Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

Aparthotel SBH Sunrise Monica Beachstersterster

8Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

266 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• 7J. Krieger01-06-2019

Oke, maar niet bijzonder

Wat verouderd. Gemoedelijke sfeer, schone kamer, behulpzaam personeel. Geen handdoekje leggen bij het zwembad. All incl is basic, weinig keus. Meestal het zelfde bij lunch en diner. Zwembad verouderd en niet elke dag schoongemaakt. Al vaker All. Incl. geweest deze was wel het minste.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9ND01-06-2019

Geweldig hotel

Was erg goed, mooi hotel, aan zee, fijne zwembaden, goede kamer, lekker eten met veel variatie. Kortom een 9 voor vier sterren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2017
    7bruntjes28-05-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Net terug van een week in SBH Monica Beach. De prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel is goed. Het eten is prima, gevarieerd en voldoende. Ligging ten opzichte van het strand is perfect, je loopt zo door de tuin van het hotel het schitterende strand op. Water is erg helder en met een duikbril kun je visjes kijken. Het grote zwembad is prima, het zwembad met de glijbanen ook, maar de glijbanen zelf zijn waardeloos. Ten tijde van ons verblijf deed slechts een van de twee glijbanen het, maar beiden zijn hoognodig aan vervanging toe. De glijbaan is erg ruw door slijtage, waardoor je totaal niet glijdt. Om beneden te komen moet je je handen gebruiken. Daarnaast wordt je rug geschuurd. Nee, dit zijn geen glijbanen meer te noemen. Dit was de enige "domper" van onze vakantie. Verder erg genoten. Auto huren en het eiland verkennen is een aanrader. Vooral de westkust is erg mooi.

• 8Marco27-05-2017

Geweldige vakantie gehad!

Erg vriendelijk personeel. Alles is er schoon. Wij kregen een heel groot appartement, geen zeezijde mogelijk. Het appartement ook erg schoon en goede bedden. Heerlijk strand , een beetje zoals de kust in Nederland. Animatieteam erg aardig en gemotiveerd. Eten goed , mag alleen wat meer variatie. In de buurt van het hotel is niet veel te doen en op het eiland zelf ook niet. Wij hadden 10 dagen een auto en dat was wel prettig. Twee zwembaden, 1 klein zwembad met de glijbanen, het andere bad is ook niet zo groot en daar vind de animatie plaats. In de zwembaden mogen geen luchtbedden, banden, duikbrillen enz. dus voor de kinderen is dat minder plezierig.

• 6Helenk08-05-2017

Kindvriendelijk? Echt niet

Wij zijn hier in mei 2017 op vakantie geweest met onze zoon van bijna 2. Zo kindvriendelijk als het is omschreven is het dus helaas niet. Bij het eten is er geen kinder servies, is er niet gedacht aan eten voor de kleintjes (bijv. zoutloos eten of een frikandelletje oid), bij het zwembad mag je niet spelen met luchtbedden, ballen, duikbrillen etc.. De eettijden zijn erg kort. Ontbijt van 8 tot 10.30 uur, lunch van 13.00 tot 15.00 (om 14.30 gaan ze al afruimen) en avondeten van 18.00 tot 21.30. Met kleine kindjes zijn dit geen makkelijke tijden. Appartement is wel top. Ruim en schoon. Alleen wel ver lopen naar de lobby.

• Oude reviews

10Familie van Duyvenbode22-11-2016

super vakantie

Prijs/kwaliteit vonden wij super goed! Het appartement (1 ruime slaapkamer met aparte keuken/ woonkamer en slaapbank) vonden wij ook te doen met 2 volwassenen en 3 kinderen van 5 en jonger. Het restaurant schuin aan de overkant van de straat is ook qua eten zeker een aanrader, buiten de AI om, lekkere steaks in ieder geval, maar ze hadden daar geen kinderstoelen. Maar je hoeft zeker niet ergens anders te eten, want in het hotel kun je ook lekker gevarieerd eten (vooral de kip is super lekker!) en is het zeker wel kindvriendelijk.
    Het zwembad was ook erg leuk, vooral het gedeelte bij het babybadje en de glijbanen. De glijbanen daar was er tijdens ons verblijf maar 1 van open, maar dat maakte voor ons niet uit. De badmeester was echt super aardig en helemaal gek op onze kinderen. Er zijn inderdaad hoogteverschillen, maar overal is gedacht aan 'buggypaden'. Super is ook het strand waar je zo naar toe loopt, heerlijke golven en een 'zwinnetje/poeltje' was er ook soms. Qua ligging is dit dus super, alleen is het een uur met de bus rijden naar het hotel vanaf het vliegveld. Het animatieteam was echt top en de receptiemedewerkers waren ook hartstikke behulpzaam. Wij hebben het echt naar ons zin gehad hier, ook super weer. Jammer dat we een andere keer niet terug kunnen ivm de leeftijd van de jongste dan, nu ging ze nog mee als 'baby'.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 9De Kooning30-10-2016

Mooi complex.

Was hier al eens eerder geweest, maar nu het gerenoveerd is het een nog mooier complex geworden. WiFi is slecht, maar zodoende lekker rustig.Eten was gevarieerd en goed.Het personeel vriendelijk.Heel het complex word goed schoon gemaakt. Dit alles bij elkaar geteld maakt een geweldige mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 8estherdh5207-03-2014

Leuk, kindvriendelijk, gastvrij, prima eten

Wij zijn 13 dagen in het appartement verbleven. Het appartement lag wat verder gelegen waardoor iets langer moeste lopen naar het zwembad en restaurant. De appartementen lagen ook achter een ander hotel waardoor je zeker weten geen uitzicht hebt op zee. Wat wel zo is bij de hotelkamers (ook niet allemaal) dit vonden wij het enige nadeel.

Van het eten hadden we niet veel verwacht maar viel ons alles mee. We hadden altijd wel iets wat lekker was. Er was altijd een kok iets aan het bereiden. Dit was altijd verschillende soorten vlees. Ene avond biefstuk andere avond vis. Ook hadden ze speciale dingen erbij zoals verschillende soorten kaas die je kon proeven enz. Glutenvrije producten. Personeel was erg vriendelijk voor kinderen. Zwembaden waren erg lek. Strand was mooi. Het dorpje zelf is erg klein en stelt niks voor.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8Mive30-06-2013

Top vakantie in dit gezellige resort

Wij hebben een super vakantie gehad hier! De opzet van het park is leuk, het lijkt op een klein dorpje door de straatjes die langs de accommodaties lopen, komt hierdoor niet zo massaal over, ook mooi tropisch aangelegd. Wel wat hoogteverschil maar voor mensen die goed ter been zijn goed te doen. Wij hadden met 4 personen een gerenoveerd appartement. Niks op aan te merken, was echt prima! Geen airco, wel plafondventilators. Het eten was oké, wat je voor de classificatie mag verwachten, elke dag wat anders vers bereid, buffet wordt na een paar dagen wel wat eentonig. In de namiddag geen snacks oid verkrijgbaar, wellicht wel in hoogseizoen. Service en schoonmaak goed. Animatie aanwezig, alleen meegedaan met de minidisco wat iedere avond weer een succes was. Bedjes op strand zijn prive verhuur, EUR 12,00 voor 2 bedjes en 1 parasol. Bij beide zwembaden voldoende (gratis) bedjes beschikbaar. Strandhanddoeken service voor EUR 1,00 pp. Wellicht komen wij hier nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Dennis07-05-2013

Geweldig!!! --> go for it!

Ongelooflijk dat dit complex maar 3 sterren heeft. Ik heb best wat hotels en dergelijke gezien, maar dit was echt super! Oké er is geen binnenzwembad, maar die heb je ook niet nodig. Voor de rest zijn alle benodigde services optimaal. Het eten is gewoon goed, erg lekker en ruime keus. Qua all-in principe was ik erg verbaasd dat ook cocktails en alle alcoholische dranken inclusief waren!

De kamers waren schoon en werden dagelijks netjes verzorgd, aan handdoeken geen gebrek zal ik maar zeggen. Er was een klein wespennest op ons balkon en nadat ik dit melde was het binnen 10 minuten verwijderd, dat is service toch?!?

De omgeving van het park is mooi (aangelegd) en aan welke kant je ook op gaat je komt vrij snel een klein shopping center tegen voor alle benodigdheden. Toch is het overal lekker rustig en aangenaam.

Onze kinderen hebben zich ook echt vermaakt dus wij gaan volgend jaar waarschijnlijk nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

18 tips over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• DianaOuwehand, 01-11-2013

Ga met de bus of de taxi naar Jandia.

• Strijp, 06-10-2013

ga rechts af bij H10 komen de vogels en (soort) eekhoorntjes uit je hand eten ( pinda nootjes ). Monoca Beach is een leuk hotel met hard werkend personeel en goed voor 1 Week

• n_klasens, 25-06-2012

vanuit het hotel kun je links de straat uitlopen kom je bij een klein winkelcentrum. (links straat in) en rechts heb je iets meer winkeltjes. Loop je rechtdoor vanuit het hotel dan heb je ook nog een klein winkelcentrum met een paar winkeltjes.

verder is er niet zoveel.

18 vragen over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• Rietveld, 24-04-2019

Tafeltennis

Is er een tafeltennistafel aanwezig?

• bruntjes, 04-05-2017

Auto huren

Wij gaan binnenkort een weekje naar dit hotel en willen graag tijdens het verblijf een keer een auto huren. Moeten we dit van te voren in Nederland al regelen, of kan dit net zo makkelijk ter plaatse? En bij welke maatschappij? Wat zijn ongeveer de kosten van het huren van een auto voor 1 dag? Bij voorbaat dank voor de reactie.

• moni19661966, 17-08-2016

hotelkamer

Wij willen in november naar SHB Monica wie heeft een tip over een hotelkamer nummer met mooi uitzicht

Aparthotel info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal