Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort

Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort
7,8

31 tips over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort

Lammert & Marian, 2-5-2016

Huur een paar dagen een auto en verken het eiland.

Let op of de airco wel is aangesloten in de periode dat je wilt gaan.

Frank, 11-8-2015
Huur een auto en bezoek: "Ahuy" om vis te eten. "El Cortillo" om een duik te nemen (zeer hoge golfen wel oppassen dus). Boek je een tripje om dolfijnen te spotten zeer bijzonder!
M. de Jong, 9-7-2015
Kamers in bijgebouw, voorheen Nautilus beach, zijn heerlijk rustig. Geen last van rumoerigheid in het hoofdgebouw.

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Beach Resort voor je op een rij gezet:

jlourens, 30-6-2015
boek een kamer met volledig zeezicht, dan zit je vooraan, of een kamer in 1 van de bijgebouwen
Rob en Janny, 28-6-2015

Ga met de bus naar Morro Jable kosten enkele reis euro 2.50.

Lange boulevard met een zee aan winkeltjes en terrasjes

rich, 13-5-2015
huur een jeep en ga naar het surfers paradijs en ook het strand van confete is echt schitterend!

marisje, 18-3-2015
De tennisbaan kan je gratis reserveren tegenover het hotel. Neem wat kattensnoepjes mee, de katten zijn echt heel schattig als kattenliefhebber :)
Nicole, 6-3-2015
Onze kamer was op de begane grond en wij hadden op ons terras totaal geen zon dus onze tip is: vraag bij boeking een kamer zo hoog mogelijk met zeezicht!
Meshach, 22-2-2015

Als in de wintermaanden veel wind staat lig je op het strand beter.

Wil je toch een keer elders eten probeer Restaurant San Borondon.

Ron, 17-2-2015

Gratis internet bij een lekkere cappuccino bij bar Avenida (iets verderop). Voor winkels met de bus naar Jandia (2,70 pp enkel), is ongeveer 20-25 minuten. Per bus naar andere bestemmingen kost meer tijd en een auto huren is dan veel voordeliger (bus van Costa Calma naar Puerto de Rosario is ongeveer 8 euro pp enkel).

Voor een rustige vakantie (en surfen, kitesurfen etc.) zit je hier goed, voor uitgaan etc moet je hier niet zijn.