Hotel R2 Rio Calma Spa & Conference

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor R2 Rio Calma Spa & Conference voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel R2 Rio Calma Spa & Conference

• 4Michel Reynders29-08-2019

Nooit meer !

29/08/2019 net terug. Wij kwamen rond 22 u met een gezin van 4 aan, personeel aan receptie niet gastvrij, onbeleefd. Geen kuier om te helpen met zware koffers. We boekten een familiekamer en kregen een met vocht behepte kamer;houten vloer kwam omhoog, muren met vochtvlekken, beschimmelde muren, lekkende airco (foto's op eenvoudig verzoek).Het hotel kon geen andere kamer aanbieden tot we via onze reisorganisatie vroegen om van hotel te veranderen, dan kon het plots wel. Na opnieuw inpakken/verhuizen/uitpakken/halve stresserende verloren dag opnieuw geïnstalleerd. Helaas ook deze kamer vertoonde enkele dagen later vochtvlekken (die men kwam overschilderen(?) en een lekkende airco. Het slapen in vochtige ruimten en schimmel is onverantwoord voor jonge kinderen vanwege de gezondheidsrisico's (longen). Kamers na 20 j aan renovatie toe. Duits dame aan spelbalie zeer onbeleefd! Laguna gesloten, daardoor geen bedden genoeg aan zwenbad!

Met oudere kinderen

• 2018
    9Paula25-11-2018

Fantastisch hotel.

Super mooi hotel. Raad aan om auto te huren om de omgeving en eiland te verkennen. Hotel is in het echt zo mooi als foto en het eten is zeer goed. Wij hebben het als zeer goed ervaren en is een aanrader.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Debbie30-01-2018

Om nog eens te doen!

Fantastische vakantie gehad!! Echte aanrader. Foto’s is echt hoe het hotel eruit ziet. Proper. Lekker eten. Ook met een baby was dit zalig. Hotel ligt eerder afgelegen, minder toeristisch, maar dat vonden wij net fijn. In het noorden is het zeer toeristisch, maar ook veel Engelse en Duitse toeristen. We waren gelukkig met onze keuze van hotel.

Met jonge kinderen

• 2017
    6Monique03-12-2017

Kamers zonder balkon of terras

Let op bij het boeken het hotel heeft veel kamers zonder balkon of terras en er zijn weinig mogelijkheden om 's Avonds nog even buiten te zitten. Zwembad oké. Prijzen voor koffie of een drankje erg hoog ze maken er gebruik van dat er in de omgeving van het hotel niets is. Lopen naar het dorpje is te doen ongeveer 25 minuten tot de bushalte en iets verder voor een paar winkeltjes.

• 5Gezin met kind van 5 jaar04-04-2017

Niets kan in dit hotel

Ons verblijf samengevat is enkele woorden: we voelden ons hier niet welkom. We hadden voor het tweede jaar op rij een vakantie geboekt bij R2 Pajara Beach, een hotel van dezelfde keten. Daar aangekomen kregen we te horen dat we naar RIO Calma een upgrade konden krijgen als we dat wensten onder dezelfde voorwaarden. Aangekomen in dit hotel ging niets. Hier waren ze heel onvriendelijk en we voelden ons gewoon niet welkom. We waren met vrienden en boekten communicerende kamers, dat kregen we hier niet (daar konden we nog mee leven), maar ze waren heel onvriendelijk aan de receptie. Dan krijgen we zo en groen kaartje voor All-in, wat heel onpraktisch is als je hier in strandkleding rondloopt. Als we aan het Laguna zwembad willen gaan zitten komt er meteen een barman naar ons toe dat we moeten betalen. Geen probleem, maar uiteraard het groene kaartje niet in mijn bikini. Die ruimden gewoon de stoelen op. Ze hadden ons ook even de kans kunnen geven ol dat kaartje te gaan halen. Nooit meegemaakt, zo onvriendelijk personeel. Ook voor de kids alles is betalend. Ze mogen het voetbalveld niet op, het volleybalveld niet en dat terwijl het door niemand gebruikt wordt. Kamers zij heel klein, als je hier met een gezin bent weet je niet waar je alles kwijt moet. Eten was goed. Het complex mooi. In de omgeving niets te zien.

Met vrienden

• Oude reviews

6Rita24-11-2016

Gaan er niet meer heen.

Hotel was mooi , ook de zwembaden. Maar in het restaurant heel druk , veel lawaai en lang aanschuiven eer je eten had... een echte chaos. Niks te zien in de buurt, geen winkels er was 1 klein marktje maar stelde niet veel voor. Ook heel veel last van lastige vliegen ze laten je niet gerust. Veel wind maar dat weet je als je naar daar gaat hè. Hoorde van mensen dat het in corralejo beter is veel meer te zien en heel gezellig. Er was vriendelijk maar ook onvriendelijk personeel. WiFi een half uur gratis ofwel betalen €7 per dag. Ik raad een ander hotel aan!

• 9Nikki29-06-2016

Fantastich aangelegd

Heel mooi schoon hotel! Fantastich in plateau's aangelegd. Naast twee zwembaden ook een mooie laguna (wo en zo niet want dan wordt ie gereinigd). Eten prima, zou wel buiten zitten, binnen erg gehorig druk. Maand juni prima en ondanks verzoek geen handdoek leggen zou ik het wel doen wil je een lig bed hebben. Bij zwembad gratis bij laguna 3 euro per bstrand/bad handdoek 10 euro per week of verblijf? Kunt geloof wel elke dag een schone halen. Denk dat juli/aug te druk is op deze plek.

• 8Ruoling Heerkens16-03-2016

Fantastisch verblijf

Het hotel is ontzettend mooi en het personeel is erg aardig en behulpzaam. Na twee avondjes herkende een van de ober mij en mijn partner en was erg attent. Het eten was heel lekker, erg veel variatie en bijna alles smaakte goed. De kamer was ietwat klein maar wel schoon en mooi, vooral de badkamer. Het zwembad is ideaal wel wat koud soms wat iets minder was. De omgeving is heel mooi maar er is niet heel veel te zien. De entertainment voor de kinderen leek ook erg goed te zijn. De spa is leuk maar stelt niet heel veel voor wat wel jammer is. Maar al met al was het een ontzettend fijn verblijf! Het hotel zouden we vaker willen bezoeken maar het eiland zelf helaas niet.

• 8anouk07-12-2015

Prachtig hotel

Het is een prachtig hotel. Wanneer je op zoek bent naar een plek om tot rust te komen is dit de ideale locatie. Het zwembad met infinity pool en watervallen zijn ideaal wanneer je graag heel de dag bij het zwembad ligt. Wees wel op tijd met je handdoekje neerleggen want de eerste gasten doen dat namelijk al rond half 6 's ochtends. Het hotel ligt erg afgelegen dus een huurauto is wel een aanrader voor wat meer vertier. Het plaatsje Costa Calma stelt niet veel voor en bestaat voornamelijk uit hotels en resorts. Daarnaast maakt het hotel goed gebruik van de wetenschap dat er in de omgeving niet veel is, daar zijn de prijzen ook wel naar. In het hotel betaal je 2 à drie keer zoveel voor een fles water. In het hotel verblijven met name Duitse gasten. Het personeel is veelal erg onvriendelijk zowel aan de receptie als de bediening en spreken slecht of helemaal geen Engels, maar wel Duits. Het eten is goed en gevarieerd, 's ochtends versgebakken pannenkoeken en sappen. 'S avonds buffet, elke dag anders. Animatie is met name Duits georiënteerd. Kamer was ruim en schoon en bedden goed. Al met al is het een goed hotel om tot rust te komen als je graag jezelf vermaakt. Ik heb het prima naar mijn zin gehad.

• 9Sandra02-11-2015

Geweldig hotel

Heel mooi hotel met prachtige tuin en zwembaden. Ook de inrichting van het hotel is heel mooi met een indrukwekkende inkomhal. Op de kamer en bedden was ook niks aan te merken, ondanks dat ik rug patiënt ben heb ik heerlijk geslapen dus de bedden waren zeker in orde. Het eten was ook naar onze zin met veel afwisseling en verschillende keuzes. Het personeel was heel vriendelijk. Enige minpunt aan de reis was de omgeving.... totaal niks te zien. Gelukkig maakte dit hotel dat ruimschoots goed maar zal het toch bij deze ene keer fuerteventura blijven.

9 tips over Hotel R2 Rio Calma Spa & Conference

• M. J. Milan, 23-02-2014

Huur een auto om meer van het eiland te zien en boek geen excursies. Ze zijn peperduur en het is niet echt interessant.

• F. Kors, 16-09-2013

Maak vanuit het hotel een strandwandeling naar Costa Calma een tippel van een uur, of zoveel langer als je wilt. Neem een kamer met zeezicht het zal je niet tegenvallen wij hadden een pracht uitzicht op zee en de erg mooie tuin.

• h.vogels15, 23-06-2013

Auto huren: Huur deze niet in het hotel kost +- 60e Als je zo,n 10 min(1km)richting centrum loopt kan je bij atlantic drive een auto huren voor 32e geen grote, als je met 2 volwassenen bent sterk genoeg echter ben je met 4 volwassenen zal het autotje het zwaar krijgen maar voor normale doeleinden perfect te gebruiken en goede service in Engels en Duits. Zorg wel dat je altijd je papieren en rijbewijs bij hebt want de politie controleerd iedere dag op verschillende plaatsen.

0 vragen over Hotel R2 Rio Calma Spa & Conference

• Animatie programmaAanwezig