Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info

276 reviews over Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach

• 5Fam. Meijer19-03-2020

Een drama

Ivm Corona virus gaat de tent sluiten dit weekend: zwembad en barretjes zijn al dicht. Ze trekken momenteel de zonnebedjes onder je kont vandaan en Touroperator zegt dat we in het weekend misschien naar huis gaan. Ook de kamers zijn ze al aan het leeghalen. Te bizar voor woorden, dit noemen ze all inclusief bij Touroperator.

Gereisd met partner in maart 2020

• 6Luna05-03-2020

Hotel is voor ons geen vier sterren waardig.

De eerlijkheid gebied ons wel te melden dat dit hotel geen vier sterren waardig was. Bij aankomst betaal je voor het kluisje € 40,- en wifi € 7,- per toestel dag, water mag je bijvullen in je eigen meegenomen waterflesjes deze worden niet door het hotel verstrekt. Onze kamers lagen gelukkig erg centraal, bij receptie en restaurant. De hygiëne van de kamers en het terrein liet te wensen over. Wij begrijpen dat er na een Sahara zandstorm het onmogelijk is het gehele hotel en terrein in een paar dagen zandvrij te maken maar na een week lag er in onze kamer nog steeds zand. Eten en drinken is van prima kwaliteit voor een All Inclusive hotel het restaurant was druk en erg sfeerloos en een rustig plekje om gemakkelijk en rustig kunt zitten met een drankje was er niet. Bij het zwembad moet je erg vroeg zijn het handdoekje leggen start hier al om 7.00 uur ondanks dat dit niet mocht. Bedienend personeel zijn hardwerkende mensen,

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 6Nell15-02-2020

Eerste en laatste keer

Op zich een mooi complex. Groot ook, maar bij aankomst krijg je een plattegrondje met waar je kamer zich bevind en zoek het verder maar uit. Er liepen heel wat mensen, met hun bagage, te zoeken waar ze moesten zijn. Het personeel is, over het algemeen, niet echt vriendelijk. Het eten was echt niet goed en wij zijn toch echt niet zo moeilijk. Niet warm, te lang op de warmhoudplaten waardoor het vlees taai was en zelfs de vis wisten ze te verknoeien. En geen variatie. Elke dag hetzelfde. Bedjes en parasol op het strand zijn niet van het hotel en kosten € 4,50 per stuk. WIFI is € 25,00 voor een week, maar stel je er niets van voor want de meeste tijd hadden we geen bereik. In de omgeving van het hotel is niets te beleven. Kortom; kom je voor strand (zwembad) en zon, dan is het prima te doen, maar wij waren blij dat we maar 8 dagen hadden geboekt.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Jarian16-01-2020

Fantastisch hotel!

Boek een kamer met zeezicht! Werkelijk schitterende zonsopkomsten in de vroege ochtend! Het is een héérlijk hotel, vriendelijk personeel en de kamers zijn prima! Het eten was ook heerlijk, zéér geschikt voor zowel gluten-vrije en melk-vrije diëten, alles wordt keurig aangegeven. Heerlijk om ‘s ochtends buiten in de zon te ontbijten! Er zijn overal hoogteverschillen buiten op het terrein maar dit is goed te doen, je kunt de trap nemen maar ook over een schuin pad wat niet vervelend is. Waterflesjes vulden wij steeds bij bij de verschillende bars op het terrein, prima te doen. Kortom een héérlijke vakantie gehad en zit met heimwee gevoel thuis.....

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Jacques11-01-2020

nooit meer

Het is geen 4 sterren waard,Kamers waren goed personeel heel vriendelijk, wij haddden all inclusive geboekt voor 3 weken.Het restaurant was een grote vreetschuur , eten eentonig wel goed, De eerste 3 dagen placemats op de tafel,daarna niet meer wijn en bier in limonade glazen.Het restaurant leek wel een mac donald kinderen vliegen door het restaurant een ongeorganiseerde bende.Kerstdiner en oudejaarsdiner was buiten de verwachting om goed met wijn glazen en champagne glazen,tafel linnen werden keurig naar onze tafel gebracht. Daarna was het weer de limomade glazen,Alleen de laatste drie dagen was weer normaal. Voor de kluis moesten we voor drie weken 70 euro betalen en 10 euro borg voor de sleutel De zeventig euro ben je kwijt en de 10 euro terug.Voor wifi 20 euro per week,Hebben wij niet gedaan.Het is geen 4 sterren waard.Voor ons was het de eerste en laatste keer.Het was het geld niet waard. D

Gereisd met vrienden in december 2019

• 4Lotte05-01-2020

Geen 4 sterren waardig!

Je kunt pas om 14:00u inchecken. Lawaaige hal, dus niets voor lichte slapers wanneer je in het hotel slaapt met de deur in de hal (kamer 26 t/m20). Eten erg eentonig en oud, vooral bij zwembad. Na een week konden we t niet meer luchten of zien! High tea is alles behalve high tea. Met oud&nieuw en kerst wel heerlijk gedineerd. Al de alcoholische drankjes en frisdrank zijn aangelengd met water. Cocktails zijn echt een lachertje! Koffie is uit een automaat, wil je andere koffie moet je €1,- betalen. Water en snoep moet je trouwens ook zelf kopen... All inclusive???? Kluisje kost €40,- en wifi is €7,- per dag! Schandalig! Bar aan t strand is niet van t hotel. Wil je een drankje op t strand, moet je eerst een eind omhoog lopen. Er zijn zoiezo erg veel trapjes in t gehele hotel. Erg veel kakkerlakken gezien en daarover geklaagd. Kregen we een spuitbus en zelf maar oplossen. Entertainment is verschrikkelijk. Slecht geluid en slecht gesproken.

Gereisd met partner in december 2019

• 10Fam. van Son02-01-2020

Fantastisch, uitstekend verzorgd hotel!

Rustige omgeving, goed verzorgd en vriendelijk personeel. Eten was heerlijk, en de service van hoog niveau. Het klimaat is hier perfect, niet te warm dagelijks zomerkleding. We willen zeker terug!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Fam. Nefs01-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer net hotel. Liging direct aan het strand. Eten is goed, personeel vriendelijk kamers goed onderhouden. Veelal oudere bezoekers in onze periode. Vonden wij wel prettig

Gereisd met partner in november 2019

• 5Eric en Nancy29-11-2019

Nooit meer!

Wij hebben een prima vakantie gehad. Echter wat de folders beloven is er niet helemaal. Kamer: koelkast stuk, kluis stuk. Bed echt kei hard, gevraagd om een topper, dit bleek een oude deken te zijn. Badkamer smerig! Zeep resten op muur, schimmel in de voegen.
    Badjassen smoezelig, meer geel grijs dan wit. Daarnaast is de Wi-Fi 7 euro per dag per toestel. Minimale verbinding! Een Whatsapp berichtje sturen lukte met véél geduld. Bij receptie werd mij gezegd dat Wi-Fi niet bedoeld was om Netflix te kijken. De dame was verbaasd dat ik deze vraag stelde. Hierover meer mensen horen klagen. Wij gingen naar naastgelegen hotel met gratis Wi-Fi om Netflix films te downloaden. Eten prima, echter entourage deed ons denken aan een vreetschuur/ kantine. Receptie zeer onpersoonlijk. Liging van het hotel is prachtig! Animatie is super! Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in november 2019

• 8Céline23-11-2019

Rustige en mooie vakantie

Heerlijk hotel! Er wordt elke dag schoongemaakt, goed en veel eten, elke dag weer wat anders. Het ziet er mooi uit, het hotel staat op een soort berg met allemaal hoogte verschillen op het verblijf bij de zwembaden, kamers en verschillende plaatsen voor lig bedden. Wij waren er in oktober, nog erg mooi weer. Savonds koelde het wel wat af maar dat vonden wij niet storend, vestje was genoeg. Het animatie team deed erg hun best. Aqua gym, yoga, spellen en Savonds genoeg optredens. De Afrika bar heeft een leuk terras aan het strand, mooi uitzicht en heerlijke drankjes. Er is in de omgeving niet heel erg veel te doen. Via Corendon hadden we een perfecte auto gehuurd voor 1 dag, de reisleider had ook tips gegeven waar we zeker heen moesten. Rijden door het binnenland, mooi met een woestijn achting landschap naar Betancuria, prachtig uitzicht over het landschap en Ajuy, de ruige westkust van het eiland! Echt de moeite waard!

Gereisd met partner in oktober 2019

Aparthotel SBH Sunrise Monica Beach info