Aparthotel Sotavento Beach Club ****

Aparthotel Sotavento Beach Club ****

Aparthotel Sotavento Beach Club
Aparthotel Sotavento Beach Club
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sotavento Beach Club voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Sotavento Beach Club in het Nederlands

Goed hotel maar matige bestemming

Ryanne, 22-5-2016

Ik ben 11 dagen naar Costa Calma geweest. Afhankelijk van wat je wenst op vakantie, vond ik het vrij saai. In de buurt is weinig tot niets aan winkeltjes, cafés of barretjes. Als je geen auto huurt of met openbaar vervoer gaat ben je echt gebonden aan het hotel (en dus het weer). Drie dagen rond gereden in de auto, dan heb je eigenlijk ook wel alles gezien.

Hotel was goed (wel goed vragen naar de ligging, moesten 66 trappen op om van de bar in ons appartement te komen), mensen zeer vriendelijk. Het us een groot complex, knus ingericht. Er is na 17.00 1 bar open, best weinig voor de hoeveelheid mensen die hier verblijven! Eten vond ik zelf matig, op het ontbijt na dat was goed!

Het is erg Duits georiënteerd, lijkt eerder alsof je in Duitsland op vakantie gaat. Engels spreken ze hier slecht tot niet. Dat is overigens in het Noorden wel anders.

Mooi resort gelijk aan het strand!

Peter, 29-1-2014

Net onderhouden resort met verwarmd zwembad aangrenzend aan het strand. Appartement was netjes en schoon.

Ruim opgezet restaurant, met wisselende gerechten bij het diner buffet.

Heerlijk resort om met jongere kinderen heen te gaan.

Volgend jaar weer

Fam Eulderink, 14-8-2011

Wij hebben voor de kerstdagen hier een weekje vertoefd, de zwembaden waren schoon want ze werden elke dag gereinigd. Eeen min puntje vond ik dat het hotel aan zee grens ligt maar het stenen strand wordt niet vernoemd. Als je een stukje (200 m) verder loopt heb je een compleet zandstrand.

De kinderen (3 en 4 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt in de zwembaden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sotavento Beach Club in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sotavento Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sotavento Beach Club scoort een 7.07 uit 10 op basis van 9 reviews.