (200 m) verder loopt heb je een compleet zandstrand.

De kinderen (3 en 4 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt in de zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Duits, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaGeurensauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats