Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

266 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• 9De Kooning30-10-2016

Mooi complex.

Was hier al eens eerder geweest, maar nu het gerenoveerd is het een nog mooier complex geworden. WiFi is slecht, maar zodoende lekker rustig.Eten was gevarieerd en goed.Het personeel vriendelijk.Heel het complex word goed schoon gemaakt. Dit alles bij elkaar geteld maakt een geweldige mogelijk.

Met jonge kinderen

• 8Fam.Pieters25-05-2016

Prima vakantie!

Net terug van 8dagen vakantie in dit hotel, we verbleven op basis van all incl.formule en dat was heerlijk. Gedurende de hele dag de mogelijkheid tot wat te eten en te drinken, dit was ook van prima kwaliteit en er was ook genoeg keus. De gerenoveerde kamer ziet er prima uit en is groot genoeg, bedden alleen naar onze mening wel wat hard. Wij hadden een kamer met vanaf ons eigen terras zeezicht, erg mooi. De kamers in het complex liggen op verschillende niveaus via trapjes/hellingen, niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ook hier helaas het vervelende bekende 'handdoekje leggen' fenomeen, mag niet, word wel gedaan en door personeel niet op gereageerd, jammer. Als het druk is rond 10:30 al geen vrije ligbedjes meer.. Animatie team is actief, gezellig en vriendelijk, avondentertainment afwisselend, wel jammer dat het altijd binnen in een bar is en dat je savonds maar in 1 andere aparte bar buiten kan zitten met je drankje. Over all zeker een fijne vakantie gehad met mooi weer in een prima hotel!

• 10Familie.Prins02-05-2016

Prima hotel.Schone kamers.Lekker eten.

Mooie rustige ligging .Direct aan mooi schoon zandstrand.Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Harry30-04-2016

Gewoon goed!

SBH Monica Beach is een goed helemaal gerenoveerd 4 resort waar het goed toeven is. Het complex bestaan uit één hoofdgebouw met links en rechts aangebouwde vleugels en een groot aantal bijgebouwen. Over het complex verspreidt vindt je de zwembaden en bars. Het eten is goed, sommige dingen zijn wel alle dagen hetzelfde, maar dan neem je maar wat anders. Uiteindelijk beslis je zelf wat je wilt eten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een handdoekenservice (statiegeld 10 euro en wisselen van handdoek kost 1 euro). Wifi kost 7 euro per dag, maar aan de overkant van de straat is een goed werkend free wifipoint. Dat de Wifi duur is geeft in ieder geval niet de ergernis dat iedereen achter zijn telefoon zit i.p.v. zijn bord. De kamers en de bedden zijn gerenoveerd. Dikke binnenveringsmatrassen waarop je prima kunt liggen. De ligging aan het strand is ook goed evenals het uitzicht als je tenminste zeezicht hebt geboekt (doe dat ook). Het animatieteam is vrij actief, maar 's avonds valt de animatie wat tegen.

• 7Fuerteventura03-10-2014

Prima maar niet meer dan dat

Net terug van 12 dagen monica beach resort. Het was prima maar niet meer dan dat. 1 mogelijkheid om te eten en dit kan alleen binnen, niet ideaal als het buiten nog lekker weer is. Wij hebben dus vaak buiten de deur gegeten in de buitenlucht. 's Avonds ook weinig tot geen ruimte om lekker buiten te zitten zodat je genoodzaakt bent om op de zwembad ligbedden te gaan zitten. Het drinken is te verkrijgen in plastic bekers. Wel een mooi gerenoveerd appartement. Auto huren is zeker de moeite waard.

• 8Anja 17-07-2014

Prima vakantie, mooie lokatie aan zandstrand!

Hotel Monica Beach is een wat ouder hotelcomplex maar de kamers zijn keurig en alle elektronica functioneerde naar behoren. De kamers liggen als kleine appartementjes aan paden en lopen trapsgewijs naar beneden. Mooie bar die uitkijkt over het strand, de maaltijdbuffetten zijn in een losstaande zaal voor het hotel. Uitgebreid ontbijt, tijdens ons verblijf waren de lunch en dinerbuffetten eenvoudig maar op onze laatste dag ging het hoogseizoen in en konden we nog snel een blik werpen op het veel uitgebreidere buffet. Vriendelijke bediening.

• 10Brigit en Paul26-05-2014

Als je lekker je batterij wilt opladen is dit fantastisch, mensen van 20 jaar die feest willen is het misschien niets. Wij hebben het heerlijk gehad.Eten was goed personeel vriendelijk. Wij hadden een 2 kamer appartement die hebben dan geen uitzicht op zee maar wat zit je op je kamer. Het dorpje is klein maar heeft een klein winkel centrumpje wat voor ons net genoeg was voor een loopje. Leuk terras verderop wij hadden niets te klagen.

• 10leo26-03-2014

perfecte plek

Een prachtig complex vlak aan het strand met ontzettend vriendelijk personeel. Het eten is heel goed. Temperatuur van het eten is zo als het hoort en de hygiene is dik in orde. Kwaliteit van het eten is heel goed en variatie is dik in orde. Voor een 3 sterren resort vind ik het de prijs meer dan waard. Wij hadden een kamer tegen het strand in een gerenoveerd appartement. Vraag dan bij boeking strandzicht en gerenoveerd appartement. Welkom met glas champagne. Wij hebben voor zon prijs nog nooit zon mooi plekje gehad met uitstekend eten en drinken. Echt een aanrader. Alleen voor mensen die moeilijk ter been zijn is het iets minder geschikt i.v.m. stijgende en dalende paden.

• 8estherdh5207-03-2014

Leuk, kindvriendelijk, gastvrij, prima eten

Wij zijn 13 dagen in het appartement verbleven. Het appartement lag wat verder gelegen waardoor iets langer moeste lopen naar het zwembad en restaurant. De appartementen lagen ook achter een ander hotel waardoor je zeker weten geen uitzicht hebt op zee. Wat wel zo is bij de hotelkamers (ook niet allemaal) dit vonden wij het enige nadeel.

Van het eten hadden we niet veel verwacht maar viel ons alles mee. We hadden altijd wel iets wat lekker was. Er was altijd een kok iets aan het bereiden. Dit was altijd verschillende soorten vlees. Ene avond biefstuk andere avond vis. Ook hadden ze speciale dingen erbij zoals verschillende soorten kaas die je kon proeven enz. Glutenvrije producten. Personeel was erg vriendelijk voor kinderen. Zwembaden waren erg lek. Strand was mooi. Het dorpje zelf is erg klein en stelt niks voor.

Met jonge kinderen

• 8DianaOuwehand01-11-2013

Heerlijk hotel om uit te rusten!

Na een aantal jaren weer terug bij dit hotel. Deze keer mooie nieuwe kamers, prachtig en schoon. De kamermeisjes doen erg hun best en maken de grappigste dingen van de handdoeken. Wat ons opviel was dat de animatie stukken minder was dan de vorige keer, al deed men erg zijn best. Giet een paar cocktails naar binnen en doe mee met de meest knullige spelletjes ooit. Was er vorige keer nog een leuke clubdans met mascotte (Beachy) deze keer niets van dat alles. Ook in de omgeving is er erg weinig te doen, de winkelcentrumpjes zijn vervallen of grotendeels leeg. De crisis heeft hier ook toegeslagen. We hebben ons enorm geërgerd aan een van de badmeesters die werkelijk voor alles op zijn fluitje blies. Je mag alleen baantjes trekken van die pipo. Het heeft onze vakantie niet verpest, de ligging is echt fantastisch, het eten prima voor een * hotel. Met de bus of de taxi ben je snel in Jandia voor een boulevardje of om te shoppen. We komen vast nog eens terug!

Met vrienden

18 tips over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• DianaOuwehand, 01-11-2013

Ga met de bus of de taxi naar Jandia.

• Strijp, 06-10-2013

ga rechts af bij H10 komen de vogels en (soort) eekhoorntjes uit je hand eten ( pinda nootjes ). Monoca Beach is een leuk hotel met hard werkend personeel en goed voor 1 Week

• n_klasens, 25-06-2012

vanuit het hotel kun je links de straat uitlopen kom je bij een klein winkelcentrum. (links straat in) en rechts heb je iets meer winkeltjes. Loop je rechtdoor vanuit het hotel dan heb je ook nog een klein winkelcentrum met een paar winkeltjes.

verder is er niet zoveel.

18 vragen over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• Rietveld, 24-04-2019

Tafeltennis

Is er een tafeltennistafel aanwezig?

• bruntjes, 04-05-2017

Auto huren

Wij gaan binnenkort een weekje naar dit hotel en willen graag tijdens het verblijf een keer een auto huren. Moeten we dit van te voren in Nederland al regelen, of kan dit net zo makkelijk ter plaatse? En bij welke maatschappij? Wat zijn ongeveer de kosten van het huren van een auto voor 1 dag? Bij voorbaat dank voor de reactie.

• moni19661966, 17-08-2016

hotelkamer

Wij willen in november naar SHB Monica wie heeft een tip over een hotelkamer nummer met mooi uitzicht

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal