Hotel aan zeeWeer vandaag23°16°
8,2

66 reviews over Hotel R2 Pajara Beach in het Nederlands

Prachtige ligging en zwembad, goed eten

Berthelotte Aarts-Mooten,
15-3-2019

In het kort: prima hotel, prachtig zwembad, goed eten, maar ongeïnteresseerd, onbeschoft bedienend personeel, dat absoluut niet servicegericht of klantvriendelijk is.

De pluspunten:

* prachtige ligging

* prachtig zwembad

* mooie ruime kamer met groot terras en mooi uitzicht

* eten gevarieerd, smakelijk, warm en goed bereid

* gebreken in de kamer werden goed en snel opgelost

* speciale "solo" tafel voor gasten die alleen zijn en samen willen eten

Minpunten:

* hotel is heel gedateerd en heeft groot onderhoud nodig

Restaurants en bars zowel binnen als buiten sfeerloos

* bedienend personeel klets over je hoofd met elkaar en niet met jou als gast

* onbeschofte houding van bedienend personeel tav de gasten

* post-mix dranken in mierzoet zonder prik

* beperkte all-inclusieve

* lege mini-bar, je moet het doen met 2 flesjes water tijdens je verblijf

* 10 euro borg per badlaken

* 15 euro per week voor Wi-Fi op de kamer

* betalen voor kluis

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldige vakantie gehad! Super mooi en schoon hotel! Personeel werkt elke dag knetterhard om alles goed te laten verlopen. Prachtig resort met veel planten en bomen! Als je het hotel aan de achterkant verlaat loop je zo naar de zee! Heerlijke zwembaden met uitzicht op zee, er worden elke dag leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam! Het eten was ook erg goed en het was vooral allemaal erg schoon!! Ook was er veel keuze en was er elke dag wel iets anders! Als er iets op was werd het direct weer aangevuld! Tussen het onbijt, luch en diner door was er ook genoeg lekkers. Denk aan broodjes, gebakjes en ijsjes. Onze kamer was erg ruim en schoon! Elke dag maken ze de kamer schoon en krijg je nieuwe handdoeken! Om de drie dagen verschonen ze je bed. De bedden waren prima en het was erg rustig in het hotel! Elke nacht heerlijk geslapen! Ook is er genoeg te doen! Watersport, snorkelen, naar de dierentuin. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke zonvakantie met tieners

Titia,
18-6-2018

Het hotel was erg fijn en luxe. Prachtige uitzichten en 9 verdiepingen! Onze 2 tieners hadden hun eigen kamer en wij onze eigen kamer, maar een gezamenlijke voordeur. Erg fijn! De handdoeken werden elke dag ververst en de kamer was goed schoon. Strandlakens kun je tegen borg bij de receptie krijgen, prima geregeld. Al het drinken/cocktails zaten ook bij all-inclusive en er werd niet bezuinigd! Het buffet is veel beter dan menig Turks of Grieks buffet. Ook gevarieerd genoeg en er was meer dan voldoende. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat vangt het hotel ruim op. Tussen de visje s gesnorkeld op het strand voor de deur! Zo'n maskersnorkel is wel aan te bevelen, was erg leuk. De kids hebben nog gesurft, erg goede leraar (geboekt bij het hotel). Het vertrek met de bus was alleen wat vroeg. 2 uren reizen naar het vliegveld. Maar dat mocht de pret niet bederven.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Goed hotel

Jolanda,
31-1-2018

Het was een fijn hotel erg behulpzaam personeel. Bedden zijn hard en niet fijn maar dat hoef je maar aan te geven en ze helpen je met een topper op je matras te plaatsen waardoor je weer heerlijk slaapt.

Gereisd met partner in december 2017

Heerlijke vakantie tijdens de winter

Frank,
2-1-2018

We zijn hier net voor de kerst geweest om nog even een beetje warmte en zon op te pakken zo voor de donkere dagen. Al met al een prima vakantie gehad. De hoogte- en aandachtspunten:

- Hotel was overall gezien prima. De kamers zijn schoon en ook al mag er hier en daar wat 'up-to-date' gebracht worden, niets was echt kapot.

- De tuin / terrassen van het hotel was prachtig, zeker als je kijkt naar de droge woestenij die Fuerta Ventura heet.

- In deze periode voldoende ligbedjes. Toch links en rechts wel wat gereserveerde stoelen, maar er zijn er ruim voldoende, we hebben iedere keer zonder zoeken een prima plekje gekregen.

- Uitgebreid buffet tijdens alle maaltijden. We hebben alle dagen prima gegeten. Het menu wisselt ook iedere dag. Ruim voldoende keuze.

- Receptie is altijd bereid je te helpen en als iets geregeld moet worden, gebeurd dat ook snel.

- De bedden zijn erg hard, maar met een paar extra dekens wordt dat stukken beter

- Er ligt redelijk wat rommel langs de kust, dat is jammer, maar kan het hotel weinig aan doen

- Het grote zwembad is in deze periode nogal koud (18,5 graden)

- Het merendeel van de gasten in het hotel (en Costa Calma) is Duits, met daarnaast nog de nodige gasten uit de oostbloklanden. Ik heb me hier echter geen moment aan gestoord.

Dingen die je zeker moet doen:

+ Ga een dagje naar de dierentuin (Oasis Park). De gratis bus naar de dierentuin stopt voor de deur van het hotel en zet je hier 's avonds ook weer af.

+ Wandelen langs de kust en als je van lange wandelingen houd, loop ook eens naar de westkust door het natuurgebied daar.

Je kunt in de directe omgeving ook prima windsurfen, kiten of met de MTB / Jeep op pad, maar dat hebben wij niet gedaan.

Al met al, zeker een vakantie waar je heerlijk naar toe kunt tijdens de donkere, natte, koude winterdagen!

Gereisd met partner in december 2017

Mooi hotel, goed eten, mooie ligging !

Arie Shadow,

- Zee op loopafstand

Min- Punten:

- Harde bedden

- Zeer slechte kussens

- Lange wachttijden bij inchecken (ruim 1 uur)

- Weinig te doen in omgeving

- Badlakens moet je huren

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prima hotel

Anneke,
21-5-2017

Het is een net hotel. Eten is prima verzorgd, iedere avond een ander thema. Receptie werkt langzaam, spreekt niet erg goed Engels of Duits. Personeel is aardig. kamers zijn ruim, de bedden zijn vrij hard. Ideaal hotel voor mensen met kinderen die in een eigen kamer willen slapen. Je hebt een voorportaal met 2 deuren, 1 voor de volwassenen en 1 voor de kinderen. Zwembad is geweldig. Strand is ook goed (5 min. lopen), wel veel FKK. Het hotel ligt wel een eindje lopen van het dorp af.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Vanaf zaterdag voor 8 dagen geboekt, maar moesten met minimaal 12 stellen tot maandag naar een ander hotel i.v.m. overboeking. Geen incident dus als je met zoveel koppels moet verhuizen. Dat dat nog kan in 2017. Een bewuste keuze van zowel hotel als touroperator waar we hadden geboekt. Het andere hotel was geen hotel van touroperator en het was dan ook pas dinsdagavond 17.00 uur voordat we in (het geboekte) hotel iemand van touroperator konden spreken. Klacht was bekend aldus de gastvrouw van touroperator (??) dus graag even een klachten-formulier invullen. Benieuwd of we er nog iets van gaan horen.

Service van zowel hotel als touroperator abominabel en erg klantonvriendelijk. Geen enkel begrip of tegemoetkoming richting de gedupeerden. Wel gratis gebruik van spa/wellness maar daar zit je niet op te wachten als het buiten prachtig weer is. Gratis kluisje in de plaats was niet bespreekbaar.

Gereisd met partner in april 2017

Prima hotel voor een week. Alleen het all inclusief was wat eentonig. Het ontbijt was prima alleen de lunch en avondeten was vrij eenvoudig en weinig variatie. Ook in de zwembadbar was er weinig variatie in de middagsnacks zoals het genoemd werd, meestal alleen sla buffet of tosti's. De betaalde WIFI voor op de kamers werkte meestal niet is dus niet de moeite waard om extra voor te betalen. Maar 2 flesjes water op de kamer en werden niet vervangen als ze leeg waren. Aan de receptie werd gezegd dat je rustig kon bijvullen in de eetzaal , echter op de watertanks stond groot dat je geen flesjes mocht vullen. Voor een weekje zeker een prima hotel maar dan heb je het ook wel gezien. Transfer vanaf het vliegveld naar het hotel 1 uur en drie kwartier met de bus van de reisorganisatie. Met een privé taxi die via de receptie kunt bestellen ben je binnen drie kwartier op het vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prima resort

Erik Sweep,
9-5-2017

Mooi ruim opgezet resort, ietwat gedateerd maar goed onderhouden. Hadden een familiekamer, 2 complete kamers verbonden door een portaal Kamers waren suoer. Tv slechts 1 engelse kinderzender, rest spaans of duits. TV heeft USB dus thuis kids films op een stick zetten is een idee.

Het eten was ok, genoeg, juiste temp en vaak bereid terwijl u wacht vwb diner een voldoende maar niet geweldig. Voor de kids is er geen apart menu, gewoon met de pot mee eten. Bedden voldoende bij het zwembad, 1 zwembad is verwarmd andere niet. GEEN strand direct aan resort, daarvoor moet je stukje lopen, bedjes betaald à 4,50, geen all incl aanwezig, Handoeken gratis, omwisselen kost een euro. Water iniet all incl, kraanwater is niet drinkbaar. Er is een miniclub en elke avond mini disco, allemaal spaans/duits/engels maar wel erg leuk net als de div. avondshows. Het ontbreken van een direct strand met gezellig barretje en het eten (keus en kwaliteit) waren de kleine minpunten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel R2 Pajara Beach in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel R2 Pajara Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.