Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

18 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in het Nederlands

geweldig! als we weer gaan dan hierheen!!

Moniek
11-7-2019

Wij zijn met ons vieren, man en 2 dochters 16 en 19, naar Monica Beach geweest. Een heerlijke week gehad. Ik als echte kieskauwer had meer dan genoeg keuze bij het buffet. Kamer was prima, netjes en schoon. Personeel altijd vriendelijk. Enige nadeel was dat als je een bedje wilde hebben op het resort moest je de wekker er voor zetten. Om 8.30 waren alle bedjes (en het zijn er genoeg) bezet met handdoeken, maar de helft van de tijd zijn de bedjes gewoon vrij. Het mag niet, maar er wordt niks tegen gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Prachtig

Fam Bosch
4-7-2019

De locatie is geweldig netjes en verzorgde hotelpark strand is goed toegankelijk de buffetten zijn ruim voldoende als er te weinig keus is ligt dat aan de persoon zelf (kieskauwers zijn er altijd)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke vakantie met mooi weer.

robbert
4-3-2018

De accomodatie, zwembad en restaurants zijn goed genoeg. Met 2 pubers is wifi wel een basisbehoefte tegenwoordig, echter kost dit 25,- per login per week. Dus voor 2 kinderen 50,- aan wifi of om de beurt inloggen. Dit vindt ik echt duur en niet meer van deze tijd. All inclusief aan het strand liggend verwacht ik ook wel een stukje strand met bedden in beheer van de accommodatie. Dit was niet het geval en moet volledig apart worden afgerekend. Goede koffie op de accommodatie betaal je ook extra namelijk 1,- anders wordt het automaatkoffie. Voor de rest heerlijk eten en een prima schoongehouden accommodatie. Erg genoten en het weer maakt alles goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima vakantie plek

Regina
24-2-2017

Aardig personeel.Zijn gek op kinderen.Lekker eten,veel variatie.Grote kamers.Bedden prima.2x tv. Wifi werkt goed,niet te duur vergeleken met andere landen.Je kunt ook van apparaat wisselen.Tennissen prima. Wat winkels in de buurt,strand vlakbij.Oudste zoon 3x2 uur surfles gehad.Met het gezin buggy tour van 6 uur met lunch en 3 uur gedaan.Bij FullPower. Erg leuk en je komt op plekken waar je met de auto niet komt. Auto huren en rondje eiland ook leuk. 2 zwembaden bij receptie waarvan 1 verwarmt water.Nog een zwembad met glijbaan en kinderbad iets verder op het terrein.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1x maar nooit meer.

mike hoogenboom
30-8-2012

Zijn onlangs 12 dagen in augustus naar Monica Beach geweest, omdat ons hotel wat wij eerder geboekt hadden was volgeboekt werden wij hiernaartoe gebracht. Recenties op de website liegen er niet om, wij werden geholpen door een donkere meneer bij de receptie, deze was erg vriendelijk. Dat was ook de laatste keer in de 12 dagen dat we hem zagen. Daarna stond er een oude chagrijnige man. Wij hadden een gerenoveerde kamer met z'n drieën aan zee. Mooi uitzicht, mooie kamer en badkamer. Een heel groot mispunt: GEEN AIRCO!! En dat hebben we geweten ook.. Zwembaden erg druk, na 9 uur was er geen bedje meer bezet dus handdoekje leggen onlangs dat dit overal word aangegeven dat dit niet mag. Eten was vaak koud dus daarom stonden wij altijd te wachten tot het werd bijgevuld. Erg groot park met heel veel hoogte verschillen - !! Het eiland is ons goed bevallen hier komen wij zeker nog eens terug maar helaas niet naar dit park!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Redelijk hotel

jose_12
27-10-2011

Misschien niet helemaal eerlijk om nu nog een recensie te schrijven na ruim een jaar. Maar omdat ik ook en recensie had geschreven voor het hotel waar we dit jaar waren op Lanzarote toch ook maar even een waardering voor dit hotel. Wat ik me nog herinner was dat het toen lekte in de hal beneden, daar stonden dus emmers. We waren blij met de -waarschijnlijk niet gerenoveerde- familiekamer met 2 slaapkamers. Het zag er redelijk uit, niet mooi, wel schoon. Het personeel was vriendelijk, de animatie moest zich behelpen, als je maar met z'n 3en bent... ze deden hun best !! Het eten was te eten, maar daar is alles mee gezegd. We hebben hoe dan ook een leuke vakantie gehad, want die maak je zelf. De kinderen vonden het zwembad leuk, en vooral de glijbaan geweldig !! We zijn ook veel op pad geweest met een huurauto. Lekker offroad rijden. (Jeep) kortom, kan je dit hotel boeken voor een koopje, vooral doen. Ga af en toe ook uit eten, voor de nodige variatie en huur een autootje.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

SMB niet aan te bevelen ivm slechte kamers

Rudolph
3-8-2011

Voor de 10e maal naar de Canarische eilanden, voor de eerste keer naar Fuertaventura. Geboekt bij TO. Kregen een app. buiten het park in een hoek achter een ander hotel. Kamer erg vies en geen balkon of terras. Andere kamer gevraagd en gekregen (817) uitzicht op een muur ipv geboekte zeezicht. Daarna een kamer gekregen op bg bij het zwembad (64). Hoewel zz geboekt en gerenoveerde kamer gevraagd, niet gekregen. Hoorden van veel mensen dat niet gerenoveerde kamers waardeloos zijn. 7 Kakkerlakken in 2 weken. Schoonmaak, eten en dienstbare receptie allemaal erg goed, maar de kamers erg slecht. Vanuit het zwembad keken anderen zo op ons balkonnetje. Veel geluidsoverlast van pratende gasten die gezellig 's avonds bij het zwembad verbleven en op de ligbedden zaten. Alle ligbedden zijn overigens steeds bezet doordat gasten er handdoeken op legden. Dat kan al vanaf 7.30 uur, dus doe uw voordeel daarmee. Indien je niet zeker bent van een gerenoveerde kamer, zou ik daar NOOIT meer boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Genoten, maar voor 1 keer.

Frank en Miranda
23-7-2011

Net terug van 12 dagen Monica. Met 6 personen verbleven in twee apo.kamers. 3 volwassen en 3 kinderen in kamer 74&78. "Gerenoveerd!" Schoon en mooi ingericht. Beetje buiten het park, maar toch centraal voor eetzaal, zwembad en strand. Zaal voor eten mag iets gezelliger ingericht worden. Het geeft je de indruk om snel en gehaast te moeten eten. Ontbijt is toppie, maar avondeten mocht voor ons iets gevarieerder.Personeel werkt wel hard en zijn vriendelijk. In de omgeving van Costa Calma niet veel te zien, dus maar 1 dag een auto gehuurd. Eiland rondgetoerd. Morro Jable is aan te bevelen. Efin, lekker genoten van zwembaden, en vooral strand. Zitjes bij Afrika bar zijn aan te bevelen. Lekker relaxen en genieten van zicht op windsurfers, met drankje! Genietuh! We hebben ook gebruik gemaakt van de tennisvelden die tot je beschikking staan. Wel even rackets huren maar voor 3,00 waren we een uur lekker goed bezig. Efin, we hebben genoten van Sunrise Monica !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

leuke rustige week gehad

voskuilen den hollander
4-3-2011

Prima hotel de kamers in het nieuwe gedeelte zijn super ,die in het oude gedeelte zijn echt aan renovatie toe. Het strand is niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn,jammer! Eten zeer goed voor ieder wat wils. Lekker weer veel wind met een heerlijk zonnetje. Kort om een goede keuze.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel, direct aan het strand

Diana Ouwehand-Kuijt
27-10-2010

Direct aan het mooie strand van Costa Calma ligt dit heerlijke hotel.We hebben enorm genoten van het zwembad, het strand, de animatie en het eten. Enige minpuntje was het meubilair in de kamers, erg oud en versleten, maar het was schoon, en omdat wij met tieners op vakantie waren is het heel fijn om twee aparte slaapkamers te hebben. Heerlijke vakantie gehad, wij komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.