Hotel SBH Crystal Beach & Suites

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag22°18°
Hotel SBH Crystal Beach & Suites

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Crystal Beach & Suites voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel SBH Crystal Beach & Suites in het Nederlands

Geweldige hotel met strand en vriendelijke mensen ! Alleen volwassen.

We zijn in Costa Calma geweest. Heel mooie eiland. Lekker rustig.

Service, schoon en rust (buiten hoogseizoen).

Jan & Monique,
9-8-2018

Fuerteventura: Rustig eiland, kaal, relaxt, pittig windje (zit al in de naam van het eiland).

Costa Calma: Supermooi, heerlijk strand. Geen hutje-mutje, genoeg ruimte voor iedereen.

SBH Crystal Beach Hotel & Suites: Vanwege "adults only" + "all inclusive (AI)" alleen maar half pension is SBH CB een zeer rustig hotel voor stellen (veel Duitsers), maar ook voor veel alleengaanden. Het personeel is supervriendelijk. De accommodatie en kamers prima en zeer schoon.

Animatie: Animatie wordt verzorgd door de supervriendelijke, enthousiaste en professionele Mario. Heb je een vraag, Mario helpt je graag. Mario spreekt van huis uit Nederlands, tevens perfect Engels, Duits en Spaans.

Waarschuwing hoogseizoen: SBH heeft op Costa Calma meer hotels. Deze zijn allemaal "all inclusive". SBH overboekt in het hoogseizoen haar eigen AI-hotels structureel. En droppen deze overboekte AI-gasten (veelal Polen en Britten) bij SBH CB: weg rust (deels).

Een gezellig, kleinschalig hotel met uitstekende restaurants. Een verblijf in een van de zeezichtkamers of suites is echt een aanrader. Directie en staf doen hun uiterste best het je naar de zin te maken.

Het hotel is wat ouder maar de kamers zijn gerenoveerd en de plek direct aan het strand met het fantastische uitzicht zijn zeer de moeite waard.

Tjingo

Beetje meer personeel graag...

Henk
31-10-2016

De suites 820 en 821 met zeezicht zijn fantastisch. De ligging pal aan het strand. Schoonmaak goed. Het eten is elke avond erg lekker en gevarieerd. Ook ontbijt is prima. Het zwembad is te koud en het zonneterras is te beperkt qua capaciteit. Diverse ligbedden zijn kapot. Het personeel is aardig en doet zijn best, maar er is te weinig bezetting. Daardoor onnodig lang wachten bij de receptie en de bar. Verder was er na een flinke stortbui op tal van plaatsen lekkage in het hotel. Groot onderhoud is nodig.

Erg goed en toch niet meer terug

Annette en John
21-3-2016

Uitstekend hotel. Hele mooie kamer, lekker eten, vriendelijk personeel, bedjes te krijgen bij het zwembad als je op tijd was, enz. Echter één reden om niet meer terug te gaan: ontzettend slechte bedden! En wat nog erger was dan dat ze heel hard waren: we hebben nog nooit zo'n krakend bed gehad. En dat bleek te liggen aan de veren in het matras. Geen nacht door kunnen slapen! Geklaagd bij de receptie, bij de nederlandse 'directoras' (Patricia) en bij het kamermeisje die het direct doorgaf aan haar meerdere, maar niets heeft geholpen. Dan maar slapen in de middag bij het zwembad... Erg jammer; anders waren we vast nog eens terug gegaan en hadden we het hotel kunnen aanbevelen.

Heerlijke week met kanttekeningen

Irene
18-3-2016

We hebben een heerlijke week gehad in Crystal Beach maar wel met wat kanttekeningen. Wij waren er in maart en de bedjes bij het zwembad waren vol, iedere dag. In de zonneweide was wel plek maar geen toilet in de buurt. Strand leek ons heerlijk maar daar betaal je € 13,50 per dag! Er waren veel oudere Duitse mensen maar dat was prima voor ons. Eten was prima maar je kunt alleen binnen eten. Er is geen terras bij het buffet restaurant en dat mistten wij. Een gemoderniseerde sportschool bleek niet geheel waar te zijn want er waren alleen wat halters ed. Geen loopband, fiets oid. Er is geen water in de koelkast, alleen te kopen bij de supermarkt. Mistten wij toch ook bij een all in hotel. Het restaurant waar je kunt reserveren had na 6 dagen pas een plekje beschikbaar. Ook erg jammer. De eerste dag hadden we een lange zwarte haar in bad, verder was de schoonmaak wel goed. Al met al vinden wij het een mwah hotel, in ieder geval geen 4 sterren.

tot de volgende keer

Bets
8-10-2015

We hebben het super naar onze zin gehad.Heel veel uitgerust aan het strand gelegen en gewandeld.Kortom voor ons prima relexen.Kleinschalig hotel.Gavarieerde maaltijden en super personeel .Voor familievakantie met kinderen is dit hotel niet geschikt.

Prima hotel

kovabe
22-9-2014

Een uitstekend en mooi gelegen hotel aan een prachtig groot zandstrand. Met een geweldig uitzicht dankzij de hogere ligging. Het eten is gevarieerd en van een voortreffelijke kwaliteit. Zeer ruime kamer met een grote badkamer en dito balkon. Het is wel voor rustzoekers. Al met al een keurige winterbestemming voor een weekje.

Tja, 4 sterren?

meneer Gerritsen
4-8-2014

Misschien zijn wij ondertussen verwend en hierdoor kritischer geworden. Echter wij hebben 24 uur all inclusive geboekt en dat resulteerde in 12 uur. Namelijk van 11.00 uur tot 23.00 uur. Daarnaast vind ik het altijd een afknappen om bij aankomst af te moeten rekenen voor het kluisje, handdoeken en wifi. Binnen 5 minuten bijna € 100,= armer. Verder is weinig op te merken over het hotel, personeel was vriendelijk, kamers gedateerd maar netjes, eten beperkt maar wel goed verzorgd. Op het terras waren de zitplaatsen beperkt, maar over de bediening en inzet van personeel hadden we hier echt niet te klagen. Al met al een leuke vakantie, maar het hoger Zoovercijfer dat wij in de recensies tegenkwamen was het ons inziens echt niet waard.

Korte samenvatting...

mevrouw Hollands
1-8-2014

Rustige ligging direct aan 't strand voor ons prima ! Bedjes op 't strand moet je wel betalen. Goede keuken, jammer dat restaurant in de kleder zit dus buiten is eten is er niet bij. Aan de overkant ligt Avendida, daar kun je terecht voor lekkere koffie en eten. Bedden op de kamers zijn erg hard. Hotel is lastig toegankelijk voor minder valide mensen. Weinig te doen voor de jeugd, weinig animatie.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SBH Crystal Beach & Suites in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SBH Crystal Beach & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.