Hotel R2 Pajara Beach

• Kinderopvang
  • Sauna

84 reviews over Hotel R2 Pajara Beach

• 9Koers27-07-2019

Prima hotel, wel alleen maar Duitsers!

Het hotel is nog meer dan prima: prima eten met verschillende thema's, een prachtig zwembad met een fraai uitzicht op de mooie zee en een leuk animatieteam. Wat wij jammer vonden was dat er bijna alleen Duitsers in het hotel zaten. Ten tijde van onze vakantie (hoogseizoen 2019) zijn we geen Nederlanders tegengekomen. De ligging is prachtig aan de de mooie zee en dichtbij mooie stranden. Leuke winkels en een boulevard zijn er niet op loopafstand. Wel biedt het hotel op maandag en dinsdag de gratis service aan om met de bus naar Jandi Morro Jable gebracht te worden. Dit is de moeite waard vonden wij. Deze plaats heeft naast een prachtig strand ook een uitgebreide (winkel) boulevard. In ongeveer 20 minuten brengt de bus je hier naar toe. In het hotel werken vriendelijke, hardwerkende mensen. De all inclusieve formule vonden wij erg uitgebreid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Marianne17-06-2019

Nooit meer

We zijn hier met onze zoon en schoondochter 15 dagen geweest . Ik en mijn man komen 2keer per jaar 2tot 3weken na fuerta ventura op vakantie en we hebben daar al in veel hotels gezeten .we weten ook dat het eten in de hotels niet zo warm is op dit eiland , maar in dit hotel is het eten gewoon koud. Er wordt een rij gevormd aan het begin van het buffet waar je achter aan moet sluiten het gaat allemaal zo langzaam ,dat als je aan het einde van het buffet bent je eten gewoon koud is . Als je besluit om wat later op de avond te gaan eten zijn de meeste bakken met eten leeg en ook de manden met brood worden niet meer bij gevuld . Het buffet is ook niet erg gevarieerd bijna iedere dag het zelfde buffet.Voor de koffie buiten het ontbijt moet je betalen en ook het water is niet all in. De eerste week was het personeel erg vriendelijk maar toen was t nog rustig in t hotel de 2de week veranderde dit snel doordat t overvol zat voor ons nooit meer!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Reginald Moortgat18-04-2019

fantastisch hotel dat zijn 4 sterren absoluut verd

unieke architectuur met prachtig landschap zwembad uitstekend restaurant vlak bij de azuurblauwe oceaan

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Berthelotte Aarts-Mooten15-03-2019

Prachtige ligging en zwembad, goed eten

In het kort: prima hotel, prachtig zwembad, goed eten, maar ongeïnteresseerd, onbeschoft bedienend personeel, dat absoluut niet servicegericht of klantvriendelijk is. De pluspunten: * prachtige ligging * prachtig zwembad * mooie ruime kamer met groot terras en mooi uitzicht * eten gevarieerd, smakelijk, warm en goed bereid * gebreken in de kamer werden goed en snel opgelost * speciale "solo" tafel voor gasten die alleen zijn en samen willen eten

Minpunten: * hotel is heel gedateerd en heeft groot onderhoud nodig Restaurants en bars zowel binnen als buiten sfeerloos * bedienend personeel klets over je hoofd met elkaar en niet met jou als gast * onbeschofte houding van bedienend personeel tav de gasten * post-mix dranken in mierzoet zonder prik * beperkte all-inclusieve * lege mini-bar, je moet het doen met 2 flesjes water tijdens je verblijf * 10 euro borg per badlaken * 15 euro per week voor Wi-Fi op de kamer * betalen voor kluis

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Richelle23-06-2018

Prachtig hotel, heerlijk eten en super schoon!!

Geweldige vakantie gehad! Super mooi en schoon hotel! Personeel werkt elke dag knetterhard om alles goed te laten verlopen. Prachtig resort met veel planten en bomen! Als je het hotel aan de achterkant verlaat loop je zo naar de zee! Heerlijke zwembaden met uitzicht op zee, er worden elke dag leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam! Het eten was ook erg goed en het was vooral allemaal erg schoon!! Ook was er veel keuze en was er elke dag wel iets anders! Als er iets op was werd het direct weer aangevuld! Tussen het onbijt, luch en diner door was er ook genoeg lekkers. Denk aan broodjes, gebakjes en ijsjes. Onze kamer was erg ruim en schoon! Elke dag maken ze de kamer schoon en krijg je nieuwe handdoeken! Om de drie dagen verschonen ze je bed. De bedden waren prima en het was erg rustig in het hotel! Elke nacht heerlijk geslapen! Ook is er genoeg te doen! Watersport, snorkelen, naar de dierentuin. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Titia18-06-2018

Heerlijke zonvakantie met tieners

Het hotel was erg fijn en luxe. Prachtige uitzichten en 9 verdiepingen! Onze 2 tieners hadden hun eigen kamer en wij onze eigen kamer, maar een gezamenlijke voordeur. Erg fijn! De handdoeken werden elke dag ververst en de kamer was goed schoon. Strandlakens kun je tegen borg bij de receptie krijgen, prima geregeld. Al het drinken/cocktails zaten ook bij all-inclusive en er werd niet bezuinigd! Het buffet is veel beter dan menig Turks of Grieks buffet. Ook gevarieerd genoeg en er was meer dan voldoende. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat vangt het hotel ruim op. Tussen de visje s gesnorkeld op het strand voor de deur! Zo'n maskersnorkel is wel aan te bevelen, was erg leuk. De kids hebben nog gesurft, erg goede leraar (geboekt bij het hotel). Het vertrek met de bus was alleen wat vroeg. 2 uren reizen naar het vliegveld. Maar dat mocht de pret niet bederven.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 7Jolanda31-01-2018

Goed hotel

Het was een fijn hotel erg behulpzaam personeel. Bedden zijn hard en niet fijn maar dat hoef je maar aan te geven en ze helpen je met een topper op je matras te plaatsen waardoor je weer heerlijk slaapt.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Frank02-01-2018

Heerlijke vakantie tijdens de winter

We zijn hier net voor de kerst geweest om nog even een beetje warmte en zon op te pakken zo voor de donkere dagen. Al met al een prima vakantie gehad. De hoogte- en aandachtspunten:

• Hotel was overall gezien prima. De kamers zijn schoon en ook al mag er hier en daar wat 'up-to-date' gebracht worden, niets was echt kapot.

• De tuin / terrassen van het hotel was prachtig, zeker als je kijkt naar de droge woestenij die Fuerta Ventura heet.

• In deze periode voldoende ligbedjes. Toch links en rechts wel wat gereserveerde stoelen, maar er zijn er ruim voldoende, we hebben iedere keer zonder zoeken een prima plekje gekregen.

• Uitgebreid buffet tijdens alle maaltijden. We hebben alle dagen prima gegeten. Het menu wisselt ook iedere dag. Ruim voldoende keuze.

• Receptie is altijd bereid je te helpen en als iets geregeld moet worden, gebeurd dat ook snel.

• De bedden zijn erg hard, maar met een paar extra dekens wordt dat stukken beter

• Er ligt redelijk wat rommel langs de kust, dat is jammer, maar kan het hotel weinig aan doen

• Het grote zwembad is in deze periode nogal koud (18,5 graden)

• Het merendeel van de gasten in het hotel (en Costa Calma) is Duits, met daarnaast nog de nodige gasten uit de oostbloklanden. Ik heb me hier echter geen moment aan gestoord.

Dingen die je zeker moet doen:

• Ga een dagje naar de dierentuin (Oasis Park). De gratis bus naar de dierentuin stopt voor de deur van het hotel en zet je hier 's avonds ook weer af.

• Wandelen langs de kust en als je van lange wandelingen houd, loop ook eens naar de westkust door het natuurgebied daar.

Je kunt in de directe omgeving ook prima windsurfen, kiten of met de MTB / Jeep op pad, maar dat hebben wij niet gedaan.

Al met al, zeker een vakantie waar je heerlijk naar toe kunt tijdens de donkere, natte, koude winterdagen!

Gereisd met partner in december 2017

• 2017
    8Arie Shadow02-07-2017

Mooi hotel, goed eten, mooie ligging !

plus- punten: - Mooi Hotel - Mooie ligging - Goed en gevarieerd eten - zeer schoon - Vriendelijk personeel - Mooi Zwembad - Zee op loopafstand

Min- Punten: - Harde bedden - Zeer slechte kussens - Lange wachttijden bij inchecken (ruim 1 uur) - Weinig te doen in omgeving - Badlakens moet je huren - Veel Duitsers 60% - Oostblokkers 30%

Advies: - Huur een auto - Zelf Mayonaise meenemen - Kussens meenemen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Anneke21-05-2017

Prima hotel

Het is een net hotel. Eten is prima verzorgd, iedere avond een ander thema. Receptie werkt langzaam, spreekt niet erg goed Engels of Duits. Personeel is aardig. kamers zijn ruim, de bedden zijn vrij hard. Ideaal hotel voor mensen met kinderen die in een eigen kamer willen slapen. Je hebt een voorportaal met 2 deuren, 1 voor de volwassenen en 1 voor de kinderen. Zwembad is geweldig. Strand is ook goed (5 min. lopen), wel veel FKK. Het hotel ligt wel een eindje lopen van het dorp af.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

1 tip over Hotel R2 Pajara Beach

• Chris, 31-05-2015

Wandeling langs het strand richting René Egli Windsurfen bij René Egli Animatie team

4 vragen over Hotel R2 Pajara Beach

• ., 16-02-2014

Wie weet ?

Hoe zit het met de badhandoekenservice ? Kun je badhandoeken huren of krijgen ? Kost dat dan geld ? Zoja hoeveel ?

Chris, 31-05-2015

Ja die hebben ze. 20 euro borg die je weer terugkrijgt bij inlevering handdoeken

• annemarie, 07-11-2013

weer

wij denken erover om in de carnavalsvakantie hier naar toe te gaan (begin maart) ,is het weer dan lekker en is het te doen om in zee of in het zwembad te zwemmen?

• ben_geleijn, 23-10-2013

Scooter , buggie of jeep verhuur

Weet iemand mij te vertellen of er in de buurt van dit hotel een verhuurzaak is van scooter's of buggy's of jeepen om het eiland mee te verkennen

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht