Hotel Meliá Fuerteventura

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Fuerteventura voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Meliá Fuerteventura

• 9Kees19-03-2019

Fantastisch en een aanrader voor iedereen !!

Wat erg goed bevallen was is de periode van de vakantie, het uitgebreide assortiment van het eten, all inn arrangement en temperatuur

• 2017
    8Mr. J.19-09-2017

Mooie kitesurf gelegenheid.

Bij aankomst (iets voor 12:00) werden we geconfronteerd met 3 uur wachttijd voor onze kamer en werd ons gevraagd om bij te boeken voor 'n kamer met zeezicht (18,- p.n.). Niet op ingegaan. Daarentegen mochten we wel al gebruik maken van de snackbar (omdat we aangaven uitgehongerd te zijn). We zaten op de 5e etage en hadden mieren. Kamers waren rumoerig, hoorden de TV van de buren en het geschuif van het meubilair boven ons was oorverdovend. Het restaurant was top, keuze genoeg en nog lekker ook. (dat 'n enkeling klaagt over slappe friet snap ik niet, want er was in mijn maag geen plaats meer voor friet, terwijl anderen hun bord soms volgeladen hadden met friet.) Sommige gasten gedroegen zich als barbaren in het restaurant (voornamelijk bij de salade- en broodbuffetten), veelal de Spaanstalige en Britten. Wel helaas wachtrijen bij de chefs die vis/vlees/ei voor de persoonlijke wens bakten. Mooie tuin door het gehele complex heen, maar zagen dat er peuken in de cactussen werden gepropt (bij gebrek aan asbakken, opvoeding of respect?). In het algemeen een labyrint en geen wegwijzing met bordjes voor en naar de separaten gebouwen. Sterren verdien je niet met er vanuit te gaan dat medetoeristen andere toeristen de weg wijzen. (plattegrond is voor sommigen niet helder genoeg om er wijs uit te komen, ondervonden we toen er een buslading gasten aan hun lot werden overgelaten) Ik had persoonlijk meegemaakt dat een Spanjaard zich wel erg onrespectabel gedroeg aan de bar, door niet op zijn beurt te wachten (en het personeel keek gewoon weg). Voor de sporter (kite- en windsurfer) een ideale plek, want er is meestal prima wind. En als er geen wind is, zijn er muggen. Het observatorium is niet groot en wordt (tegen betaling van 20 euro p.p.) door een amateur op de woensdag- en vrijdagavond gedaan. Of ik nog eens zou gaan?... vrees van niet.

• Oude reviews

8meneer Dorland16-03-2015

Prachtig maar koud water in het zwembad.

Zwembaden zijn niet verwarmd. De Laguna was er niet. Die is er soms niet, kwamen we achter

• 8heyndrickx29-11-2014

fantastische plek

prachtige locatie heel geschikt voor windsurfers en kiters super hotel, vriendelijke personeel en prima service. mooie kamers -prachtige zwembaden dagelijks meerdere (gratis) sportactiviteiten gegeven door professionele super enthousiaste trainers :-) echt top we keren zeker terug

• 8meneer Leenders22-02-2014

surfer paradise

Mooi hotel kamer, uitzicht op zee, Hotel ligt dichtbij het strand, genoeg keuze uit eten en een lekker zeewindje

Alleenreizend

• 6Leo & Mariette12-12-2013

Eenmalig !!!

Negatief: - Het Oasis restaurant 'The Level' sluit in de winterperiode. - Eten in hoofdrestaurant (pover van architectuur) is meestal lauw, behalve de showcooking stand. - Kleine keuze in de koude/warme groenten. - Weinig of geen variatie in het aanbod en meestal varkensvlees of schaap. – Alle dagen friet, die weliswaar wak zijn. Dit is niet smakelijk. – De rijst was niet echt gaar en zonder smaak. - Steeds zelfde desserten in een beperkte keuze Positief: -We hadden 'The Level' kamer type 22. Dit is absolute nodig qua service. -De grote kamer (22) is prima en echt stil tijdens de nacht -Het personeel is heel vriendelijk. -Ontbijt in Oasis 'The Level' was wel volledig Ok. Conclusie: Dit is een 4 sterren hotel om maar 1 keer te komen.

• 8john-phiny13-06-2013

erg groot

dit hotel heeft 2 gedeeltes,het hotel zelf en 4 rijtjes appartementen. het uitzicht mits je zeezicht boekt is adembenemend je kijkt uit over de lagoon die 2 keer per dag onderwater komt en in de verte zie je de zee. het hotel ligt een stevig kwartiertje lopen van costa calma indien je dit doet via het strand kan alleen bij eb,anders moet je over een paar rotspartijen klimmen. de bus stopt voor de deur naar jandia danwel costa calma maar stipt op tijd zijn ze niet( manjana cultuur) er zijn 2 restaurants in buffet vorm.de kamers worden redelijk onderhouden badkamer word goed gedaan bed opmaken en vegen of dweilen echter afstoffen niet.

• 9Wil18-02-2013

Fantastische plek

Melia Gorriones is een prima bestemming als je van rust houdt. Mooi gelegen aan het strand waar men kite-surfing doet. Kamers ruim en schoon. Eten zeer gevarieerd met show-cooking en gewoon prima. Kortom een heerlijke zon-bestemming voor een weekje in de winter. In de omgeving is niets te beleven. Wij hebben 1 dag n auto gehuurd...ondanks de dorheid toch ook een mooi eiland.

Met vrienden

• 9Heyndrickx Spirou14-02-2013

Zeker doen Fuerte Melia Gorriones buiten seizoen

super mooi en goed onderhouden luxe hotel, rustig gelegen prachtig uitzicht op de lagoon, het strand en de zee kilometers zandstrand, mooie plek voor windsurfers, kiters en fietsers Heel vriendelijk personeel - sportmogelijkheden en mooie zwembaden Pluspunt : mogelijkheid tot sterrenkijken (in het hotel) één keer per week Wij gaan dit jaar in ieder geval terug ;-)

• 10mieke en peter10-02-2013

een 'waddeneiland'; fantastisch

het hotel ligt volkomen afgezonderd aan een veertig kilometer lang en zeer breed strand dat bij vloed grotendeels onder water loopt. Als je de sfeer van de waddeneilanden waardeert, is dit hotel het helemaal! Het hotel en de kamers zijn ook uitstekend. Eén minpunt: het management van het hotel negeert de gasten volkomen en lijkt ook niet erg vriendelijk voor het personeel. Let wel, het personeel is wel zeer vriendelijk voor de gasten. De luxe whirlpools buiten zijn overigens alleen voor gasten die extra betalen!

3 tips over Hotel Meliá Fuerteventura

• john-phiny, 13-06-2013

huur een auto indien je je rijbewijs hebt gaat een stuk sneller

• Wil, 18-02-2013

Vanaf Melia Gorriones een tripje maken richting Betancurt en Antiqua. Apart landschap.

• fam Schepers, 01-08-2012

alleen geschikt voor surfers die alleen maar komen om te surfen eten en slapen

2 vragen over Hotel Meliá Fuerteventura

• Linda, 25-09-2014

reiservaringen in december

Wij willen in december naar Fuerte om te kitesurfen en windsurfen. Weet iemand of de zwembaden bij dit hotel verwarmd zijn? Of er gedeeltes van het hotel gesloten zijn (denk aan restaurants e.d.) omdat het geen hoogseizoen is? Graag jullie ervaringen. Vriendelijke groet, Linda.

• DE de Haan, 13-09-2010

verschil half pension of all-inclusive

Wat is het verschil tussen half pension en all-inclusive?

Mirjana, 26-09-2010

Verschil is dat bij HP alleen een onbijt en diner excl.drankjes inhoudt en all inclusive is onbeperkt eten en drinken dus onbijt , lunch en diner en drankjes(in moslim landen is het excl. alcohol) tijdens eten en tussendoor.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV