Villa Villas del Sol

Villa Info

Meer villainfo

56 reviews over Villa Villas del Sol

• 9Eef Van Den Bosch14-03-2019

Dat je wel een auto nodig hebt,maar bij touroperator zit de huurauto er bij in

• 2018
    7Riesetta02-05-2018

Goede prijs/kwaliteit

Prima prijs/kwaliteit en auto erbij was erg prettig. Geboekt bij touroperator en prima service alleen in 8 dgn tijd geen bed verschoning en we moesten bellen voor een keer schone handdoeken..dat werd wel gelijk opgelost maar verder werd er ook niet even schoongemaakt.

• 9caroline03-04-2018

Super!

Een heerlijk huisje met mooi terras en zwembad. Prima bedden en douche, Woonkamer met TV Wifi en radio/cd speler. Wasmachine ook aanwezig. Alleen was er weinig keukengerei maar wij gingen elke avond uit eten dus geen last van gehad. Wel een koffiezetapparaat en combimagnatron. Een auto is een must maar dat weet je van te voren als je boekt. Voor mensen die klagen zou ik zeggen boek iets duurders want dit is qua prijs/kwaliteit echt geweldig. In 5 minuten ben je met de auto in het leuke stadje Corralejo en 10 minuten op de meest prachtige stranden. Dit was onze eerste keer dat we een huisje met zwembad en auto hadden geboekt en het is ons heel erg goed bevallen. Wij gaan volgend jaar weer!!

• 2017
    8Marcel29-12-2017

top week

het huis was goed en ruim alles aanwezig. weinig glaswerk en voor degene die wil koken zijn er erg weinig pannen.

• 6J.Koelman04-12-2017

Niet voor herhaling vatbaar

De woonwijk waarin de bungalows zijn gelegen ligt erg afgelegen, je bent echt afhankelijk van de auto anders zit je opgesloten en kan je geen kant op. De op de website van de touroperator getoonde foto's komen niet overeen met wat er in werkelijkheid geboden wordt, het interieur van onze bungalow was echt aan vervanging toe.Kapotte bank en stoel en oude salontafel. De schoonmaak in de bungalow was onvoldoende, in 3 weken is er 5 keer iemand langs geweest die alleen het hoognodige deed, de kamer en slaapkamer en het terras zijn in de drie weken niet één keer geveegd en/of gedweild. De bungalow is wel erg ruim, rustig gelegen en heeft heel veel privacy. Fuerteventura is een droog en stoffig vulkaaneiland en er staat altijd een gemiddelde windkracht 4 of 5 die ook s'avonds doorstaat. In november koelt het dan eind van de middag en in de avond behoorlijk af. Wel heeft het eiland hele mooie hagelwitte en lange stranden waar je lekker kunt wandelen. Corralejo is een gezellige badplaats waar je goed terecht kan voor een etentje, kopje koffie, borreltje, ijsje etc. Al met al een leuke, zonnige vakantie maar de volgende keer toch op zoek naar een ander eiland en een andere accommodatie.

• 8E v Nassau10-08-2017

Prima villa

Wij zijn hier 15 dagen geweest. De oudste miste wel de ruhring mbt andere kinderen en animatie maar dat wisten wij vantevoren. Zwembad is prima. Is tijdens ons verblijf 1x zichtbaar schoongemaakt. Het terras is helemaal niet schoongemaakt, wat iedere avond zwarte voeten opleverde maar goed even wassen en weer schoon. Het 2-persoonsbed is echt heel slecht. We rolden iedere x naar elkaar toe bij omdraaien en werden wakker met rug en nekpijn. Tips: Catamaran naar Los Lobos en strand van Calete Fuste. Wij zijn ook nog bij Oasis Park geweest (dierentuin) maar vonden wij erg prijzig voor wat je krijgt, maar dat is ieder voor zich. Al met al zeker een aanrader, alleen gaan wij de volgende keer weer naar iets met meer ruhring.

Met jonge kinderen

• 8Jo02-06-2017

Relaxen

Heerlijke plek om even helemaal tot rust te komen. Auto zeker nodig maar dan ben je ook zo overal. Grote supermarkt op 8 min afstand waar je bijna alles kunt krijgen wat je nodig hebt. Zwembadje prima, wel heeeeeel koud. Huis zelf is geweldig, alles erop en eraan. Geen overlast van wat dan ook, eerder fijne stilte. Wil je een week even bijkomen van de drukte dan is deze locatie de aangewezen plek.

• Oude reviews

9Miranda Meijers17-09-2016

Een heerlijk verblijf gehad hier! Prachtig mooi huis met alles erop en eraan. Grote tuin met heerlijk zwembad en bbq. Schoonmaak was ook prima geregeld. Het enige... Maar dan ook echt het enige nadeel was de luidruchtige achterburen. Bij al het moois viel dit in het niet.

• 9Daphne15-09-2016

Heerlijke villa met privé zwembad

Heerlijke vakantie gehad. Schoon appartement. Keurige inrichting. Bedden kunnen beter. Huurauto is wel echt nodig.

Met jonge kinderen

• 9K.J31-08-2016

Prachtige en ruime villa

Week verbleven in een Villas del Sol. Een prachtige villa met alle ruimte. WIj waren met 2 personen en hadden hierdoor nog meer ruimte, maar met 4 personen is het ook prima. Een mooie nieuwe keuken, zwembad ( niet al te groot, maar goed genoeg), zeer ruim terras en mooie badkamer + slaapkamer. De huurauto erbij is ideaal. Denk er wel goed om als je deze auto ophaalt, ondanks de grote naam (avis) proberen ze zo 200 euro rijker te worden van je. Wij hebben een geweldige vakantie gehad op een prachtig eiland met een geweldig verblijf. Zeker aan te raden!!!

13 tips over Villa Villas del Sol

• Johan, 20-09-2013

Zorg voor een huurauto sigaretten en drank zijn belasting vrij en dat scheelt Uit eten en terras is niet duur. tapas zeer aan te bevelen Niet zo geschikt voor kinderen

• paul van bokhorst, 21-09-2013

Je moet er zeker BBQ en je kan het beste naar Correlejo of onder de hoofdstad de stadjes bezoeken. Alles in het noorden is uitgestorven en lijkt wel een spookstad. Controleer je huur auto van te voren aan onder en boven zijde op krassen/deuken. Ze laten je het minst geringste betalen

• Reinert en Con, 18-11-2012

Hollandse bar anno 2011!! De supersate is al beroemd. Ze hebben nu zaterdags een heerlijk uitgebreid buffet klaar staan Wel even een dag van te voren opgeven aan de bar. Dat is geen probleem, je pakt er gelijk een super gezellige avond mee.Calle de Hernan Corte 7. Wij weten zeker dat er meer avonden zullen volgen. Heel veel plezier en de groetjes aan Tonny en René.

11 vragen over Villa Villas del Sol

• KellyC, 11-02-2016

Airco

Is er airco aanwezig in de huisjes?

• myron dijkstra, 23-02-2014

zwembad

Wij overwegen om er van de zomer heen te gaan. Bij sunweb had ik de vraag neergelgd over de grote van het zwembad. Kan iemand mij vertellen hoe groot het zwembad is. Sunweb vertelde mi namelijk dat het 6x12 was. Dit kan ik me dus niet voorstellen.

Ilse, 10-03-2014

Het zwembad is zeker geen 12 meter, het is eerder 1,5 a 2 bij 3 of 4 meter. Ik heb het niet opgemeten maar je kunt er net 2 slagen in zwemmen. Verwacht er dus niet te veel van, het staat vooral leuk op een plaatje. Het terras - tuin is wel behoorlijk groot. Er zijn prachtige stranden in de buurt, veel beter dan het zwembad om te verblijven.

Ilse, 10-03-2014

Correctie, denk eerder dat het zwembad toch wel 4 meter lang is, en ca 2 breed. Meer om even af te koelen als het echt heel warm is. Overigens een heerlijke rustige bungalow, super! wifi is wel heel slecht maar daar ga je toch niet voor op vakantie.

• Hannie, 02-02-2014

Kan iemand mij vertellen of er wifi is en of het zwembad verwarmd is?

j_dijkhuizen, 21-02-2014

Het zwembad is steenkoud en wordt door de zon verwarmd en om de dag bijgevuld.

Villa info

• Aantal personen2 tot 4