Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

34 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in het Nederlands

Hotel goed, Costa Calma saai

Marian
8-12-2009

wij zijn hier 8 dagen geweest en alleen maar om te relaxen. Het was heerlijk, het eten was perfect. Alleen was het buiten het complex saai. Er zijn wel wat (wat ze noemen winkelcentrums) maar er zitten er maar een paar winkels. We zijn een keer met de bus naar Jandia geweest, dit is goed te doen.

Gereisd Anders in december 2009
2007

Direct aan het strand, meeste kamers hebben zeezicht

Carolien
18-6-2007

Direct aan het strand, meeste kamers hebben zeezicht. Transfer vanaf vliegveld ca. 1 uur.

Weinig nederlanders, veel duitsers en engelsen in het hotel.

Het zoutwaterzwembad is groot en mooi met goede ligbedden.

Er zijn handdoeken voor het strand zwembad. Hiervoor wordt € 1,20 berekend wanneer ze worden ingeleverd of omgeruild.

Op het strand worden ligbedden verhuurd. € 9,= p/dag of € 56,= p/week

Het eten is gevarieerd en goed. 's avonds wordt in 2 groepen gegeten. (18.00 tot 19.30 en 20.00 tot 21.30)

De kamers zijn verouderd. Er is geen airco, wel een plafondventilator. Schoonmaak dagelijks, maar kan beter.

Huur een kluisje i.v.m. inbraak (€ 17,50 per week)

De bar is geopend van 10.00 uut tot 01.00 uur. Na 23.00 uur moet er betaald worden.

's Avonds wordt er in de bar/dicotheek, kinderdisco en een show of spel georganiseerd.

Gereisd Anders in juni 2007

In juni 2005 in Monica Beach geweest

Marc en Annemarie
17-4-2007

In juni 2005 in Monica Beach geweest. Al na 1 dag veel meren in onze kamer (we zaten in de laagbouw); dit bij de recpetie gemeld, daar deed men nogal lauw. De volgende dag ook tientallen mieren in het bed van onze dochter. Weer geklaagd maar men deed er niets aan. Hostess van Touroperator gebeld en onmiddelijke aktie geeist. Binnen een kwartier was er een andere kamer geregeld. Best een goed hotel, maar de service was niet top.

Vorig jaar Augustus 8 dagen Sunrise Monica Beach echt goed

A.M. Hogenkamp
9-4-2007

Vorig jaar Augustus 8 dagen Sunrise Monica Beach gedaan!!

Was echt super goed lekker en vooral ook gevarieerd eten, de hotelkamer is schoon alleen af en toe een cucaracia maar na even bij dit bij de receptie gemeld te hebben werd er gelijk flink aandacht aan besteed en heb er daarna geen 1 meer gezien mijn hele vakantie...

Het personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam enige jammere vond ik als je geen spaans spreekt helpen ze je slecht! Zelf spreek ik Spaans en dan is er niets aan de hand heb het ook eens in het engels of duits geprobeerd maar dan helpen ze je minder goed dan wanneer je met hen in het Spaans convenseert!

Voor de rest was het allemaal super en heb ik het erg naar mijn zin gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Anders in april 2007

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie in Sunrise op

Loretta Boi
6-4-2007

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie in Sunrise Monica Beach. Een prachtige kamer met uitzicht op zee. Alles is prima onderhouden en ziet er schoon uit. De all inclusive formule leven ze daar goed na. Zeer gevarieerd eten. Vriendelijk personeel. Costa Calma zelf heeft weinig te bieden, behalve enkele Shopping Centra. Voor wat meer drukte kun je prima met de bus of taxi naar Jandia. Jeepsafari is een echte aanrader!! Ik ben in de periode van 29-3 t/m 5-4 geweest, over het algemeen lekker weer, maar helaas ook van de 8 drie dagen bewolking gehad. Geloof het reisburo ook niet als ze zeggen dat het er altijd stralend mooi weer is, de lokale bevolking geeft zelf ook aan dat er geregeld bewolking is!! Als je lekker een weekje uit wilt rusten is het een perfect hotel in een perfecte omgeving!! Kortom echte aanrader!!

8 maart zijn we terug gekomen van eenheerlijke vakantie in

e de Groot
13-3-2007

8 maart zijn we terug gekomen van eenheerlijke vakantie in Monica Beach Het is ons goed bevallen goed eten en zeer vriendelijk personeel.Eeen mooi strand maar ook bij het zwembad was het zeer goed vertoeven,al met al een hotel waar je met een gerust hart kunt boeken.

Gereisd Anders in maart 2007

Net terug! Wij hebben genoten in Monica Beach

Léon Kiggen
3-3-2007

Net terug! Wij hebben genoten in Monica Beach. Goede kamers, verwarmd zwembad, lekker eten, heerlijk strand, vriendelijke sfeer. Al met al een heerlijk weekje!

Gereisd Anders in maart 2007

Wij zijn in februari 2007 geweest en zijn zeer te spreken

rene
23-2-2007

Wij zijn in februari 2007 geweest en zijn zeer te spreken over deze accomodatie, Goed eten, vriendelijk personeel, prachtig appartement, direct aan mooi strand, uitstekende all inclusive service, waarbij het er beschaafd aan toegaat

Gereisd Anders in februari 2007

Wij zijn in November 2006 in het hotel geweest en hebben

A. Remus
14-2-2007

Wij zijn in November 2006 in het hotel geweest en hebben het heel goed naar ons zin gehad, voor herhaling vatbaar. Het eten was heel goed en gevarieerd, Zowel het ontbijt als lunch en dinner. Voor een 3 sterren hotel is het heel goed. Groetjes Andre en Korrie.

Gereisd Anders in Wed Feb 14 2007 16:41:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

begin dec terug gekomen

norma
21-12-2006

begin dec terug gekomen.Over het algemeen hebben we best wel genoten. Dat komt vooral omdat het weer erg meezat. Wij waren wat minder tevreden over het eten, na elf dagen alleen maar pasta, komt dat echt je neus uit en dan zal ik nog maar niet beginnen over de voedselvergiftiging die ik opgelopen heb. Het annimatie team is erg aardig, maar ook daar heb je snel genoeg van, dus dan maar ergens anders naartoe voor een gezellige avond. Vergeet dat maar costa calma heeft als bijnaam COSTA COMA en geloof me dat is ook zo.

Gereisd Anders in Thu Dec 21 2006 17:14:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.