Hotel SBH Crystal Beach & Suites

Hotel SBH Crystal Beach & Suites
8,4

4 tips over Hotel SBH Crystal Beach & Suites

Henk, 31-10-2016
Autohuur bij King Auto's vlak naast het hotel is goed en voordelig. Geen eigen risico, behalve 100 euro voor eventuele bandschade. Bij reisorganisator TUI was geen auto te krijgen...
Ilse, 31-5-2013

Boek een dagje Oasis zoo, erg leuk en niet duur! Zelf heb ik voor €30,- met zeeleeuwen gezwommen in dit park (wel bikini meenemen).

Voor de sportievelingen, de mountainbike downhill tour is super gaaf en totaal niet zwaar of vermoeiend. Wij hebben hem bij Schnixx-bike gedaan. Deze is echt de beste!

Bij deze tour zitten ook twee prachtige wandelingen!

www.schnixx-bike.com

Karinnijrolder, 14-7-2012
Handdoekenservice aanwezig : 5 euro borg en voor elke wisseling betaal je 1 euro

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Crystal Beach & Suites voor je op een rij gezet:

john-phiny, 23-4-2012
auto huren niet via reisleider doen