Hotel Kn Matas Blancas

12 reviews over Hotel Kn Matas Blancas

• 2018
    5Philippe14-04-2018

voor verbetering vatbaar

Ligt buiten het centrum, rustig hotel, openbaar vervoer op 500m. Hotel is simpel opgevat eten is lauw; een degelijke opleiding van het personeel zou veel veranderen Zwembad niet verwarmt; men kan er niet uit de wind liggen

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

1Nadia22-05-2016

Rampzalig!

Eten was om ziek van te worden, bij aankomst nog geen drankje. Moesten op zoek naar water. Zwembad smerig en lagen overal tegels los. Haren op de grond, als ook sigarettenpeuken. Buffet was eentonig en slecht: bedorven vlees 1 x meegemaakt en de eetzaal voelde als opgesloten kantine. Boven op een afgelegen berg. Personeel onvriendelijk. We zijn na drie dagen weggegaan zo erg en hebben extra betaald om naar ander hotel te kunnen. Waardeloos! Uitzicht en omgeving voelt aan als gevangenis

Gereisd met partner in januari 2016

• 2Sander28-09-2015

Een ramp.

Beslist geen 4 sterren. Meeste kamers hebben uitzicht op een muur. Iets anders, dan flink bij betalen. Zwembaden met losse tegeltjes. Ontbijt en diner zeer eentonig en eenvoudig, geen variatie. Grote kans op buikloop. Achterstallig onderhoud van de kamers, zoals doorstromend toilet, geen verlichting badkamer, slechte bedden, ramen die niet afsluitbaar waren. Kamers werden met een spraybus "opgefrist". Entertainmant ? Vergeet het maar. Saaie bedoening 's avonds. Heel veel Engelsen en in mindere mate Duitsers mopperend aangetroffen. Als hier niet snel wordt ingegrepen, dan heeft dit hotel binnenkort geen bestaansrecht meer. Het staat al in een verpauperde buurt. 1 ster is eigenlijk al te veel.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 2Marja27-09-2015

Nooit meer !

Ik kan U vertellen ga nooit naar dit hotel ! Dit is geen Vier Sterren Hotel.We hadden een kamer met zeezicht besproken maar, maar tot onze grote verbazing keken we tegen een 4 meter ! hoge muur aan. We hebben direct aangegeven dat we dit niet wilden. We moesten de volgende morgen terug komen om te kijken wat ze konden doen.Ik kan U vertellen van alles niks, er zijn maar heel weinig kamers met zeezicht het grootste deel kijkt tegen hoge muren aan. Na bijbetaling kregen we een andere kamer en dan kon je de zee nog nauwelijks zien.Over het eten maar niet te praten. Het is uitkijken ! anders heb je een voedselvergiftiging te pakken. Opgewarmd eten van de vorige dag was geen uitzondering en ik schrok van een (te) vies bestek,borden en glazen. Bedden zijn niet om op te slapen zo hard. Ik ben niet de enige met al deze opmerkingen; in het hotel regende het klachten, maar die worden niet serieus genomen. Dit hotel moeten ze beslist niet meer dan 1 ster geven, meer verdient het beslist niet.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 2Anita07-09-2015

Nooit meer

Airco en koelkastje koelen niet, uitzicht op tennisbaan ondanks dat het op een heuvel ligt, gevraagde uitzicht niet gekregen. Eten ronduit slecht. Bij de poolbar alleen sandwich en hamburger die niet te eten zijn. Beperkte keuze in het restaurant. Niet hygiënisch. Personeel zeer sjagerijnig. Vlees was niet gaar, koud en bedorven.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 3Elly06-09-2015

Nooit meer!

Geen welkom. Na een lange reis geen mogelijkheid om iets te eten of te drinken. Ziek geworden van het eten. Restaurant onhygiënisch en heeft totaal geen sfeer. Vieze borden en glazen, rot fruit, bedorven vlees waarna we hier niet meer hebben durven te eten. Personeel heeft er ook echt geen zin in. Zwembadwater ijskoud ondanks dat het augustus was.

Gereisd in augustus 2015

• 10paula25-08-2015

geweldige vakantie

dat het er heel hard kan waaien maar een super gezellig en verzorgt hotel en een goed verzorgt ontbijt en diner gezellige obers doen heel leuk mee vooral met live muziek ober zingt gezellig mee en een hotel zonder kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8meneer Altink13-01-2015

Prima hotel vriendelijke mensen

Prijs kwaliteitsvertoning goed ruime kamers en balkon

Gereisd met partner in januari 2014

• 8f krijger26-11-2014

top hotel

voor de prijs in dit gebied en wat men er voor krijgt is dit een top hotel met gratis tv (geen NL zenders), spa faciliteiten en prachtig (niet verwarmd) zwembad.

kinderen niet gezien en geeft een rustige en gemoedelijke sfeer.

ontbijt is uitgebreid met o.a. diverse broodjes, smoothie en dieet optie.

ligging van het hotel is aan het eind van het dorp, op een heuvel, mooi en rustig, lopend is mogelijk en auto is gewenst.

Costa Calma is een hotelwijk en niet veel te doen, maar kent wel hele mooie zandstranden van Costa Calma tot aan Morro Jable.

internet bij de receptie is inmiddels van de faciliteiten lijst afgehaald en terecht, want het betreft hier om een demo van de betaalde versie met bereik over het hele park en deze snelheid is te laag om iets mee te doen. De betaalde de wifi in de kamer en over het hele park werkt wel goed.

favorieten restaurant: Mama Mia in Costa Calma, tegen over de spar en Fado Rock Steak House in Castillo Celeta de Fuste.

Gereisd met partner in oktober 2014

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km, 16 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras