Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO H10 Playa Esmeralda voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda

• 7G&M13-09-2019

het massaal reserveren van ligbedden met handdoek

het resort is wel wat gedateerd, groot MIN PUNT te weinig ligbedden met parasol bij het zwembad en helaas werd er massaal ligbedden gereserveerd totaal geen toezicht. De “privilege” zonneterras is te klein voor alle gasten., ook daar weer massaal handdoeken op de ligbedden. Waar ook gasten gebruik van maken die geen Privilege hebben.Ligbedden met parasol bij het strand 15€ per dag extra uitgegeven. Ook een min punt geen begeleiding naar de kamer de receptie geeft een kaart / plattegrond en succes ( wel ingewikkeld ) De kamer was goed, bedden ook. Het ontbijt en a la carte was goed.Costa Calma is klein niet bruisend.

Roxanne L., Departamento de relaciones publicas, Subdirector, 15-09-2019

Geachte gast,

bedankt voor het delen van uw mening met ons. Het spijt ons dat uw laatste vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het is erg belangrijk voor ons om opmerkingen als de uwe te ontvangen, omdat dit ons in staat stelt ons meer te concentreren op de noodzakelijke wijzigingen.

Uiteraard willen wij u natuurlijk ook bedanken voor de aardige woorden betreft de service in ons privilege restaurant. Wij zullen er voor zorgen dat alles, positief en negatief, met onze afdelings-chefs gedeeld word.

We hopen dat een negatieve gebeurtenis geen invloed heeft op uw vertrouwen in onze groep.

We hopen u hier graag nogmaals te ontvangen in het H10 Sentido Playa Esmeralda. We zijn ervan overtuigd dat u positief zult worden verrast door onze verbeteringen.

Warme groeten uit Fuerteventura!

• 8Ernst06-09-2019

Heerlijke relaxte vakantie met a la carte eten

Aanrader is het privilege arrangement, kosten zijn wat meer, dat krijg je dubbel terug

Roxanne L., Departamento de relaciones publicas, Subdirector, 14-09-2019

Beste Ernst,

heel erg bedankt voor deze geweldige recensie. We stellen het zeer op prijs dat u even de tijd heeft genomen en uw mening met ons heeft gedeeld. Het maakt ons blij te weten dat u zo'n aangenaam verblijf heeft gehad en nog meer om te weten, dat onze service daar zo'n groot deel van heeft uitgemaakt.

We zullen ervoor zorgen dat uw vriendelijke woorden worden gedeeld met al onze medewerkers en hopen echt dat u ons het plezier weer zult geven, om u hier te begroeten.

We hopen u snel weer terug te zien, maar tot dan, een dikke knuffel vanuit het H10 Sentido Playa Esmeralda!

Geboekt bij neckermann
  • 10Harry & Ria24-07-2019

Een onvergetelijke vakantie in een super hotel!!

Sentido H10 Playa Esmeralda is een fantastisch hotel. We zijn hier 8 dagen geweest. De ontvangst was uiterst vriendelijk door de enthousiaste Nederlandse Roxanne. Een verademing om eens een keer in je eigen taal uitleg te krijgen! Ook wat de andere medewerkers betreft: vriendelijk, behulpzaam en deskundig. In ons geval was er sprake van een all inclusive boeking met daarbij een privilege kamer. We waren aangenaam verrast door de voordelen die een dergelijke privilege boeking biedt, o.a. de mogelijkheid om à la carte te dineren in een speciaal daarvoor ingerichte lounge. Een regelrechte aanrader! Een bewuste keuze was ook ADULTS ONLY. (Geen last van lawaaiige animatieteams). Ook dit is uitstekend bevallen en zal bij een volgende boeking onze voorkeur hebben. Wellicht opnieuw bij Sentido H10 Playa Esmeralda aan de Costa Calma.

Roxanne L., Departamento de relaciones publicas, Subdirector, 26-07-2019

Geachte Harry en Ria,

ten eerste willen wij u graag hartelijk bedanken, voor het feit dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Het doet ons heel goed om te horen hoe zeer u van uw vakantie genoten heeft. Ook heel erg bedankt voor alle vriendelijke woorden voor verschillende leden van ons personal, uiteraard zullen wij ervoor zorgen dat iedereen deze te horen krijgt. Hopelijk was dit voor u niet de laatste keer en komt u ons snel nogmaals verblijden met een bezoek. Wij zullen hier uiteraard zijn om u met open armen te ontvangen.

Vriendelijke en zonnige groetjes vanuit het H10 Sentido Playa Esmeralda!

Geboekt bij neckermann

• 10Johan Albert Meulenbelt12-07-2019

fantastisch

Het hotel is groot en verpakt in een leuke bouw wat iets Afrikaans heeft. De ligging is echt prachtig aan de rand van Costa Calma met de oceaan voor de deur. Alle kamers hebben zee zicht en wij hadden zelfs een tuintje. De uitzichten zijn dan ook fenomenaal. Aangezien mijn vriendin slecht ter been is was het hier zeer goed te doen. Er zijn 2 liften die je van het zwembad omhoog brengen langs een mooie binnentuin met schildpadden. Het eten is rijkelijk en steeds warm en aangevuld. De schoonmaakploeg is elke dag bezig met het onderhouden van het totale gebouw. De kamers zijn redelijk groot en super schoon en voorzien van de meest fantastische bedden. De rust aan het zwembad is geweldig mede door dat het een volwassen hotel is. Dus de kindvriendelijkheid is hier niet van toepassing. De receptie is vriendelijk en een auto huren doe je zo in het hotel. Wij al jaren op vele plaatsen geweest en in diverse hotels gezeten. Maar dit was top.

Roxanne L., Departamento de relaciones publicas, Subdirector, 15-07-2019

Geachte Johan,

wij willen u graag hartelijk bedanken voor het delen van u vriendelijke mening. Dat stellen wij natuurlijk zeer op prijs. Wij zijn blij om te horen dat u zo van uw vakantie heeft genoten en hopen dat u ons snel nogmaals komt bezoeken! Tot die tijd sturen wij zonnige groetjes vanuit H10 Sentido Playa Esmeralda!

• 2Menno29-12-2016

Geen service, alleen een plek om te slapen en eten

Wij waren zeer teleurgesteld over ons bezoek. Er is nauwelijks service in het hotel, voor veel zaken moet extra betaald worden (ook al is het niet veel) en het eten wat niet best.

Positieve punten: * Het is erg rustig, ook bij volle bezetting * Schoonmaak van de kamers is meestal goed * Kamers zijn prima.

Maar dan voor ons een flinke lijst aan negatieve punten. Wij gaan regelmatig naar 4 en 5 sterren hotels op de Canarische Eilanden, Egypte of Turkije, maar dit is zeker onze slechtste ervaring tot nu toe. Niet alle minpunten zijn even belangrijk, maar het weegt wel mee in de hele ervaring en het gebrek aan service:

• Koffers zelf naar de kamer brengen en meenemen bij uitchecken
    • Geen drankjes aan het zwembad, zelf halen
    • Kluisje in de kamer alleen tegen betaling
    • Voor handdoeken voor het zwembad moet borg betaald worden. Mogen maximaal 2x per week omgeruild worden, vaker tegen betaling van €0,50 per handdoek
    • WiFi bijna altijd erg slecht of niet werkend
    • We moesten na 2 dagen van kamer ruilen omdat de mieren over het bed en de kussens kropen
    • Personeel spreekt nauwelijks Engels, bijna alleen maar Spaans en Duits.
    • Meeste personeel is niet erg vriendelijk: een "goedemorgen, hoe gaat het?" kan er niet van af, waarschijnlijk vanwege omdat ze nauwelijks Engels spreken.
    • Eten is het restaurant is redelijk gevarieerd, maar vaak al afgekoeld voordat het op je bord ligt.
    • Geen andere restaurants aanwezig, behalve de buitenbar. Daar 1x gegeten, maar daar kregen we oude nachos en een verkeerde sandwich.

Je krijgt een plek om te slapen en te eten, maar daar houdt het ook een beetje mee op. Voor ons nooit meer!

Lorenzo C., Departamento de Relaciones Públicas, Subdirector, 02-06-2018

Geachte Menno, bedankt voor het delen van uw mening met ons. Aanvaard in eerste instantie onze oprechte excuses voor het ongemak dat zich tijdens uw verblijf heeft voorgedaan. We zijn blij dat u kunt genieten van de rust van ons hotel en onze kamers, maar echt spijt van de negatieve indrukken die u heeft gemeld. We gaan mogelijke oplossingen of verbeteringen bespreken van de zwakke punten die u hebt opgemerkt met ons management. Zelfs als uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen voldoet, hopen we dat een negatieve aflevering geen effect heeft op uw vertrouwen in onze groep. We hopen dat we je hier nogmaals mogen verwelkomen en je verrassen met onze verbeteringen. Hartelijke groeten uit Fuerteventura

• 9marianne12-09-2016

Fantastisch hotel. Hele goede service.

Alles vonden we goed. Prima service. Al het personeel heel erg vriendelijk. Al in veel hotels geweest maar dit was de beste. Een hele goede all-inclusive. Heel veel variatie en veel ook luxe dingen bij het buffet. Drankjes ook allemaal heel goed. Gezellig bij het zwembad en geen harde muziek. En in en om het hotel gezellige hoekjes om te zitten. Gelijk aan het strand. Rustig gelegen. Er waren voor ons geen negatieve dingen.

• 9Fam. van Laar01-07-2016

Geweldig hotel!

Net terug van een heerlijke 12-daagse vakantie bij hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda. De omgeving was zoals verwacht niet heel bijzonder, maar het hotel daarentegen erg goed! Wij hebben nog nooit zo lekker gegeten en gedronken op een resort. Er is een grote verscheidenheid en er is voor ieder wat wils. Wie hier niet tot z'n recht komt, lust echt niks.

Het is een groot resort, maar het voelt niet zo druk (hoogstens bij ontbijt merkbaar). Bovendien is het overal zeer schoon maar de bewegwijzering is slecht. Bordjes staan niet duidelijk in het zicht en de verdiepingen staan verkeerd aangegeven in de lift. Dit veroorzaakte de nodige verwarring de eerste dagen, en blijkbaar waren wij niet de enigen met dit probleem.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze doen echt moeite voor je. Van de schoonmaaksters tot de managers, overal word je dagelijks netjes begroet en geholpen.

Het animatieteam doet erg zijn best om er wat van te maken, maar worden hierin niet erg in ondersteund. Slechte geluidsinstallatie, een verouderde zaal waar pilaren het zicht blokkeren, en het stopt allemaal rond half 11. Maar aangezien de bars niet erg gezellig zijn (bij de lobby-bar is de verlichting ongezellig en er zijn te weinig stoelen en bij de pool-bar zit je op de tocht) zit er niets anders op dan naar de kamer te gaan. De WIFI op de kamers is erg slecht; het valt steeds weg en heeft een zwak signaal. Bij het zwembad en (ongezellige) lobby-bar is dit wel in orde.

Het zwembadwater is ijzingwekkend koud - zelfs "als je er eenmaal door bent" - en er zwemt dan ook nauwelijks iemand. Het binnenbad daarentegen is heerlijk op temperatuur rond 30 graden.

De kamers zijn schoon, maar verouderd. Er ontbreekt het één en anders zoals een slot op de badkamerdeur, een afzuigingsysteem en een planchet. Het leest als een verzameling klachten, maar we zouden geen Nederlanders zijn als we niet ergens commentaar op hadden. Wij hadden in ieder geval een heerlijke vakantie, mede door SENTIDO H10 Playa Esmeralda!

Met oudere kinderen

• 9Corrie Hellemons26-06-2016

fantastisch hotel voor een weekje heerlijk relaxen

All inn geweldig we hebben al veel all inn hotels gehad maar nog nooit zo goed. Omgeving rustig maar dat wisten we heerlijk om even bij te tanken.

• 8Ludger14-06-2016

prima hotelletje

Gisteren teruggekeerd na een deugddoend verblijf in hotel Playa Esmeralda. Hotel verkeert in goede staat, wordt ook prima onderhouden; zeer rustige ligging, echter geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. Service was uitstekend, lekkere buffetmaaltijden en de ruime kamers werden dagelijks grondig gepoetst; bijna alle kamers hebben frontaal zeezicht. Erg vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitsverhouding en het hotel geniet blijkbaar van een erg trouw cliënteel. Geen luidruchtige muziek aan het zwembad, 's avonds na 22 uur een oase van rust in heel het hotel. Ook uitermate geschikt voor mensen die gesteld zijn op hun privacy!

Met vrienden

• 9Bertram10-05-2016

Super hotel!

Niets aan te merken op hotel; goede service, vriendelijk personeel, eten en drinken heel goed. Lekkere cocktails! Geen handdoekje leggen bij zwembad! Vooral veel duitse gasten. Hotel beschikt niet over een eigen strand, wel een pad naar het strand vanuit hotel aanwezig. Veel nudisten op het strand. Standwandeling is aan te raden, tussen de rotsen waar je langs loopt richting de zeilschool zitten veel eekhoorntjes die allemaal uitkomen als ze iets horen kraken, ze eten zelfs bijna uit de hand. Te voet naar centrum Costa Calma is goed te doen, alleen in het plaatsje zelf is niet veel te doen, geen boulevard of iets dergelijks.

11 tips over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda

• jessicak, 01-04-2012

Buggytour Wandeling van hotel over strand naar zuiden van het eiland. Het strand is mooi met vergezichten en mooie bergen, natuur.

• Fam. de Jong, 29-09-2013

De kamers met zeezicht zijn super. Wij hebben erg veel gewandeld. Langs het strand heerlijk. Maar ook naar de andere kant vaan het eiland, dit is zo relaxed, je komt bijna geen mensen tegen. Echt een aanrader.

• van der Herten, 14-10-2013

Boek in najaar (zeewater is dan zalig warm)

7 vragen over Hotel SENTIDO H10 Playa Esmeralda

• Gonda, 01-09-2019

handdoeken bij het zwembad

hallo, wij gaan over een paar dagen is het nodig om handdoeken mee te nemen voor bij het zwembad.......we hebben wel ,privilege geboekt

• Jan, 29-01-2019

Wij zijn van plan om in juni hier heen te gaan, is het strand bij het hotel geschikt voor naaktrecreatie? Graag reactie’s van andere naturisten

• ERWIN, 27-06-2013

verbouwingen

Ik heb regelmatig gelezen dat er verbouwingen aan de gang zijn en schilderwerken tijdens een verblijf daarom is mijn vraag zijn deze werken nog altijd aan de gang? . Ik zou willen boeken in de maand augustus heeft iemand hier een antwoord op die er onlangs is geweest.

Ivan, 17-07-2013

Er waren begin april idd werken aan de gang, het was toen nog laag seizoen, wij hebben hier geen hinder van ondervonden, dus ik vermoed dat ze er het ergste gehad hebben.

gr

• Afstand tot strand25 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal