Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

18 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in het Nederlands

Jose
23-4-2019

Super genoten mooi resort vlak bij zee , goed eten , fijn personeel, goede kamers , schoon , leuk entertain programma

Gereisd Met vrienden in december 2018

Vriendenstel Twente
21-4-2019

Geweldig resort en zo bij zee!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Héérlijke vakantie gehad !

Carolien
26-9-2018

Mooi hotel. Ruime hotelkamer, wordt iedere dag schoongemaakt. Matras is een beetje hard. Eten is prima, ruime keuze. Vriendelijke medewerkers. Geen overlast gehad van andere vakantiegangers. Strand was heerlijk!

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Ali
9-5-2018

Prachtig modern All-in hotel aan het strand. Mooie schone kamers, heerlijk eten! Costa Calma is in april erg rustig. In het hotel is genoeg te doen. Ik vind het een aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Prima vakantie

Ienke
29-9-2017

Ik was er met mijn nicht. Goede service, vriendelijk personeel, enthousiast animatie team. Wel druk in het restaurant. Prima eten, wifi was erg duur hebben we niet gedaan. Kluisje was ook niet echt goedkoop. Schoonmaak was prima, elke dag. Strand was dichtbij en de stoelen en parasol was 13.50 per dag. Jammer dat de bar bij het zwembad 's avonds niet open was.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heerlijk hotel om uit te rusten!

DianaOuwehand
1-11-2013

Na een aantal jaren weer terug bij dit hotel. Deze keer mooie nieuwe kamers, prachtig en schoon. De kamermeisjes doen erg hun best en maken de grappigste dingen van de handdoeken. Wat ons opviel was dat de animatie stukken minder was dan de vorige keer, al deed men erg zijn best. Giet een paar cocktails naar binnen en doe mee met de meest knullige spelletjes ooit. Was er vorige keer nog een leuke clubdans met mascotte (Beachy) deze keer niets van dat alles. Ook in de omgeving is er erg weinig te doen, de winkelcentrumpjes zijn vervallen of grotendeels leeg. De crisis heeft hier ook toegeslagen. We hebben ons enorm geërgerd aan een van de badmeesters die werkelijk voor alles op zijn fluitje blies. Je mag alleen baantjes trekken van die pipo. Het heeft onze vakantie niet verpest, de ligging is echt fantastisch, het eten prima voor een * hotel. Met de bus of de taxi ben je snel in Jandia voor een boulevardje of om te shoppen. We komen vast nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Heleen
21-2-2011

Een geweldig hotel, schoon en mooie kamers. Bediening is erg vriendelijk en het eten was goed. Er is ook een goede voorziening voor de katjes zodat de gasten er geen last van hebben en de katjes worden op en top verzorgd. Er zijn een paar winkeltjes in de buurt van het hotel en anders is met openbaar vervoer andere plaatsen makelijk te bereiken.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar!!!!!!

Els Wijnants
9-11-2010

om te relaxen een heerlijke plek. vanuit het zwembad is het 100 meter naar het prachtige strand.vriendelijk personeel, mooi complex, mooi aangelegd en ook het appartement was prima! alles wordt op tijd schoongemaakt zowel binnen als buiten!!!! en jammer dat de vakantiegangers er zelf een puinhoop van maken! mensen die zeuren over het eten zijn thuis niks gewend en moeten dan maar naar een duur 5 sterren hotel gaan. het eten was prima, de keuze is groot zodat je iedere dag iets anders kunt eten.Wij hebben het in iedergeval erg naar onze zin gehad en komen vast nogeens terug! het is alleen niet aan te raden voor rolstoelers omdat het erg heuvelachtig is. al met al een dikke 9

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

3 sterren en 3 sterren waard

Monica
6-9-2010

Wij hebben ons prima vermaakt, een week is precies lang genoeg als je wil luieren en in de zon wil liggen. Heerlijk strand, wel lastiger voor buggy's en of mensen die slecht ter been zijn, want het ligt behoorlijk lager dan het hotel, maar zeker de moeite waard. Lekkere zee, geen zee egels of rotsen, gewoon helemaal top. Verder is er weinig te doen, alles sluit al vroeg, dus voor het uitgaansleven hoef je er niet naar toe.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Super vakantie!!

Manon
14-7-2009

Wij zijn met 2 stellen naar Sunrise Monica Beach geweest. Onze eerste indruk was niet zo positief, aangezien de appartementen niet heel luxe zijn en hier en daar wat verouderd. Maar toen we de omgeving zagen, de zee, het zwembad en het eten proefde, waren we onze eerste indruk al meteen weer vergeten!! Helaas zijn er op dit eiland kakkerlakken, wij hadden er dan ook een aantal in het appartement. Toen we dit melden bij de balie, kregen we uiteindelijk een spuitbus om ze tegen te gaan. Het eten was erg goed en veel te lekker. Er is niet veel variatie, maar ze proberen wel elke keer iets nieuws aan te bieden. Het zwembad was erg mooi en altijd een bedje te vinden(hoewel men deze wel vroeg reserveerden) Ze zee is prachtig en op loopafstand. Er is in de omgeving niet veel te doen, maar wel genoeg, wij hebben een auto gehuurd en dat is aan te bevelen. Ook hebben ze elke avond entertainment en overdag is er ook van alles te doen(mini golf?!) Kortom; super vakantie! Tjusietjusie byebye

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.