Hotel SBH Crystal Beach & Suites

Hotel SBH Crystal Beach & Suites

8.1Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Crystal Beach & Suites voor je op een rij gezet:

• Sauna

36 reviews over Hotel SBH Crystal Beach & Suites

• 8Martin23-02-2020

Prima en ook weer niet

Prima Hotel met als je scherp kijkt is her hier en daar wel onderhoud nodig. Veel ligbedden zijn kapot, dat hoort niet en ook aangegeven maar helaas geen enkele actie. Het hotel is toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn alleen waarom er dan zoveel op en afstapjes zijn is mij volkomen onduidelijk. Naar de eetzaal is 3 treden. Naar het strand met de lift? Dat kan niet. 2 trappen lopen. Wij hadden daar dan geen last van maar toch... Eten is prima zowel ontbijt als avondeten. Mooie grote kamers met grote bedden. Ook hier is een opknapbeurt wel op zijn plaats wat meubilair betreft. De prijzen van consumpties zijn relatief hoog. Ook t.o.v. de prijzen die op de terrassen buiten worden gerekend. Hou daar rekening mee! 1x per weer naar het Aziatisch restaurant is leuk. Verder is er buiten niks te beleven. Een paar winkeltjes en dat is het dan wel. Wil je boulevard dan moet je naar Jandia en Morro Jable. Dat is leuk winkelen daar.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Rina27-11-2019

Prima vakantie gehad

Schone kamers. Vriendelijk personeel. Leuke animatie.

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5R Vellinga23-02-2019

Nooit meer

Vakantie tussen de Duitsers, er is geen woord Spaans bij. Muziek is er iedere avond vanaf 21 uur en vanwege de slechte accoustiek van het hotel ontkom je daar niet aan, ook niet op je kamer. De kamer die we kregen was erg ruim en had zeezicht. Maar je moest wel moeite doen om de zee te zien. Helaas lag onze kamer boven het zwembad en om half zeven in de ochtend werden we al gewekt door de eerste zwemmers... Het buffet was groot en lang. Helaas vonden we het niet Spaans genoeg en een cortado was ook niet verkrijgbaar. De koffie vond ik vies. Het horteltel wordt omsingeld door vele hotels en veelal wordt alles in het Duits aangegeven. Van Soaanse sferen heb ik erg weinig gemerkr. Het personeel aan de receptie van het hotel was erg vriendelijk en opgewekt. Toch hebben wij het hotel verlaten vanwege de muzikale overlast en de zeer slechte accoustiek waar je niet aan kon ontkomen. Als je rust zoekt moet je hier niet zijn.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10M.v. B.23-02-2019

Adults only, omdat we voor het eerst zonder ons gezin op Fuertaventura verbleven. We hadden eerst een luxe grote suite zij zeezicht. Mochten na de eerste nacht naar seaview suite 821 verhuizen. Prachtige suite met heerlijke bedden en mooie badkamer. Het balkon meet 8x3,5 meter met uitzicht over het langgerekte strand. Ontbijt en dinerbuffet was meer dan voortreffelijk en het diner in het te reserveren Mediterraans restaurant was heerlijk. De service van al het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. Mario verzorgt de sport en animatie heel inspirerend. De live optredens iedere avond van 21.00 tot 22.00 uur —> zeer gevarieerd programma op hoog niveau. Het verwarmde zwembad met voldoende prima ligbedden en parasols mag ook noet ongenoemd blijven. De ligging op het eiland.... qua afstanden ligt het minder gunstig. Kortom, een topverblijf gehad. Enige minpunt.... slechte WiFi. Dus dat hebben we na twee dagen gecanceld .

Gereisd met partner in februari 2019

• 8T.01-02-2019

Irritant piepend geluid maar verder OK.

Grote kamers, heerlijke bedden (Kingsize). De schoonmaak is top en het personeel is supervriendelijk en servicegericht. De Wifi is slecht en duur. Het eten is goed en je kunt gratis in naastgelegen hotel een Aziatisch buffet eten, jammer dat dit eten in 2 weken precies hetzelfde was elke dag. Verder is er in het hotel ook een á la Carte Restaurant met Mediterrane eten. Gratis + reserveren via de receptie. Het eten daar is echt super. Jammer dat dit restaurant ineens 1 maand dicht ging omdat het personeel óók op vakantie moest. Er zijn 3 plekken om te zonnen: Op de 6e et., beneden en op het dak. Wat wel erg vervelend is, is dat de afzuiging vd. keuken welke aan de buitenmuur hangt waar alle standaard zeezichtkamers zijn, elke 7-11 sec. een irritant piepend geluid geeft van 07.30 tot 20.55 uur. Na 3x klagen kregen wij een andere kamer. Dit probleem is tot de dag dat wij vertrokken, 27 jan., ook niet opgelost.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Michael10-11-2018

Geweldig !! dichtbij bij zee. Elke dag wandelen.

Geweldige hotel met strand en vriendelijke mensen ! Alleen volwassen. We zijn in Costa Calma geweest. Heel mooie eiland. Lekker rustig.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Jan & Monique09-08-2018

Service, schoon en rust (buiten hoogseizoen).

Fuerteventura: Rustig eiland, kaal, relaxt, pittig windje (zit al in de naam van het eiland). Costa Calma: Supermooi, heerlijk strand. Geen hutje-mutje, genoeg ruimte voor iedereen. SBH Crystal Beach Hotel & Suites: Vanwege "adults only" + "all inclusive (AI)" alleen maar half pension is SBH CB een zeer rustig hotel voor stellen (veel Duitsers), maar ook voor veel alleengaanden. Het personeel is supervriendelijk. De accommodatie en kamers prima en zeer schoon. Animatie: Animatie wordt verzorgd door de supervriendelijke, enthousiaste en professionele Mario. Heb je een vraag, Mario helpt je graag. Mario spreekt van huis uit Nederlands, tevens perfect Engels, Duits en Spaans. Waarschuwing hoogseizoen: SBH heeft op Costa Calma meer hotels. Deze zijn allemaal "all inclusive". SBH overboekt in het hoogseizoen haar eigen AI-hotels structureel. En droppen deze overboekte AI-gasten (veelal Polen en Britten) bij SBH CB: weg rust (deels).

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Henny07-07-2017

Super plek direct aan het strand en heerlijk eten

Een gezellig, kleinschalig hotel met uitstekende restaurants. Een verblijf in een van de zeezichtkamers of suites is echt een aanrader. Directie en staf doen hun uiterste best het je naar de zin te maken.

Het hotel is wat ouder maar de kamers zijn gerenoveerd en de plek direct aan het strand met het fantastische uitzicht zijn zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Henk31-10-2016

Beetje meer personeel graag...

De suites 820 en 821 met zeezicht zijn fantastisch. De ligging pal aan het strand. Schoonmaak goed. Het eten is elke avond erg lekker en gevarieerd. Ook ontbijt is prima. Het zwembad is te koud en het zonneterras is te beperkt qua capaciteit. Diverse ligbedden zijn kapot. Het personeel is aardig en doet zijn best, maar er is te weinig bezetting. Daardoor onnodig lang wachten bij de receptie en de bar. Verder was er na een flinke stortbui op tal van plaatsen lekkage in het hotel. Groot onderhoud is nodig.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Annette en John21-03-2016

Erg goed en toch niet meer terug

Uitstekend hotel. Hele mooie kamer, lekker eten, vriendelijk personeel, bedjes te krijgen bij het zwembad als je op tijd was, enz. Echter één reden om niet meer terug te gaan: ontzettend slechte bedden! En wat nog erger was dan dat ze heel hard waren: we hebben nog nooit zo'n krakend bed gehad. En dat bleek te liggen aan de veren in het matras. Geen nacht door kunnen slapen! Geklaagd bij de receptie, bij de nederlandse 'directoras' (Patricia) en bij het kamermeisje die het direct doorgaf aan haar meerdere, maar niets heeft geholpen. Dan maar slapen in de middag bij het zwembad... Erg jammer; anders waren we vast nog eens terug gegaan en hadden we het hotel kunnen aanbevelen.

Gereisd met partner in maart 2016

Hotel SBH Crystal Beach & Suites info