Hotel H10 Tindaya

7.9Goed

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 609p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

161 reviews over Hotel H10 Tindaya

• 7Truus Oogjes-Knopert17-01-2016

Heel druk

Heel veel Italianen met kinderen die duidelijk aanwezig zijn ,en een voorkeurs behandeling krijgen

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Bart10-01-2016

Zalige vakantie gehad.

Prima accommodatie. Een rustige kamer hoog boven de grond gevraagd en gekregen. Het eten was lekker en het personeel vriendelijk en beleefd. Ik heb het hotel naar eigen behoefte gebruikt om te eten en te slapen (animatie is aan mij niet besteed). De rechtstreekse toegang tot strand dat bovendien een naaktstrand is, is zeker een meerwaarde. Voldeed meer dan voldoende aan mijn verwachtingen als wandelaar, naturist en eenzaat. Ik kom zeker nog terug!

Alleen gereisd in december 2015

• 10Ineke rendering 01-01-2016

Uitstekend

Hotel H10 Tindaya is een aanrader. Schoon, en vriendelijk personeel, eten fantastisch, elke avond een ander thema. Het was warm en heerlijk. Kamers zijn schoon. Twee mindere dingen, de bar in de lobby is druk, waarom geen zelf tap punten voor wijn en de bier, zodat je alleen voor de speciale koffie en cocktails naar de bar hoeft. En de stoelen op het terras zitten waardeloos, harde ijzeren stoelen en het terras is klein. Maar het hotel is zeker aan te raden

Gereisd met partner in december 2015

• 9Van de Mert-Knegtel25-07-2015

Top Hotel

Dit hotel is een aanrader. Ik had geen enkele opmerking. Alles was in orde. Goed van eten, service, vriendelijk personeel, rustig, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8paul15-03-2014

prettig vakantie adres

Bij aankomst konden we eerst nog even wat eten en daarna inchecken. Onze voordeelkamer was redelijk goed. Wel douchen in bad en een zeer hard matras, tevens zijn de kamers erg gehorig je hoort werkelijk alles van je buren boven onder en naast! Zwembaden zijn mooi en er is er 1 verwarmd wat wel prettig was tijdens ons verblijf want het was niet altijd even warm. Het eten is prima niets op aan te merken, veel keuze en warm. De ligging van het hotel is zeer goed direct aan zee maar wel met een trap naar het strand. Het is mooi wandelen langs de zee. Al met al een lekker weekje gehad.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Gabriëlle22-01-2014

Fantastisch hotel met uitstekend animatieteam

Het hotel ligt pal aan een heldere zee met een wit strand. Het hotel heeft ruime kamers met zeezicht, prima eetgelegenheden (2 restaurants met tevens buitenterras en een poolbar), prachtige zwembaden en genoeg sportgelegenheden (volleybal, waterpolo, voetbal, midgetgolf, tennis, darts etc.). De gastenpopulatie bestaat voor ongeveer 70% uit Italianen, zij spreken geen Engels en hebben hun eigen Italiaanse animatieteam en eigen bar. Voor de andere 30% staat een fantastisch animatieteam klaar die o.a. Engels, Nederlands en Duits spreken (Darek, Koen en Dilyana). Dilyana vangt overdag de kindjes op in de Miniclub. Iedere avond is er om 20.30 een minidisco voor de kleintjes waarbij het animatieteam in leuke outfits is verkleed. Om 21.15 worden de sportwinnaars gehuldigd en om 21.30 is er een show (waaronder de show Mama Mia, een ware aanrader!). Daarna is er disco waarbij het animatieteam verzoeknummers draait. Mede dankzij het animatieteam hebben we een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Witje1823-11-2013

Heerlijk hotel

Afgelopen week naar H10 Tindaya geweest en het is prima bevallen! Het hotel is perfect onderhouden, zo ook de kamers die keurig en schoon zijn. Het eten is vers en uitgebreid, keuze uit 2 restaurants. Mijn voorkeur ging naar restaurant Sotavento waar het wat rustiger was. Animatie van het hotel doet erg hun best (3 man voor het naseizoen) en betrekt iedereen bij de activiteiten, dit in tegenstelling tot de Vera Club animatie, die je niet aankijken als je niet Italiaans bent. Heel jammer, doet je het gevoel geven dat je niet 'welkom' bent.

Het hotel is wel echt een aanrader, het is dan misschien gelegen in het rustige Costa Calma, maar met de bus en taxi kom je overal.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 9Jan Willemsen14-08-2013

Super Hotel

H10 Tindaya Super Hotel. Op een mooie plaats 100m van af strand. Vriendelijk personeel. Super goed eten. Kamers hebben allemaal zeezicht. Voor de mensen die het een slecht hotel vinden,zeg ik jullie zijn niks gewend. Echt zeker 4* waard. We hebben het super naar ons zin gehad en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Martin Lankwarden25-06-2013

Goed/mooi hotel

Goed hotel ,met mooie ligging

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Peter en Leen21-03-2013

Geslaagde rust, zon en zee vakantie

Het Hotel Tindaya is zeker zijn 4* waard. Mooie kamers, vriendelijk personeel. Wel heel erg Italiaans gericht, dit mede door de VERA CLUB, een soort Italiaanse Club MED, die ook in het hotel aanwezig is (soms zelfs lawaaierig overkomt voor de rustzoekers).Eten was heel lekker, vooral diner. Altijd verse pastas en andere italiaanse specialiteiten, en vooral heel lekkere desserts en veel vers fruit.Ligging is aan het mooie strand (deels FKK). Enig minpuntje vonden wij savonds het gebrek aan deftig entertainement, en de ongezellige lobby bar (onder een trap gelegen grote ruimte, zonder sfeer, leek wel een wachtruimte in een luchthaven).Nog een kleine algemene opmerking, in Costa Calma is weinig te beleven, vooral s avonds of bij slecht weer, geen wandelboulevard, terasjes, winkeltjes....niks dus. Maar toch en heerlijke vakantie gehad, en zullen hier zeker nog wel eens terug komen, en bijgevolg zeker aan te bevelen voor zij die opteren voor een rust, zon en zee vakantie

Gereisd met partner in maart 2013

Hotel H10 Tindaya info