Appartement Bahia Calma

7.1Goed

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

Op vakantie geweest naar Bahia Calma?

7.1Goed

• 6.7Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Bahia Calma

• 4Bas26-11-2016

Oud

Ligging is goed maar dat is het dan ook. Warmwater is er maar een paar minuten. Internet werkt niet in de apartementen/huisjes. Interieur is oud. zit er op dit moment (net aangekomen). Personeel is wel vriendelijk. Zal dit niet meer boeken

Gereisd met partner in november 2016

• 9nicole16-07-2010

lekkere relax vakantie gehad

In Oktober 2009 hier 8 dagen geweest. Bij aankomst kregen we keus uit 2 appartementen waar we uit mochten kiezen. De mooiste aan het zwembad natuurlijk gekozen. Andere appartement was qua ligging en uitzicht beduidend minder. Huisjes prima ingericht. Niet luxe maar wel praktisch. Meubels beetje oubollig maar ja wie geeft daarom. Prachtig zwembad en mooi aangelegde tuinen die elke dag onderhouden werden. Op loopafstand van strand en centrum. Costa Calma is een vrij rustige plaats met een stuk of 10 restaurants en verder weinig vertier. Maar wij kwamen hier voor onze rust dus dit was prima. Mooi zandstrand met ligbedden te huur voor ca 7 euro per dag. Er komen hier veel duitsers en dat was te merken want het eten was erg lekker!!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 5Annemarie 26-03-2007

We zijn net terug van 12 dagen Bahia Calma. Wij schrokken van de staat van het park en de huisjes, het is allemaal erg oud. Wel schoon maar een oude keuken, beetje triest allemaal. groot nadeel is dat je maar met 1 persoon per uur kan douchen, daarna moet de boiler weer opwarmen en het feit dat je maar 3x per week schone handdoeken krijgt, met een beetje pech moet je drie dagen met een handdoek doen. beetje oost duits allemaal........

Gereisd in maart 2007

• 8Delannoye Angelique10-08-2006

Ideaal voor rustzoekers. Als je de hele dag op stap bent geweest of met je surfplank of kite op het water hebt gezeten dan is het heerlijk om hier thuis te komen. In het eenvoudige keukentje kan je zelf wat klaarmaken dat je in de supermarkt hebt gekocht of je kan bij Mamma Mia of bij Arena gaan eten. Bij Arena kan je voor 7,5 euro een dagmenu krijgen als je tussen 16.00 en 19.00 uur gaat eten. Je kan dan kiezen uit 10 verschillende voorgerechten en hoofdgerechten. nagerecht=ijs In de supermarkt kan je dagverse vis,gamba's, langoestines enz.. kopen.Ze hebben er vers vlees en charcuterie en het zag er allemaal heel netjes uit. Voor diegene die willen gaan surfen of kiten bij het Procenter van Rene egli is er een gratis busje dat je komt ophalen als je een cursus volgt of een surfplank of een kite huurt. Het complex is netjes, mooi aangekleed en je hebt er behoorlijk wat privacy. Wij keren vast nog eens terug !!

Gereisd met partner in juli 2006

• 7van Erk07-11-2004

Evenementsreizen verkocht dit als Bungalows maar dat waren het niet. Het waren apartementen steeds 2 boven elkaar.

Gereisd in november 2004

• 9Sandra02-08-2004

Super vakantie gehad! Wij waren hier met twee kinderen in september 2001. Prachtig complex, mooi zwembad, leuke huisjes, supermarkt met verse broodjes om de hoek. Enige nadeel: het is er erg rustig qua restaurantjes en terrasjes. Tip: ga je met kinderen, vraag dan absoluut een huisje aan het zwembad!

Gereisd in augustus 2004

• 8leonie smits09-06-2004

Voor 'n rustige strandvakantie is dit 'n ideale plek.Niet overdreven luxe, maar gewoon eenvoudig goed.

Gereisd in juni 2004

Appartement Bahia Calma info