Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Sunrise Monica Beach voor je op een rij gezet:

238 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in het Nederlands

Fantastisch!😃

Umar,
13-2-2019

Super hotel, al het personeel is altijd vriendelijk en werkt kei hard!!

Hele mooie kamer, wij hadden premium geboekt. Wij hadden een prachtig uitzicht op de zee met palmbomen!!

Het eten was super goed van smaak en een zeer ruime keuze en gevarieerd!! Wij hebben het heel fijn gehad!! Komen zeker terug!!

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Een aanrader...

Kees,
2-1-2019

Een week in Costa Calma geweest. Het hotel heeft een ideale ligging direct aan het strand. Voor mij een ideale tijd van het jaar om daar te zijn, zonnig maar niet te warm. Zeewater goede temperatuur om in te zwemmen. Mooie strandwandelingen gemaakt en tevens naar de westkust van het eiland gelopen, dat is heen en terug maar ongeveer 12 kilometer. Daar is de kust lekker ruig, prachtig!

Hotel: mooie kamer, elke dag wordt er schoongemaakt. Vriendelijk personeel overal, van de receptie tot de keuken zeg maar. Eten van goede kwaliteit. Zelf hou ik niet zo van een animatieprogramma aan het zwembad; de muziek daar vond ik ook wat te luid. Voor gezinnen met kinderen wel weer leuk natuurlijk.

Ik heb gewoon een hartstikke fijne week gehad, ff lekker weg net voor de feestdagen in deze donkere maand. Een aanrader dus!!!

Gereisd alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Héérlijke vakantie gehad !

Carolien,
26-9-2018

Mooi hotel. Ruime hotelkamer, wordt iedere dag schoongemaakt. Matras is een beetje hard. Eten is prima, ruime keuze. Vriendelijke medewerkers. Geen overlast gehad van andere vakantiegangers. Strand was heerlijk!

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Traveltroef

ideale strandvakantie verder niks te doen

Sissi,
12-6-2018

Heerlijk ligging direct aan het strand:) , Animatie team sprak alleen Spaans :( en tussen 1730 uur als je terug kwam van het strand kon je nergens aan een bar terecht alles was gesloten :( , erg afgelegen en weinig mogelijkheden om lekker te wandelen

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!

Ali,
9-5-2018

Prachtig modern All-in hotel aan het strand.

Mooie schone kamers, heerlijk eten!

Costa Calma is in april erg rustig. In het hotel is genoeg te doen. Ik vind het een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2018

Sterk af te raden!

Leon,
24-3-2018

Dit hotel is sterk af te raden. Het is ontzettend groot en massaal. Als je een plek bij het zwembad wilt hebben, moet je net als de rest om 8 uur 's ochtends een handdoek op een bedje leggen, ondanks dat dit niet is toegestaan wordt hier verder niets tegen gedaan. Het zwembad is slecht onderhouden, her en der zitten er hele gaten in de bodem bedekking. Het restaurant is erg beperkt in keuze en wij zijn zelfs een keer door het personeel uitgescholden omdat we ergens gingen zitten terwijl ze dat blijkbaar niet wilde. Ronduit schandalig! De aangekondigde 'high tea' 's middags is niet meer dan 1 droog stukje cake. Onze kamer was wel super met een groot balkon met ligbedjes, maar dit hebben de meeste kamers niet, dus dan moet je net geluk hebben. Kortom, ik zou wat anders zoeken!

Gereisd met partner in maart 2018

Heerlijke vakantie met mooi weer.

robbert,
4-3-2018

De accomodatie, zwembad en restaurants zijn goed genoeg. Met 2 pubers is wifi wel een basisbehoefte tegenwoordig, echter kost dit 25,- per login per week. Dus voor 2 kinderen 50,- aan wifi of om de beurt inloggen. Dit vindt ik echt duur en niet meer van deze tijd. All inclusief aan het strand liggend verwacht ik ook wel een stukje strand met bedden in beheer van de accommodatie. Dit was niet het geval en moet volledig apart worden afgerekend. Goede koffie op de accommodatie betaal je ook extra namelijk 1,- anders wordt het automaatkoffie. Voor de rest heerlijk eten en een prima schoongehouden accommodatie. Erg genoten en het weer maakt alles goed.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Heel goed hotel, pas gerenoveerd.

A.v.H.,
10-12-2017

Mooie ligging. Hotelkamers liggen behalve het hoofdgebouw op verschillende nivo"s. Service zeer goed. Mooie ruime kamers alles netjes schoon.

Eten zeer gevarieerd. Kortom heel goed.

Minpuntje is dat restaurant heel gehorig is met veel mensen.

Strand is mooi schoon, huur ligbed kost € 4,50 en parasol ook.

Strand loop geleidelijk af.

Gereisd met partner in december 2017

Prima vakantie

Ienke,
29-9-2017

Ik was er met mijn nicht. Goede service, vriendelijk personeel, enthousiast animatie team. Wel druk in het restaurant. Prima eten, wifi was erg duur hebben we niet gedaan. Kluisje was ook niet echt goedkoop.

Schoonmaak was prima, elke dag. Strand was dichtbij en de stoelen en parasol was 13.50 per dag. Jammer dat de bar bij het zwembad 's avonds niet open was.

Gereisd met vrienden in september 2017

Droomvakantie!

Kenneth,
25-7-2017

Wij verbleven in SBH Monica Beach van eind juni tot midden juli. Bij aankomst waren we meteen onder de indruk van het prachtige hoofdgebouw. Ook onze kamer was fenomenaal: ontzettend ruim, netjes, een goed terras met prachtig uitzicht en grote bedden.

De ligging was voor ons ideaal: Costa Calma is een erg rustige plek, maar heeft zeker alles wat nodig is. Het strand aan het hotel bood een uitstekend alternatief voor de te koude zwembaden in het hotel.

Enkel bij het eten hebben we een beetje gemengde gevoelens. Het ontbijt was zeker in orde en gevarieerd (met champagne!), idem voor het middageten. Ook het avondbuffet was heel erg gevarieerd, al waren de verschillende gerechten nooit echt smaakvol bereid. We bleven af en toe letterlijk en figuurlijk een beetje 'op onze honger zitten'.

Het was aangenaam vertoeven in het resort: het was erg mooi opgezet en er heerste een relaxte sfeer. Personeel en animatie waren daartoe echter geen meerwaarde. Voor wie rust zoekt op het prachtige Fuerteventura, is dit hotel de perfecte uitvalsbasis!

Gereisd met partner in juni 2017

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.