Géén boekingskosten

Boek met Zoover

82 Reviews over R2 Pajara Beach

• 8Lianne V wanrooij25-08-2022

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijk hotel met prachtig zwembad en zee nabij. Schone kamers, gevarieerd en lekker eten, vriendelijk personeel, veel zonnebedjes. Handdoek leggen is alleen nodig als je perse parasol wult hebben, anders genoeg vrije plaatsen. Het waait er erg hard, dus neem knijpers mee voor je handdoek. Iedere avond show of muziek, wij zijn zelf hier weinig naar toe gegaan. Winkeltjes in omgeving was minimaal, veel leegstand en dode bedoeling (door covid wellicht niet overleefd). Morro Jable met taxi 25 euro enkeltje, zeer moeite waard om wat reuring op te zoeken. Verder fijn klein zandstrandje, zonder bedjes, parasol, maar waar je even in de zee kunt zwemmen. Geen beachstrandtent aanwezig. Hotel krijgt 10, maar omgeving is saai en geef ik kleine 6. Bijna geen nederlanders, veel duitsers, soms wat fransen, Engelsen, polen. Ik vind dat zelf een pluspunt, even echt gevoel te hebben uit NL weg te zijn

• 8Angie07-08-2022

Aanrader

Rustig hotel, zeer geschikt voor relax vakantie en niet geschikt voor feestende vakantiegangers

• 6vosje01-05-2022

leuk voor 1 x

Fuertaventura is een grote bergachtige zandvlakte. Hotel oke. 1e x all incl voor ons en voor mij meteen laatste x. personeel vriendelijk. 1e dagen veel oudere duitsers maar aantal NLers lijkt toe te nemen. zwembad ijskoud en hier handdoekje leggen. Dierentuin in F echt een aanrader. In nabije omgeving niets te doen, dus auto gehuurd. Neem cash mee want pinnen kan niet altijd. leuke vakantie voor 1 x. uitzicht zee super.

• 7Twan Hendrikx16-07-2020

Te hoge verwachting daardoor viel het wat tegen

Niet vergelijkbaar zoals allinclusive Turkey!!!! Prijs kwaliteit is goed

Strand te klein voor het hotel 15 meter breed verderop groter strand 5 min lopen Disco en pianobar gesloten(corrona) strandbar nog niet open geweest (nu 4 dagen hier) Hard werkend personeel afruimen opdekken drank bedienen des ondanks zeer vriendelijk, mondkapje verplicht in het restaurant en bij de bar. Zwembad handdoekje leggen is hier ook een probleem handdoeken service tegen borg vernieuwen kost 1 EUR per x Op de kamer 2 gratis flesjes water en een lege minibar wordt ook niet aangevuld Wi-Fi is beperkt tot de lobby traag, betaalde wifi en kluis is mogelijk in het hotel Heel veel wind dus verbranden kan snel gaan, 's avonds voelt fris aan

• 9Koers27-07-2019

Prima hotel, wel alleen maar Duitsers!

Het hotel is nog meer dan prima: prima eten met verschillende thema's, een prachtig zwembad met een fraai uitzicht op de mooie zee en een leuk animatieteam. Wat wij jammer vonden was dat er bijna alleen Duitsers in het hotel zaten. Ten tijde van onze vakantie (hoogseizoen 2019) zijn we geen Nederlanders tegengekomen. De ligging is prachtig aan de de mooie zee en dichtbij mooie stranden. Leuke winkels en een boulevard zijn er niet op loopafstand. Wel biedt het hotel op maandag en dinsdag de gratis service aan om met de bus naar Jandi Morro Jable gebracht te worden. Dit is de moeite waard vonden wij. Deze plaats heeft naast een prachtig strand ook een uitgebreide (winkel) boulevard. In ongeveer 20 minuten brengt de bus je hier naar toe. In het hotel werken vriendelijke, hardwerkende mensen. De all inclusieve formule vonden wij erg uitgebreid.

• 5Marianne17-06-2019

Nooit meer

We zijn hier met onze zoon en schoondochter 15 dagen geweest . Ik en mijn man komen 2keer per jaar 2tot 3weken na fuerta ventura op vakantie en we hebben daar al in veel hotels gezeten .we weten ook dat het eten in de hotels niet zo warm is op dit eiland , maar in dit hotel is het eten gewoon koud. Er wordt een rij gevormd aan het begin van het buffet waar je achter aan moet sluiten het gaat allemaal zo langzaam ,dat als je aan het einde van het buffet bent je eten gewoon koud is . Als je besluit om wat later op de avond te gaan eten zijn de meeste bakken met eten leeg en ook de manden met brood worden niet meer bij gevuld . Het buffet is ook niet erg gevarieerd bijna iedere dag het zelfde buffet.Voor de koffie buiten het ontbijt moet je betalen en ook het water is niet all in. De eerste week was het personeel erg vriendelijk maar toen was t nog rustig in t hotel de 2de week veranderde dit snel doordat t overvol zat voor ons nooit meer!

• 9Reginald Moortgat18-04-2019

fantastisch hotel dat zijn 4 sterren absoluut verd

unieke architectuur met prachtig landschap zwembad uitstekend restaurant vlak bij de azuurblauwe oceaan

• 8Berthelotte Aarts-Mooten15-03-2019

Prachtige ligging en zwembad, goed eten

In het kort: prima hotel, prachtig zwembad, goed eten, maar ongeïnteresseerd, onbeschoft bedienend personeel, dat absoluut niet servicegericht of klantvriendelijk is. De pluspunten: * prachtige ligging * prachtig zwembad * mooie ruime kamer met groot terras en mooi uitzicht * eten gevarieerd, smakelijk, warm en goed bereid * gebreken in de kamer werden goed en snel opgelost * speciale "solo" tafel voor gasten die alleen zijn en samen willen eten

Minpunten: * hotel is heel gedateerd en heeft groot onderhoud nodig Restaurants en bars zowel binnen als buiten sfeerloos * bedienend personeel klets over je hoofd met elkaar en niet met jou als gast * onbeschofte houding van bedienend personeel tav de gasten * post-mix dranken in mierzoet zonder prik * beperkte all-inclusieve * lege mini-bar, je moet het doen met 2 flesjes water tijdens je verblijf * 10 euro borg per badlaken * 15 euro per week voor Wi-Fi op de kamer * betalen voor kluis

• 9Richelle23-06-2018

Prachtig hotel, heerlijk eten en super schoon!!

Geweldige vakantie gehad! Super mooi en schoon hotel! Personeel werkt elke dag knetterhard om alles goed te laten verlopen. Prachtig resort met veel planten en bomen! Als je het hotel aan de achterkant verlaat loop je zo naar de zee! Heerlijke zwembaden met uitzicht op zee, er worden elke dag leuke activiteiten georganiseerd door het animatieteam! Het eten was ook erg goed en het was vooral allemaal erg schoon!! Ook was er veel keuze en was er elke dag wel iets anders! Als er iets op was werd het direct weer aangevuld! Tussen het onbijt, luch en diner door was er ook genoeg lekkers. Denk aan broodjes, gebakjes en ijsjes. Onze kamer was erg ruim en schoon! Elke dag maken ze de kamer schoon en krijg je nieuwe handdoeken! Om de drie dagen verschonen ze je bed. De bedden waren prima en het was erg rustig in het hotel! Elke nacht heerlijk geslapen! Ook is er genoeg te doen! Watersport, snorkelen, naar de dierentuin. Wij komen zeker terug!

• 8Titia18-06-2018

Heerlijke zonvakantie met tieners

Het hotel was erg fijn en luxe. Prachtige uitzichten en 9 verdiepingen! Onze 2 tieners hadden hun eigen kamer en wij onze eigen kamer, maar een gezamenlijke voordeur. Erg fijn! De handdoeken werden elke dag ververst en de kamer was goed schoon. Strandlakens kun je tegen borg bij de receptie krijgen, prima geregeld. Al het drinken/cocktails zaten ook bij all-inclusive en er werd niet bezuinigd! Het buffet is veel beter dan menig Turks of Grieks buffet. Ook gevarieerd genoeg en er was meer dan voldoende. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat vangt het hotel ruim op. Tussen de visje s gesnorkeld op het strand voor de deur! Zo'n maskersnorkel is wel aan te bevelen, was erg leuk. De kids hebben nog gesurft, erg goede leraar (geboekt bij het hotel). Het vertrek met de bus was alleen wat vroeg. 2 uren reizen naar het vliegveld. Maar dat mocht de pret niet bederven.

Hotel R2 Pajara Beach info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)