Aparthotel Royal Suite

Tonen op kaart

35 reviews over Aparthotel Royal Suite

• 2019
    9Cathy21-12-2019

Fantastisch wij gaan zeker terug.

3 sterren hotel maar alles perfect! Laagbouw, mooie verzorgde tuin, zwembad, overdekt zwembad, jacuzzi, etc. Uitgebreid ontbijt, uitgebreide lunch en diner. Gewoon goed!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Van den Broeck Martine09-05-2019

Topper voor families met kinderen!

Het was ons derde verblijf in dit hotel en zoals steeds zeer vriendelijk personeel, nette en ruime kamers, lekkere en gevarieerde maaltijden. Enkel de animatie viel wat tegen deze keer. De animatoren waren zeer jong en onervaren tegenover deze tijdens onze vorige verblijven. Buiten de mooie straden en de Afrikaanse markt en een paar winkeltjes is er in de omgeving van het hotel weinig te beleven. Een leuke animatie in het hotel is dus wel aangewezen. Een uitstap naar de winkels van het nabijgelegen Jandia en de haven van Moro Jable met de roggen die daar rondzwemmen en het zeeschildpadden centrum is beslist een aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8E&K17-11-2017

3 sterren maar erg goed

Dit hotel straalt gemoedelijkheid, rust en ruimte uit. Zeer vriendelijk personeel en een niet te opdringerig animatieteam. Eten is wat je van 3 sterren mag verwachten, niet te uitgebreid maar lekker en goed op smaak met volgens ons voldoende variatie (ook regelmatig frietjes) Appartementen zijn ruim en netjes, worden goed schoon gehouden. In de lobby van het hotel zit 's morgens een medewerker van Orlando Car rental. Wij hadden in NL al een auto gehuurd via CarDelMar van Orlando en hebben in het hotel geregeld dat we deze bij het hotel meekregen tegen 2x €10 bijbetaling (extra kosten ivm levering bij het hotel) Thuis de auto reserveren was beduidend goedkoper bleek achteraf = AANRADER

Gereisd met partner in november 2017

• 7Jack Eussen21-09-2017

Mooie vakantie maar je mag niet veeleisend zijn

Het complex is heel mooi en goed. Kamers zijn erg ruim. Zwembad is geweldig. All inclusive drank is heel erg goed (zelfbediening tot 1800u) Daarna bediening aan de binnen bar Ontbijt is ook goed, genoeg keuze. Het avondeten daar en tegen is zwaar onder de maat. Hier wordt in onze ogen de lage all inclusive prijs op terug verdiend. Dekeuze is reuze ( NIETTTTTTT) Als je niet van vis houdt heb je hooguit 1 andere optie qua vlees. Bevalt je dat ook niet dan helaas. 1 avond maar frites gezien. Niet dat we zo een patat eters zijn maar iedere dag een pieper in de schil die niet eens zo lekker is gaat ook vervelen. Oh ja, er was ook nog 1 dag aardappel schijfjes. Aanvullen van gerechten die op zijn is ook niet hun sterkste kans. Op=Op lijkt het wel en dat al helemaal met de toetjes 1 geluk is hier wel van dat je door het all inclusive toch NIET aankomt.

Heel erg zonde van het eten want alleen daardoor daalt onze waardering heel erg Maar gelukkig dat er 100 meter verderop wel een leuke bistro is waar je goed kan eten voor weinig

Verder moet er nog bij verteld worden dat er in het dorp dus verder ECHT NIETS te doen is. Geen bars, geen restaurants, geen leuke winkelstraat. Niets dus. Hier ga je heen voor de rust

Gereisd met partner in september 2017

• 8Jessica07-01-2017

Fijn weekje relaxen in winterzon

Vorig jaar zijn we hier ook geweest, deze keer was de accomodatie meer bezet. Dat hield in dat er handdoeken werden gelegd en nogal wat onvriendelijke gezichten rondliepen, totaal niet nodig en jammer voor de totale sfeer. Personeel overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met partner in december 2016

• 8Linda11-10-2016

Fijne accommodatie

wij waren met ons kind van 4 een weekje in dit resort. Wij hebben ons prima vermaakt. Eten was goed, vooral het ontbijt waren we erg over te spreken, geen culinaire aan gelegenheid, maar alles goed van smaak en elke dag wat anders. WiFi was erg goed en gratis, ook bij de appartementen. Appartement schoon en goed onderhouden. Bedden waren alleen keihard, vonden wij echt niet fijn, maar dat is voor iedereen anders. Fijn dat de ouderslaapkamer aan het terras zat, zodat ons kind ongestoord kon slapen. Ook fijn dat er geen handdoek leg cultuur was. Smiddags kon je nog gewoon liggen. Fuerteventura vonden wij ontzettend tegenvallen, wat een troosteloze natuur. We wisten dat het vulkanisch was. Maar als je 2 bomen onderweg tegen komt is het veel. Stranden zijn wel erg mooi. Costa calma niets te doen, huur een auto en verken de rest van de plaatsjes. Morro jable is een leuk plaatsje ongeveer 20 minuten van Costa calma met boulevard en mooi strand. Leuke vakantie, maar fuerteventura is niet mooi.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 8John Struijs02-10-2016

Plussen minnen

Pluspunten, goed eten, mooi appartement ,behoorlijk zwembad. Vriendje parkiet huisvogel is leuk Min-punten weinig vermaak, 2 x P.w. Livemuziek/orgel zanger in zaaltje terwijl iedereen buiten zit. Eten niet altijd op tijd aangevuld. Vogelpoep uit de palmen op de ligbedden. Omgeving weinig vermaak. Autootje nodig, thuis al geregeld.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8annika25-06-2016

prima hotel, met lekker eten

Het waait hier (ook) best vaak en veel, maar doe wel goed insmeren!

Gereisd met partner in april 2016

• 8Minneke25-03-2016

Goed hotel

De appartementen zijn netjes, ruimte binnen is prima. We vonden het jammer dat alle gebouwen in een hoefijzervorm zijn gebouwd, zo heb je weinig privacy. Alles stond wel erg dicht op elkaar. Het is vrij gehorig helaas, heb je luidruchtige buren dan heb je een probleempje. Het schoonmaken was redelijk, kon iets beter.

Het is zo'n tien minuten lopen naar het strand, dat is prima te doen. Het eten is prima. Wij troffen een paar dagen slecht weer (februari) en waren daarom blij dat er een overdekt zwembad was, die verwarmd was. Costa Calma was niks met niks, alleen het strand was mooi.

Gereisd met partner in februari 2016

• 4Smit20-03-2016

Nooit meer

Het was er schoon en netjes alleen personeel onbeschoft katten in de eetzaal zeer weinig te doen in de plaats zelf

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

3 tips over Aparthotel Royal Suite

• jo, 17-08-2012

Lekker om te relaxen, op eiland is niet zo veel te doen. Strandje bij Morro Jable bij de haven is rustig met schaduw door de rotsen. Veel locals. (Door het havengebied heen rijden)

• Minneke, 25-03-2016

Een paar honderd meter vanaf het hotel is de Afrikaanse markt met leuke spullen, op woensdag en zondag. Dat is erg leuk om te bezoeken.

• annika, 15-09-2016

Qua hotel is dit prima, zwembaden ook. Enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is: je kunt onbeperkt sterke drank drinken (werd ook veel gedaan, allen kan ik dat niet hebben), en bier ook, plus bubbels, (koolzuur is niks voor mij), maar dus geen witte wijn overdag. Is een persoonlijk luxeprobleempje, maar ja...

1 vraag over Aparthotel Royal Suite

• Famillie, 02-08-2012

Handdoekservice en lange broek bij eten?

Wie kan me antwoord geven op de volgende vragen?

Is er bij de Royal Suite Club een badhanddoeken service? Of moet je die zelf meenemen?

En moet je 's avonds een lange broek aan bij het eten? en wat zijn ongeveer de eettijden?

jo, 17-08-2012

Er is een badhanddoeken service. Zelf geen gebruik van gemaakt. Ik dacht 12 euro borg en later 10,80 terug krijgen bij wisseling. Lange broeken werd niet gedaan en er werd niks van gezegd.

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag