Hotel Allsun Barlovento

SpanjeFuerteventuraCosta Calma

8FantastischScore uit 69 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+57/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 69 reviews

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

71 Reviews over Allsun Barlovento

• 9Dohmen24-08-2021

Schoon en goedverzorgd.

Wij zijn met een groep van 6 personen een week in dit hotel geweest, het was een top vakantie en het hotel is schoon en alles is goed verzorgd.Het eten is goed en lekker, de keuze is echter niet mega maar er is altijd wel iets wat je lust. Helaas vallen de snacks die smiddags verzorgd worden een beetje tegen. Het zijn of wraps of belegde boterhammen, niets speciaals dus.Dat je voor een bedje aan het zwembad niet om 11 uur aan moet komen is voor mij logisch, wij hebben elke dag met 6 man bij elkaar aan het zwembad kunnen liggen.Overal in het hotel wordt uitstekend schoongemaakt en ook de kamer wordt netjes onderhouden.Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Er zit veel drinken bij de allin prijs, denk hierbij aan verschillende cocktails en anders dranken.Zeker een aanrader wij hebben een mooie vakantie gehad!!!

• 6Bert10-08-2021

Waardering op zoover veel te hoog

Wij zitten nu in het hotel en ik vind de waardering op zoover veel te hoog. Niet zo heel uitgebreide buffetten, zeer beperkte cocktails, om precies te zijn slechts 2 met alcohol. Ligbedjes veel te weinig en je mag zogenaamd niet reserveren. Ben je te laat kun je op het strand bedjes nemen voor €13,50 per 2 bedjes met parasol. Weinig te beleven in de buurt. Personeel in bediening en kamermeisjes zijn wel heel vriendelijk en netjes

• 8Vee15-02-2020

Prima hotel, wel volledig duits georiënteerd

Prima hotel. Heerlijk eten en heel schoon. En heeeel veel duitsers ;) Deel van de appartementen is gerenoveerd. Overige appartementen / bungalows zijn wat gedateerd. Volledig duits georiënteerd. Zelfs het spaanse personeel spreekt je in het duits aan. Ook de animatie in het duits, wat jammer kan zijn voor nederlandse kindjes. In februari mega druk. Waardoor het soms zoeken is naar een ligbedje en een tafeltje in het restaurant. Heerlijk voor een weekje niets. Costa Calma is verder bijzonder kalm ;) Een paar winkeltjes en dan heb je het wel gehad.

• 10Familie Lans05-02-2020

Super schoon All inclusive hotel zeer goed.

Prachtig hotel mooi weer nu in februari. Het hotel is gebouwd als een cruise schip overal komen de elementen terug. Eten is top kamer is niet hyper modern maar wel super netjes onderhouden en 100%schoon. Voor de zomer maanden tip neem een kamer met airco. Deze hebben wij nu niet, erg aangenaam in de wintermaanden dus geen airco nodig. Er ligt een klein winkelcentrum op 5 minuten lopen daar is ook een pinautomaat. Ook is er een privé kliniek mocht het nodig zijn. Kortom een super leuk hotel waar je werkelijk niets te kort komt en er is alles om tot rust te komen.

• 9Angela20-10-2019

Fantastisch hotel op perfecte locatie.

Heerlijk verblijf. Lekker dichtbij zee, zandstrand. Aardig en klantvriendelijk personeel. Uitgebreid buffet, voor ieder wat wils. Kamers dagelijks perfect schoongemaakt. In de omgeving alleen wat kleine winkeltjes, maar prima voor ons.

• 1Monika und Gregor28-07-2019

super Urlaub, sehr gutes Personal, viel Spaß

Tolles Essen, Animationsteam sehr motiviert und freundlich, wir waren zum zweiten Mal dort und sind von langen Strandspaziergängen genauso begeistert wie vom Hotel und dem bestehenden Angebot. Die abendlichen Shows sind alle super, jederzeit gerne wieder

• 9Wil07-04-2019

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, ruime kamers, goed eten, mooie zwembaden en direct aan zee. Zeker de moeite waard om een vakantie door te brengen.

• 9jacobje hadders22-12-2018

Prima hotel

Rustige ligging. Schone kamers met goede matrassen. Heerlijk eten, iedere dag wat anders en voor elk wat wils. Vriendelijk personeel. Kortom een aanrader.

• 7Janny Willy Makkinga08-08-2018

Voor 1x leuk!

Fijn hotel direct aan mooi zandstrand, jammer dat je wel €12,- per dag kwijt bent aan 2 strandstoelen en 1 parasol. Aan zwembad gratis stoelen, maar dan moet je er om half negen wel zijn anders alles vol. Het eten was erg goed! Wij hadden een suite , modern en schoon en mooi uitzicht! Wij waren enige nederlanders, voornamelijk duitse gasten en animatie is op Duitse gasten gericht. Wij vonden animatie saai ' s avonds! De poolbar bracht niet echt gezelligheid maar omdat het best fris was 'avonds zaten we daar. De avonden waren best fris ,dus neem een trui mee en bijna elke ochtend bewolking die rond de middag wegtrok. Pak een keer een taxi voor paar euro wordt je gebracht in Costa Calma waar wij voorteffelijk hebben gegeten bij Mama Mia, echt aanrader! In de buurt van hotel zijn enkele shopjes waar je binnen 5 minuten lopen bent, voor meer winkeltjes naar Costa Calma gaan. Woensdag en zondag african markt vlak bij hotel , leuk!

• 8André Kallie20-05-2018

Relaxed

Prima hotel, goede service en vriendelijk personeel. Ondanks vroege aankomst al gelijk de sleutel van de kamer. Je hoeft geen paspoort af te geven en krijgt geen bandje voor de all-inclusieve. Het grote zwembad is wat frisjes. In de vakantieboeken zie je foto's van de gerenoveerde kamers echter is nog geen 20% van de kamers opgeknapt. Wij hadden een oude kamer maar dat was prima. Matrassen waren nieuw en de kamer schoon. Hotel gelijk aan het strand. Het plaatsje Costa Calma is niet veel, er zijn 3 kleine winkelcentra en de Afrikaanse markt is een afknapper, 100 kraampjes met opdringerige verkopers die de hoofdprijs vragen voor nepartikelen. Hotel heeft een sportruimte, spa en aparte ruimte voor entertainment. Voor mensen die geen gebruik maken van het entertainment is er een aparte bar tot 24.00 uur open. Ligbedjes voldoende rondom de zwembaden, mede omdat de kamers die aan het zwembad grenzen eigen bedjes hebben op hun terras.

Hotel Allsun Barlovento info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)