Hotel H10 Tindaya

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

161 reviews over Hotel H10 Tindaya

• 2019
    9Anneke06-02-2019

Super weekje

Wij hebben een geweldige week gehad. Fijn ruim hotel, kamers simpel maar fris en elke dag goed schoongemaakt. Uitzicht op zee. Verwarmd buitenbad en koffiebar was een succes. Alles inclusief en volop keuze bij ontbijt en diner. Lunch vonden we in het buffet restaurant iets minder. Zwembad bar is echt “snack” restaurant. Voor 4 sterren echt goed! Costa Calma is echt kalm. Geen boulevard of centrum gevonden, alleen een paar winkelcentra. Locatie vonden we echt minder.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    8Lida04-09-2018

Geweldig en vast wel eens weer

Heel mooi hotel aan zee, rustige omgeving. Vriendelijk personeel en heel bedreven animatie. Eten veel keus (buffet) en een keer a la carte eten. Overal even schoon. All inclusive, alles te verkrijgen. Leuke koffiebar met alle soorten koffie , gebak en milkshakes. Junior suite zeer ruim ( 2 kamers ), alles met uitzicht op zee. Kamer verlengen geen probleem wel tegen betaling of op memberkaart. Zwembaden verwarmd en altijd plek. Aan het strand, aflopend water, goed te doen met kinderen. Italianen hebben eigen club met eigen animatie. Uurtje met de bus vanaf vliegveld.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7Angelique21-04-2018

Mooi hotel gericht op italiaanse mensen.

Mooi hotel en heerlijk aan het strand, alleen het hotel is heel erg gericht op de Italiaanse mensen, van eten tot animatie, dat vonden wij erg jammer, maar verder heerlijk genoten.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Ad Tempelaar07-03-2018

Zon Vakantie

Alles Was Goed Geregeld en Heel Prettig geholpen met Alles.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Petra23-10-2017

Voor herhaling vatbaar

Accomodatie was erg mooi. Schoon, ruim met alles aanwezig op de kamers. Zelfs een prima nespresso machine met cupjes. Eten was prima. Veel variatie en lekker. Goede wijn die je zelf kon inschenken. Ontbijtbuffet ook echt prima en zeer ruim in keuze. Zwembaden ruim genoeg. 1 was verwarmd. Strand bij hotel is verdeeld in een normaal strand en een gedeelte voor naturisten. Het wil zich nog wel eens vermengen. !! Veel italianen op het resort. Jammer genoeg was alle animatie daar ook op afgestemd. Dus dat was wel jammer. In de omgeving is weinig te doen of te zien, een auto huren is dan een optie.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 10guido05-11-2016

Mooi prachtig

Alles was goed en ja ook italiaantjes ,maar er is dan ook een vera club speciaal voor de italiaantjes,zij hebben dan ook een aparte eetzaal en ontmoetingsplaats savonds.Eten is goed en aan de bar zijn de drankjes goed. ik ga er terug zeker om naast de zee op het strand kilometers te lopen en te genieten van de blauwe zee.

Gereisd met partner in april 2016

• 4A. Janssens22-05-2016

Nooit meer

Mooi en proper hotel, maar : een drukte van jewelste met een massa kleine kinderen, luidruchtige Italianen, ver afgelegen van alles, werkelijk niets te zien. oorverdovende "muziek" van de animatie....Bovendien : het tv-kanaal van de Nederlanders en Belgen (BVN) werd weggehaald om te vervangen door een Italiaans radiostation (Radio Italia), terwille van de talrijke Italianen in het hotel. Van een gebrek aan respect gesproken voor de nederlandstalige gasten....

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Irma09-02-2016

Geweldig!

Fantastisch hotel. Kamers netjes en schoon, alleen heb ik liever een douche dan een bad. Grote kluis, ook geschikt om een laptop in te doen, kost € 20.00 p.w. Balkon keurig met zitje en waslijn. Alleen wat knijpers meenemen is voldoende. Wifi op de kamer stelt niet veel voor. Soms bereik, vaak niet. Maar het is gratis dus niets te klagen. Wifi in de lobby en bij het zwembad is prima! Gezellige bar, supervriendelijk personeel, heel goed eten, animatie is geweldig. Voor iedere leeftijd is er wel iets. Pilates, aquagym, dansles, voetbal, tennis, volleybal etc. Je wordt van 10.30 tot 23.30 bezig gehouden door het erg vriendelijke animatieteam. Handdoekenservice is aanwezig. € 30,00 borg en om de dag een wissel. Meer dan genoeg gratis bedjes (liggen heerlijk) bij de drie prachtige zwembaden waarvan 1 verwarmd. Gebruik van de sportschool is gratis en alles is aanwezig. Spa kost € 12.00 p.d. Strand stelt helaas niet veel voor. Moeilijk te bereiken via steile trap en voor de liefhebbers is er een nudistenstrand. Bedjes op het strand kosten € 12.00 p.d. 40% van de gasten is Italiaans. 30% Duits en 30% overig. Géén Russen. All Inclusive concept is erg goed en uitgebreid. Alle cocktails en sterke drank is inbegrepen. Flesjes water gratis te verkrijgen. Met een bushalte in de buurt kan je op mindere dagen genoeg leuke dingen doen. Wij hadden een late terugvlucht en kregen de mogelijkheid om bij de spa te douchen. 12.00 uitchecken en 15.00 inchecken. Als je een vroege vlucht hebt, neem dan in je handbagage badkleding mee zodat je meteen van het zwembad gebruik kan maken en niet tot 15.00 uur hoeft te wachten. Kortom: Wij hebben een fantastische tijd gehad en erg mooi weer! We gaan er zeker nog een keertje naar toe.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Jaap31-01-2016

Voor ons een rustige "Droom" vakantie

Met vrienden hebben wij hotel H10 Tindaya op Fuerteventura geboekt om een paar dagen rust en zon te hebben in januari. Dat is met dit hotel zeker gelukt. Wel was het er voor de tijd van het jaar overmatig druk maar op zich was dat geen probleem. De gasten waren over het algemeen, Duitsers, Italianen en Spanjaarden. Ook kon je die drukte merken in de eetzaal tijdens het diner maar het personeel deed er alles aan om e.e.a. in goede banen te leiden. Het ontvangst was prima waarbij je uitgebreid te woord werd gestaan en ingelicht door het personeel. Onze kamer was gewoon goed evenals de sanitaire voorzieningen op de kamer en de service van het dagelijks schoonmaken en regelmatig voorzien van schoon beddengoed. Iedere dag schone handdoeken en douchegel. In ons geval was de uitzicht vanuit de kamer en vanaf het balkon grandioos met een prachtig zicht op de Atlantische oceaan en de prachtige zonsopkomst iedere morgen. De kamer is voorzien van een kluisje (betaald) en TV met de Nederlandstalige zender BVN. In de hal en bij de bar binnen in het gebouw kun je bij all-incl gratis wifi ontvangen. Een code daarvoor wordt bij de lobby afgegeven. Tevens bij all-incl tussen 8 uur en 24 uur gratis bronwater. Je komt het hotel bij de lobby binnen op de 4e verdieping. op de 3e verdieping zitten de entertainmentzaal, de bar, de eetzaal en het terras. Op de begane grond zijn de zwembaden, tennisvelden, buiten entertainment, enz. gesitueerd. Alles is bereikbaar via trappen en liften. Bij de incheck kun je borg betalen strandlakens die nabij het zwembad dagelijks kunt wisselen. Daarover loop je naar een poort waarna je toegang hebt op het strand die gedeeltelijk voor naturisme wordt gebruikt. Onze totale conclusie: een goed hotel met goede service en aan te raden voor u als rustige (zon)vakantie.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Ron31-01-2016

Prima, schoon hotel!

Van 12-19 januari hier een week all inclusive doorgebracht. Prima hotel, schone kamers (wel 10/12 jr oud), prima service. Eetzaal was de laatste dagen wat te krap om alle gasten te kunnen herbergen, net als de buffettafel die de vraag naar eten amper aankon. Men deed wel zijn best om alles snel aan te vullen. Eten redelijk goed maar niet altijd onze smaak. Vanuit de lobby/receptie heb je een mooi uitzicht op de zee welke direct vanaf hotelterrein bereikbaar is (wel naaktstrand). 3 zwembaden waarvan 2 (steen)koud. Genoeg bedjes bij het zwembad, helaas doet men niks aan 'handdoekreserveren'. Tip: huur een auto, kost niet veel en je kunt op je gemak het eiland verkennen... Wij raden dit hotel aan!

Gereisd met partner in januari 2016

Hotel H10 Tindaya info