Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

8,2

18 reacties Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

Tafeltennis

Rietveld, 24-4-2019
Is er een tafeltennistafel aanwezig?

Auto huren

bruntjes, 4-5-2017
Wij gaan binnenkort een weekje naar dit hotel en willen graag tijdens het verblijf een keer een auto huren. Moeten we dit van te voren in Nederland al regelen, of kan dit net zo makkelijk ter plaatse? En bij welke maatschappij? Wat zijn ongeveer de kosten van het huren van een auto voor 1 dag? Bij voorbaat dank voor de reactie.

hotelkamer

moni19661966, 17-8-2016
Wij willen in november naar SHB Monica wie heeft een tip over een hotelkamer nummer met mooi uitzicht
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

Badkamer

M.J.Lokhoff, 8-4-2016
Zijn er ook kamers met enkel een douche? Dat is voor mij belangrijk omdat ik niet in een badkuip en niet er uit kan komen!!!

Eten

joyceburgemeestre, 3-5-2015
wie weet of er duidelijk staat aangegeven wat voor vlees er in het eten zit? staat dit aangegeven d.m.v. bordjes of moet je dit aan de kok vragen?

handdoeken

Annie, 8-8-2014

Wie weet of je badlakens kan huren/ gebuiken bij dit hotel?

En fietsen huren, kan dat en wat kost dat?

1 reactie

Zijn het allemaal outwater zwembaden

Marja, 27-6-2014

Graag wil ik weten of alle zwembaden gevuld zijn met zoutwater i.v.m.een chloorallergie.

bedjes op het strand

mp.veerman, 17-6-2014

Moet je betalen voor de bedjes op het strand of zit dat bij de prijs in?

Alvast bedankt

2 reacties

auto verhuur

Strijp, 12-9-2013

ik heb begrepen ( Fam Drost ) dat je een auto kan huren, wat is de prijs hiervan ?

en bij wie kan ik een auto huren

Bar

Ali, 18-8-2013
Kan iemand mij vertellen of je op het strand ook iets te drinken kan krijgen,,,,,,en of er een tussendoortje te eten is tussen de maaltijden door,,,,,