Aparthotel Las Palomas

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

21 reviews over Aparthotel Las Palomas

• 7J.P.Bos29-12-2015

Het is een prachtig park en een schitterend appart

Het dorp is erg rustig. Er was niet veel te beleven. Het strand is erg mooi en dicht bij het appartement.. We zijn er 3 weken lang geweest en hebben volop genoten.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Bert Beekhof06-04-2014

Rustig gelegen appartement

Gelegen in en goed onderhouden parkachtige locatie, s avonds afgesloten, dichtbij mooi strand. Appartement is ruim genoeg voor 2 personen, met een zeer mooied badkamer en goedwerkende warmwater voorziening. Terras ligt schaduwrijk, maar afhanekelijk van de bungalow meer of minder zon. Zowel appartement , zwembad en het parkje worden zeer goed schoongehoudende Vertier is er niet in Costa Calma, wel genoeg restaurantjes in de winkelcentra, maar geen authentiek dorpsleven. Het enige wat niet in orde was was het slechtwerkende koffiezetapparaatje. Gratis Wifi in het appartemnet

Gereisd met partner in maart 2014

• 7Gert16-02-2014

Voor rust tussen aanhalingstekens

We kozen deze accommodatie i.v.m. de aanprijzing 'voor rustzoekers'. Het publiek ter plaatse maakte dat waar, maar de nabije disco (donderdag en zaterdagnacht beginnend nadat wij waren gaan slapen) en de supergehorigheid tussen de beide lagen van de 'duplexbungalows' deden aan deze omschrijving geen recht. Mooi appartement, keurig schoongehouden, met problemen met het riool (geborrel en geblub), mooi zwembad met ligbanken en prettige benadering.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Hans23-09-2012

Mooie plek voor rust zoekers

Wij zaten in appartement no.40 . Wij hadden een groot 2 kamer appartement. Groot ruim terras er voor in mooie palmen tuin. Het zwembad is erg groot en gevuld met zout water . Er zijn genoeg bedden dus handdoek leggen hoeft niet {vind ik vreselijk }. Er zijn genoeg restaurantjes maar Mamamia is erg aan te bevelen. De Spar supermarkt zit vlak bij. Op Woensdag en Zondag is er een Afrikaanse markt in Costa -Calma . Alleen op het hele eiland staan meer hoogspanning masten dan bomen en het is er droog ,grauw en kaal, niets te zien alleen zand of zo iets .

Gereisd met partner in september 2012

• 8Ernst Niehoff29-08-2012

Goed centraal gelegen en toch een oase van rust.

Las Palomas ligt op een hele rustige plek, maar toch erg centraal gelegen. Zowel strand als klein winkelcentrum (met grote supermarkt) en barretjes / restaurantjes liggen op 2 tot 5 minuten lopen. Goed en schoon zwembad met goede en genoeg ligbedden. Kleinschalig opgezet en daardoor sfeervol. Appartementen zijn eenvoudig ingericht, maar hebben alles wat je nodig hebt: koelkast, vriezer, magnetron, 2 kookplaten, flatscreen tv, douche, wc en goed bed (goede matras). Niet nieuw, maar wel alles in goede en werkzame staat. 5 dagen per week schoonmaak en opruimservice. Ziet er daardoor erg schoon uit. Desondanks 1 maal een kakkerlak in de badkamer, maar dat zal waarschijnlijk door het klimaat komen.

Alleen gereisd in augustus 2012

• 8Edwin Echtermeijer03-08-2012

Ideaal voor rustzoeker. Mooi gelegen.

De appartementen zijn ruim, zeer schoon voor wat betreft de accommodatie en omgeving. Als je met een taxi komt is het even zoeken, maar het is het waard. Ons appartement lag aan het zwembad, ideaal voor een snelle duik of gewoon een leuk zicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Chiel11-07-2011

Super mooi complex (en overdreven schoon!)

Bij aankomst lag er een fles koud water in de koelkast. Dit kwam goed uit want we kwamen rond 23:00 aan. De supermarkt was dicht op dit tijdstip. Het eerste wat opviel was de grootte van het appartement. Deze heeft een ruime woonkamer, slaapkamer en badkamer. Alles was op en top schoon.

Het gehele complex is super schoon. Elke dag werken er mensen om de tuin bij te werken, paden te vegen en appartementen schoon te maken. Zo'n goede schoonmaak heb ik nog nooit gezienligt . Naar mijn mening ligt er een heel mooi zwembad. De zee bevindt zich enkele tientallen meters van het complex. Op het strand is meer dan genoeg ruimte en de zee is helder.

Het is een aanrader om een auto te huren en het eiland te verkennen. In het noorden ligt rechts van Corralejo een heel mooi wit strand. De golven zijn hier wel hoog (ongeveer 2 meter). Ook Corfete is echt een aanrader (westen). Hiervoor heb je wel een Jeep nodig om er te komen. Je moet namelijk off road door de bergen.

Gemiddeld een dikke 9!!

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Tom en Marloes22-06-2011

Prima plek voor rustzoekers en strandliefhebbers

Een prima appartementencomplex met een mooie aangelegde palmentuin en een groot zwembad met ligbedden. De appartementen zijn eenvoudig maar toch netjes ingericht. Er wordt bijna dagelijks schoongemaakt. Het complex ligt lekker dichtbij het strand van Costa Calma. Het strand is mooi en niet druk. In de buurt is er een klein winkelcentrum met een supermarkt.

Costa Calma is rustig en er is weinig te beleven, het is een prima plek voor strandliefhebbers.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8alexandra13-01-2010

heel goede plek voor gezin met baby

Wij reisden met een baby van 8 maanden. Wij kwamen in het holst van de nacht aan en alles stond al klaar, dus we konden ons snel installeren. Ze hadden ons expres een appartement bij het zwembad gegeven, zodat we ook buiten bij het zwembad konden zitten, terwijl onze dochter haar middagslaapje deed. Supermarkt, restaurants en strand waren lekker dichtbij. En op de laatste dag konden we gratis blijven tot we door de bus werden opgehaald, waardoor we niet uren met de baby hoefden te zeulen. Er werd veel schoongemaakt en we hadden volop schone handdoeken. Wij hadden, in tegenstelling tot wat wij gelezen hadden, prima matrassen. Behoorlijk nieuw. Prima plek om een week te vertoeven. De omgeving op Fuerteventura was weinig insprirerend, maar kom je voor een weekje zon, dan is dit een prima plek!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8egas25-09-2008

Heel eenvoudig

Pluspunten: ligging vlak bij het ongelovelijk mooie strand. Veel privacy doordat de bungalows/appartementen in een mooi onderhouden palmentuin liggen. Heel vriendelijk en behulpzame mensen aan de receptie. Prima zwembad. Nadelen: morsige keuken, erg slechte matrassen, alleen eenpersoonsbedden, muffe vochtige geur in de hele bungalow. Bungalows zijn vrij donker, ook als het buiten stralend weer is. Conclusie: heel simpele accomodatie op een toplocatie. Voor strandliefhebbers die toch de hele dag buiten zijn en geen problemen hebben met een slecht bed. Zelf zouden we de volgende keer naar een andere accomodatie op zoek gaan.

Gereisd met partner in september 2008

2 tips over Aparthotel Las Palomas

• Ernst Niehoff, 29-08-2012

Wind of kitesurfen bij het René Egli center op circa 5 km onder Costa Calma is een echte aanrader. Na een dag surfen is het heerlijk thuis komen in Las Palomas om nog even een uurtje van het zwembad te genieten en een hapje te gaan eten dan wel ergens een biertje te gaan drinken. Voor gratis wifi verbinding is de RapaNui bar bij het winkelcentrum een aanrader.

• Edwin Echtermeijer, 03-08-2012

Neem de tijd om leuke restaurants te zoeken, er zijn er genoeg.

0 vragen over Aparthotel Las Palomas

Aparthotel info