18 tips over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• DianaOuwehand, 01-11-2013

Ga met de bus of de taxi naar Jandia.

• Strijp, 06-10-2013

ga rechts af bij H10 komen de vogels en (soort) eekhoorntjes uit je hand eten ( pinda nootjes ). Monoca Beach is een leuk hotel met hard werkend personeel en goed voor 1 Week

• n_klasens, 25-06-2012

vanuit het hotel kun je links de straat uitlopen kom je bij een klein winkelcentrum. (links straat in) en rechts heb je iets meer winkeltjes. Loop je rechtdoor vanuit het hotel dan heb je ook nog een klein winkelcentrum met een paar winkeltjes.

verder is er niet zoveel.

• jan, 13-09-2013

Auto huren en eiland verkennen. Ga eens van de normale weg af en volg de zandweggetjes naar de kust. Ook een catamarantocht met een kleine catamaran ( max. 12 personen) is aan te bevelen. Zo'n 100 dolfijnen gespot. Kijk maar eens op: www.catamaransantamaria.com.

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

• wouters375, 21-09-2013

Vraag om een kamer aan de rechterzijde, hier weinig begroeiing dus goed uitzicht en weinig ongedierte. Voor boodschappen: Park uit naar rechts , tweede straat links aan het eind van deze straat zit de spar.

• Fam Drost, 11-09-2013

In de omgeving zijn er 3 kleine winkelcentra's,..2x in de week is er een afrikaanmarkt,..erg leuk om heen te gaan,..Er zijn bij het hotel veel steile hellingen en trapjes,..Buiten het hotel kan je goed een auto huren,..

• jose_12, 27-10-2011

Huur een Jeep en ga offroad rijden, er zijn genoeg leuke weggetjes.

• Mive, 30-06-2013

Op een paar toeristische shopjes na is er in de directe omgeving vrij weinig te doen. Op zondag en woensdag is er een Afrikaanse markt op ca. 10 minuten loopafstand. Vergeet niet af te dingen ;-) Wij zijn 1 dag met de bus naar Het veel toeristischer plaatsje Jandia gegaan. EUR 2,65 per enkele reis, kleine kinderen gratis mits op schoot. Ca. 35-40 minuten met OV. Om te winkelen veel leuker en prijsvriendelijker.

• estherdh52, 07-03-2014

Dierentuin in de buurt is erg leuk, de kustplaatsen aan de andere kant zijn erg leuk om te zien met de klefs en hoge golven. Ook het plaatste Corelio is lek om naar toe te gaan. Iets langer dan een uur met de auto rijden.

• bvdrijt, 05-05-2013

Neem een kamer met zeezicht.

• Dennis, 07-05-2013

Zorg voor factor 30 of 50 de eerste dagen, de wind zorgt ervoor dat je niet merkt hoe snel je verbrand!

• wouters375, 24-02-2013

supermarkt is van het terein af naar rechts, dan tweede straat rechts , aan het einde zit een spar.

• melizzzzzz, 17-02-2013

Auto huren en het binnenland in. Lijkt niets te bieden die droge, dorre bergen maar het is er echt mooi! Dagje naar Corralejo en de zandduinen opzoeken.

• Fam van Zanten, 11-01-2013

vraag om een gerenoveerde kamer of appartement

• mike hoogenboom, 30-08-2012

Vraag bij boeking om een gerenoveerde kamer, dit is een vernieuwde kamer met normale bedden en gordijnen. In de niet gerenoveerde kamers zijn gordijnen die zo'n halve meter boven de muur hangen. Wanneer je slecht ter been bent zou ik zeker een ander hotel boeken, dit hotel heeft veel trappen en het pad naar het strand is heel stijl!

• Dirk, 21-06-2013

Rondom het hotel, alle paden en trappen op een helling. Kamermeisjes maken regelmatig leuke dingen van de badhanddoeken op bed. Exursies zijn duur, autohuur een aanrader. Let bij autohuur op de snelheid, wordt streng gecontroleerd, ook op gordel dragen. Wegen worden vernieuwd, veel snelheidsbeperkingen. Wij hebben een fijne vakantie gehad.

• Hilma, 28-03-2012

Boek comfort, dan heb je meeste kans op een gerenoveerde kamer. Voor mensen echt slecht ter been niet aan te raden ivm hoogte verschil. Je boekt 3 sterren ....ga er dan ook vanuit dat er een verschil zit tussen 3 of 5 sterren.

• Anja , 17-07-2014

-> Huur een auto, de wegen zijn erg netjes en rustig. -> Zondagmarkt net buiten Costa Calma, leuk om te snuffelen en je in het buitenland te wanen -> Vanuit het hotel een klein stukje naar links is een bushalte waar dagelijks een gratis shuttleservice naar de dierentuin vertrekt, de dierentuin is net buiten Costa Calma en is erg mooi en uitgebreid.