Hotel Kn Matas Blancas

SpanjeFuerteventuraCosta Calma

5.6VoldoendeScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Kn Matas Blancas

• 8Tanya23-12-2018

Nice!

Clean hotel, friendly staff, in urban and calm area. A rental car is reccomended. We booked via the hotel and then free access to the wellness is included. Luxurious Spa area. Some parts of the hotel have been renovated other parts have a Spanish atmosphere wich i reccon is less cosy. Since the hotel is not close by beach etc. a rental car is reccomended. Besides that, the island is definately worth to discover.

• 5Philippe14-04-2018

voor verbetering vatbaar

Ligt buiten het centrum, rustig hotel, openbaar vervoer op 500m. Hotel is simpel opgevat eten is lauw; een degelijke opleiding van het personeel zou veel veranderen Zwembad niet verwarmt; men kan er niet uit de wind liggen

• 1Nadia22-05-2016

Rampzalig!

Eten was om ziek van te worden, bij aankomst nog geen drankje. Moesten op zoek naar water. Zwembad smerig en lagen overal tegels los. Haren op de grond, als ook sigarettenpeuken. Buffet was eentonig en slecht: bedorven vlees 1 x meegemaakt en de eetzaal voelde als opgesloten kantine. Boven op een afgelegen berg. Personeel onvriendelijk. We zijn na drie dagen weggegaan zo erg en hebben extra betaald om naar ander hotel te kunnen. Waardeloos! Uitzicht en omgeving voelt aan als gevangenis

• 2Sander28-09-2015

Een ramp.

Beslist geen 4 sterren. Meeste kamers hebben uitzicht op een muur. Iets anders, dan flink bij betalen. Zwembaden met losse tegeltjes. Ontbijt en diner zeer eentonig en eenvoudig, geen variatie. Grote kans op buikloop. Achterstallig onderhoud van de kamers, zoals doorstromend toilet, geen verlichting badkamer, slechte bedden, ramen die niet afsluitbaar waren. Kamers werden met een spraybus "opgefrist". Entertainmant ? Vergeet het maar. Saaie bedoening 's avonds. Heel veel Engelsen en in mindere mate Duitsers mopperend aangetroffen. Als hier niet snel wordt ingegrepen, dan heeft dit hotel binnenkort geen bestaansrecht meer. Het staat al in een verpauperde buurt. 1 ster is eigenlijk al te veel.

• 2Marja27-09-2015

Nooit meer !

Ik kan U vertellen ga nooit naar dit hotel ! Dit is geen Vier Sterren Hotel.We hadden een kamer met zeezicht besproken maar, maar tot onze grote verbazing keken we tegen een 4 meter ! hoge muur aan. We hebben direct aangegeven dat we dit niet wilden. We moesten de volgende morgen terug komen om te kijken wat ze konden doen.Ik kan U vertellen van alles niks, er zijn maar heel weinig kamers met zeezicht het grootste deel kijkt tegen hoge muren aan. Na bijbetaling kregen we een andere kamer en dan kon je de zee nog nauwelijks zien.Over het eten maar niet te praten. Het is uitkijken ! anders heb je een voedselvergiftiging te pakken. Opgewarmd eten van de vorige dag was geen uitzondering en ik schrok van een (te) vies bestek,borden en glazen. Bedden zijn niet om op te slapen zo hard. Ik ben niet de enige met al deze opmerkingen; in het hotel regende het klachten, maar die worden niet serieus genomen. Dit hotel moeten ze beslist niet meer dan 1 ster geven, meer verdient het beslist niet.

• 2Anita07-09-2015

Nooit meer

Airco en koelkastje koelen niet, uitzicht op tennisbaan ondanks dat het op een heuvel ligt, gevraagde uitzicht niet gekregen. Eten ronduit slecht. Bij de poolbar alleen sandwich en hamburger die niet te eten zijn. Beperkte keuze in het restaurant. Niet hygiënisch. Personeel zeer sjagerijnig. Vlees was niet gaar, koud en bedorven.

• 3Elly06-09-2015

Nooit meer!

Geen welkom. Na een lange reis geen mogelijkheid om iets te eten of te drinken. Ziek geworden van het eten. Restaurant onhygiënisch en heeft totaal geen sfeer. Vieze borden en glazen, rot fruit, bedorven vlees waarna we hier niet meer hebben durven te eten. Personeel heeft er ook echt geen zin in. Zwembadwater ijskoud ondanks dat het augustus was.

• 10paula25-08-2015

geweldige vakantie

dat het er heel hard kan waaien maar een super gezellig en verzorgt hotel en een goed verzorgt ontbijt en diner gezellige obers doen heel leuk mee vooral met live muziek ober zingt gezellig mee en een hotel zonder kinderen.

• 8meneer Altink13-01-2015

Prima hotel vriendelijke mensen

Prijs kwaliteitsvertoning goed ruime kamers en balkon

• 8Jose Luis 28-11-2014

Satisfactorio

Buen hotel solo para adultos. Tranquilidad y buen servicio. Habitaciones amplias y spa muy agradable. Servicio excelente por parte del personal del hotel. Habitaciones grandes.

Hotel Kn Matas Blancas info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)