Aparthotel Morasol

7,8

7 reviews over Aparthotel Morasol in het Nederlands

Michel
30-4-2018

Mooi hotel met prima faciliteiten. 24 uur service, massage, mooi en groot zwembad en centraal gelegen.

Gereisd Met partner in april 2018

Prima voor wandelaars/surfers maar s avonds niets

Bernard Lucas
24-3-2018

De kamer was ruim met aparte slaapkamer. Wel wat gedateerd. Douche prima! Terras groot. helaas geen kussens voor ligbedden. Kamer op zeezijde geweldig. Ontbijt was ruim voldoende. Strand super. Wandelen in het nationale park naar andere kant eiland 4 km prachtig met soms bijzondere vogels. Stuur mij een berichtje voor info. Bij receptie geen info hoe je in het nationale park moet komen als wandelaar! Strandtentjes prima! Helaas in de avond vrij slecht eten en weinig tot niets te doen!! Dus maar vroeg naar bed en vroeg op.

Gereisd Met partner in maart 2018

Het verblijf was langwerpig, van alles voorzien.

Jorine
29-10-2017

Er was een lange gang, eerst kwam de slaapkamer, mijn eerste indruk was dat ik de kamer donker vond geen groot raam, beetje muffig, douche en toilet waren prima, woonkamer ook van alles voorzien en balkon groot genoeg je kon wel zo bij de buren op het balkon kijken, maar het was niet druk dus dat was niet erg. Receptie personeel, hulpvaardig. 2 zwembaden waren prima. Hotel vlakbij het strand en bij de winkels.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Rustige locatie app. met fantastisch zeezicht

Frans en Gre
5-6-2010

Fijne rustige vakantie gehad, zonder schreeuwende en dronken. Aardig personeel. Schoon appartement en dagelijks schone handdoeken en een fantastisch zeezicht. Bij de receptie ligt een lieve golden retriever. Kortom een prettige plek om op adem te komen.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

morasol atlantico is een mooie accomodatie, de app

Theo & Elly
8-6-2008

morasol atlantico is een mooie accomodatie, de app. zijn mooi schoon en erg ruim opgezet, het personeel is overwegend vriendelijk en de supermarkt is dichtbij en goedkoop, het strand is goed bereikbaar en mooi schoon. een minpuntje vonden we dat het allemaal een beetje te duits is allemaal, zelfs de canarische avond was vol met duitse slagermuziek

Gereisd Met partner in mei 2008

In gids staat BVN tv dit is niet aanwezig

J. Broer
6-1-2008

In gids staat BVN tv dit is niet aanwezig. Ook staat in de gids tegen betaling internet. Er is wel een computer maar na 15 min nog geen verbinding dus gestopt De computers worden ook door niemand gebruikt Ik zal hierover ook een klacht indienen ( tv en interne) De bank en stoel is niet op te zitten

Gereisd Met partner in december 2007

2005

Helaas matig weer

Martin
21-2-2005

Helaas matig weer. Kamer is goed. We hadden half pension. Ontbijt buffet is goed; avondeten redelijk, erg veel vlees. Casto Calma zelf heeft niet echt een centrum en er is niet veel te doen, verder is er nog veel in aanbouw of braakliggend. Geeft een wat onaf en soms desolaat gevoel. In Fuertenventura zijn er inderdaad veel, heel veel duiters. Als Hollander wordt je snel als een van hen gezien. Strand is vanaf Morasol dichtbij en groot en mooi. Het eiland is erg rotsachtig. Hotel wordt goed schoongehouden en receptie is erg vriendelijk. De spar is dichtbij. De telegraaf ligt er wel maar is niet te koop. Raar maar waar.

Gereisd Anders in Mon Feb 21 2005 19:46:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Morasol in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Morasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.