Hotel H10 Tindaya

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

161 reviews over Hotel H10 Tindaya

• 8Pel den Besten04-02-2013

Mooie accommodatie

Zeer goed hotel ,alleen zijn de bedden erg hard.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9ann van effelterre03-01-2013

Geweldige vakantie

Net terug van weekje H10 Tindaya met mijn gezin (man en zoon van 15). We hadden een 2 hele ruime kamers met elk een badkamer met tussendeur die je kon sluiten. We zaten op het niveau van de zwembaden met terras en grasperkje. Zeer proper en dagelijks verse handdoeken. Ontbijt was super. Je kon zelfs kiezen tussen 3 verschillende versgemaakte smoothies. Het diner (we hadden half-pension) was iedere avond gevarieerd en lekker (buffet en showcooking). We hadden een huurauto voor de ganse week en hebben terug (reeds de 2de keer op het eiland) dagelijks uitstappen gedaan. We zijn zelfs met de boot naar het eilandje Los Lobos geweest; Ook een aanrader. In 1 woord: een geweldige vakantie (of zijn er dat 3). Oh ja dit nog. We waren er met oudejaarsavond en er stond kreeft (à volonté) op het menu.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 6Joy13-08-2012

Toch niet meer

Over het hotel algemeen valt er niet veel te klagen. Bij de all in is jammer genoeg niet alles inbegrepen maar je hebt wel nog keuze genoeg. Het eten was lekker en vrij gevarieerd. Het hotel was zeer proper en de kamers waren heel ruim. Met mensen aan de receptie praten was soms moeilijk. je werd steeds in het duits aangesproken en als je geen duits kon deden ze maar verder in gebrekkig engels, wat je soms maar half begreep. Maar algemeen was dit een goed hotel, enkel de ligging vond ik echt teleurstellend. Als je naar dit hotel komt is het volgens mij om in het hotel te blijven en verder niks te doen. Jammer, want anders was deze vakantie toch wat meer geslaagd geweest.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8christianveer07-08-2012

Mooi Hotel

Het is een super mooi schoon hotel. Ligt direct aan de zee. Alleen waaide het daardoor super hard als je bij het zwembad lag. Schone kamers, alleen het matras was erg hard. Eten was erg goed elke dag iets anders.

Animatie: De Italianen maakte wel een beetje onderscheidt als een blauw bandje om had mocht je wel mee doen met ze. En met een geel bandje werd je niet eens gevraagd om mee te doen. Terwijl de animatie van ons gewoon aan iedereen vroeg of ze mee wilden doen. Verder leuke animatie hoor.

Gereisd met partner in juli 2012

• 0M.12-05-2012

Heerlijke vakantie!

Mooie ruime schone kamer. Het tweepersoonsbed is redelijk hard. Het eten (we hadden half pension) was heerlijk! Elke dag een zeer gevarieerd buffet zowel ' s ochtends als 's avonds! Erg prettig dat de zwembaden goed van temperatuur waren, de peuterbadjes waren zelfs warm. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 8BIBI21-04-2012

Aanrader

Wat hieronder staat over favoritisme voor de Italianen is absoluut niet waar anno 2012. Wij waren er in de Paasweek met onze kleindochtertjes van 7. Hadden familiekamer geboekt en kregen 2 volwaardige kamers met tussendeur ! Ontbijt super. Sapjes worden niet verdund maar er worden milkshakes van gemaakt. Buffetten minder uitgebreid dan bij Riu maar toch genoeg variatie. De wijn is slecht (van de tap) maar er is ook een wijnkaart waar je goede Spaanse wijnen kan krijgen tegen redelijke prijzen. Geen Nederlands in de miniclub maar dat was voor onze meiden geen probleem : Vittoria legde met handen voeten uit wat er gedaan moest worden. Elke avond zeer geapprecieerde minidisco ! Nergens zo'n streng systeem voor de strandhanddoeken meegemaakt 15 Eur borg per stuk, 2x per week inwisselen 's avonds na 18 u aan de balie; met het kaartje kan je dan 's morgens aan het zwembad een schone handdoek krijgen.

• 6Jessica14-04-2012

Tegenvaller

Spijt dat we niet terug naar Atlantis resort fuerteventura zijn gegaan,wat een tegenvaller dit.

Wij 'klagen' niet snel,eigenlijk nooit, over het eten,maar het was nooit lekker op temperatuur. (ja of je moest een stuk pizza nemen en wachten tot hij net uit de oven gehaald werd) Zelfs de frites was met regelmaat niet gaar. En heel veel hetzelfde erg jammer dit.

Animatie minimaal. Ja voor de Italianen volop! De gehele dag door. Die hebben een eigen animatie team,eigen incheck etc. Het lijkt of het hotel uit 2 delen bestaat,wat niet zo is,maar wel zo lijkt. De ene kant voor de Vera club,de Italianen en de andere kant voor de rest.

Kamers schoon. Bedjes en parasol aan het strand moet je betalen. Voldoende ligbedden aan het zwembad. Water was best nog koud, in peuterbadje goed op temperatuur. Oasis park,ook tegenvaller,reptilenshow geen aanrader,veel lopen weinig zien. Wij hebben zelf eerder een taxi terug genomen Het wordt in de reisgidsen mooier omschreven dan het in werkelijkheid is,.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9thea09-04-2012

mooi hotel

Prima vakantie gehad in zeer kindvriendelijk hotel personeel was vriendelijk kamers waren heel schoon ook het hotel werd prima bijgehouden eten was ook goed zeker een aanrader

• 9thea27-03-2012

geweldige vakantie

Mooi hotel met een mooi uitzicht op zee, fijne vakantie gehad met prachtig weer eerste 2 dagen veel wind de rest prima rustig weer, kinderen van 2 en 6 hadden het goed bij de mini club/disco eten was lekker en gevarieerd kamers werden elke dag schoongemaakt wij vonden dit zeker 4 sterren waard

• 9Jan en Margo van Ekeren12-03-2012

Keurig hotel, netjes, ruim opgezet.

Wij gaan al vele jaren in de winter naar de Canarische eilanden. Wij zijn van 01-03-2012 tot 11-02-2012 in Hotel H10 Tindaya geweest. Prima hotel. 4 sterren zeker waard. Dat er veel italianen aanwezig waren, dat klopt. Een deel van het hptel is gehuurd door de Italiaanse Vera Club (een soort Club Med). Totaal geen last gehad van deze mensen. Geschreeuw tot midden in de nacht is mij niet opgevallen. Ook bij de bar is mij onderschijd van bediening tussen Italianen en de rest is ons niet opgevallen. Mensen klagen over de arco. Deze kan je ook zachter of uit zetten. Dus als deze te hoog staat is het uw eigen schuld. Verder eten gevarieerd, voldoende warm en vriendelijke bediening. Er is maar 1 nadeel. dat is de late vlucht terug naar Schiphol. Landing 3.00 uur. Thuis om 4.30 uur. Maar dat ligt niet aan het hotel. Voor de rest een AANRADER !!!!!

Gereisd met partner in maart 2012

Hotel H10 Tindaya info