Villa Villas Brisas Del Mar

Meer villa info
Tonen op kaart

21 reviews over Villa Villas Brisas Del Mar

• 7rian-esther13-03-2013

Mooi maar onderhoud kan beter

In Nov 2011 hier geweest. Op het eerste gezicht een prachtig totaalplaatje. Huis is ruim, schoon, goed ingerichte woonkamer en heerlijke veranda. In de tuin met zwembad zit je 100% prive en is groot zat. Vaste bbq ook regelmatig gebruikt. Nadeeltje is het onderhoud. De kraan in de keuken zat los. 1 x handdoeken gekregen die meer op poetslappen leken en we ontdekten (gelukkig op tijd) dat er een stopcontact bloot lag op kruip hoogte.Levens gevaarlijk (kids 1,2 jaar) Dit allemaal werd te gek dus gebeld naar de contactpersoon. Deze is langsgekomen en heeft eea bekeken. Even later kwam keurig de zwembad schoonmaker dit repareren. Handdoek probleem geen last meer van gehad. Wil je hiernaar toe gewoon doen maar bij binnenkomst gelijk de villa even inspecteren (wat wij dus niet hadden gedaan). Als je evt niet tevreden bent kan je verwezen worden naar een andere villa die wel tip top is (voordat de koffers uitgepakt zijn). Wij hebben de vakantie niet laten verpesten door deze minpuntjes.

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 8Fam. Veltman26-10-2010

Mooie villa.

Wij hadden villa nr.20 en geen last van buren en daardoor veel privacy. Het was er heel rustig. Als je bij het zwembad zat had je uitzicht op de bergen. Daardoor ook een lekker windje. Wel vreemd dat je via het terras naar de slaapkamer moest. We hadden prachtig weer en het zwembadwater was heerlijk verfrissend. Ruime villa met een goed werkende stereo, dvd en t.v. met schotelantenne. Een Ned. zender, de Wereldomroep. Keuken ruim geoutilleerd. Nette inrichting. Bij de boeking was de huurauto inbegrepen en die heb je wel nodig om naar het prachtige strand, de winkel en het restaurant te gaan. In 5 tot 10 minuten ben je in de winkelstraat van Corralejo. Een nadeel: het bed was vreselijk hard en je voelde de veren.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Iwan16-08-2010

prachtige villa!

Villa ligt op villaparkje dus niet direct aan de openbare weg. Daardoor rustig gelegen. Ongelooflijk grote tuin met eigen zwembad en ligbedden. Schaduwrijke veranda met zitje. Mooie ruime kamers, zeer groot bubbelbad, losse douche en ook gewoon bad, 2 toiletten. Eigen parkeerplek. Helaas geen airco. Complete keuken met vaatwasser en wasmachine.

Klein winkelcentrum Tamarindo dichtbij. Strand en centrum moet je met de auto doen: 5 minuten rijden.

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Ank Brouwer31-01-2010

Schitterende bungalow!

We zijn geweest van 21 t/m 28 jan. 2010. Echt een hele mooie bungalow, alleen wel apart dat je buitenom naar de slaapkamer/badkamer moet. Maar wel heel mooi, jacuzzi en eigen zwembad. Helaas was het weer niet echt geweldig, dus hebben we niet gezwommen want het water was veel te koud. Wel een leuk dorpje, Corralejo, maar helemaal beneden op het eiland heb je nog een heel leuk plaatsje, Moro Jable, als we weer gaan dan gaan we zeker daar wat boeken, veel mooiere stranden, en weinig Nederlanders.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Peter, Marijke, Henk en Patricia26-06-2009

Het waren 12 fantastische dagen!

Ola, Is een perfecte lokatie voor 12 dagen! Wij hadden Villa nr 25 die 5x p.w. goed werd schoongemaakt. De enige 2 minpuntjes zijn de minimale keukeninventaris indien je zelf een keertje wil koken en de handleidingen van alle electrische apparatuur. Het meeste weet je van thuis wel maar toch jammer dat deze ontbreken! Je prive zwembad wordt 2x per week schoongemaakt en bijgevuld, heerlijk! Geen levende kakkerlak gezien in onze villa. Verder ruim, schoon, voldoende privacy en rustig gelegen en toch vlakbij het centrum en wit-zandstrand met ligbedden en parasols. Een huur-auto is een must want het is te warm om te lopen! Zwemmen, snorkelen, vissen, zonnen, luieren, lezen, hapje en drankje, je komt hier tot rust! Taxi's zijn zeer goedkoop en zijn nieuw en voldoende aanwezig. Let op: je hebt een tussenlanding op Lanzerote (alleen de heenreis). Dus gewoon boeken en ervaren. WIj waren er met 4 volwassenen. Er staat altijd een windje dat je echt nodig hebt anders is het te heet.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10S. van den Herik04-04-2008

Super vakantie!!!! Echt een geweldig huis! Wij hadden nummer 20, lekker uit de wind. Gelijk bij de ingang van het park. Het huis wordt elke dag schoongemaakt. Elke dag zijn er schone handdoeken. Zwembad is heerlijk. Een auto erbij is erg handig. Centrum en een lekkere bakker is op loop afstand. Geweldige vakantie gehad. Kan niet beter dan dit!

Gereisd met familie in maart 2008

• 9M. Knoester19-01-2008

De accomodatie is schitterend, wij hadden huisje nr 12 aan het eind van het straatje. maximale privacy. De buiten wijken van Corraljo wordt nu flink bebouwd,Richting centrum veel winkels en horeca. Met de auto hebben we het hele eiland verkent en hebben vele mooie plaatsen en locatie gezien. Het oase-park is echt een aanrader. Het is qua natuur echt een vulkaan eiland maar dat heeft ook charme, de watersporters kunnen hier hun hart ophalen. De temp was 20-24 graden. Voor ons heeft het in iedergeval een goede indruk achter gelaten.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8Hillie en Ben05-12-2007

In november 2007, zonnig en circa 24 graden, een weekje in de villa nr. 30 gezeten. Gezellig en keurig ingericht huis.In de koelkast lag een fles Cava, fles water en pak jus d'orange. De keuken is voorzien van vaatwasser, keramische kookplaat en magnetron. Buiten onder een afdak staat een wasmachine.Prima slaapkamers en badkamers.Helaas deed de geluidsinstallatie het niet en de TV had geen satelliet ontvangst, dus menig boek gelezen. (wel een schotel op het dak??)De villa ligt op 5 minuten rijden van het gezellige centrum van Corralejo met zijn vele restaurantjes en terassen. Kortom een prima adres om een weekje heerlijk te relaxen.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Loes18-07-2007

Prima villa, met genoeg privacy, schoon, en goed ingericht. Voor ons dochtertje van 1 was er een campingbedje. De schoonmaaksters kwamen 5 x per week en maakten de hele villa heerlijk schoon. Inderdaad telkens schone handdoeken. Super. Geen enkele kakkerlak gezien! Dvd speler en tv aanwezig, evenals een stereoset. Tip: neem wat leuke cd's mee, want je kunt dmv de dvd speler muziek draaien in het hele huis (ook in de jacuzzi). TV kanalen zijn niet om over naar huis te schrijven maar dat vonden we ook niet echt van belang. We hadden warm water, geen echte overlast van muziek van omliggende hotels. Je komt er eigenlijk echt tot rust. Auto was ook prima, VW Polo. Heerlijke stranden. Het stadje Corralejo is supertoeristisch. Dat is wel jammer. Als je gewoon even tot rust wilt komen, van mooie stranden wilt genieten en lekker weer wilt hebben is dit een aanrader. Wil je een authentieke plek waar je ook nog eens echt goed kunt eten, dan is Fuerte niet te adviseren.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7John en Marijke29-04-2007

Wij hebben hier gezeten in april 2007. Prima huisje met 2 badkamers, een luxe ingerichte keuken. Bankstel was versleten. Inderdaad weinig privacy, door te lage afscheiding tussen de huisjes. Wel satelliet tv, maar geen enkele Nederlandse zender te bereiken (op de Limburgse regionale zender na). Wel een dvd speler , stereoradio. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad. Als er iets kapot was/het niet deed, werd het binnen een uur opgelost. Zwembad was wel erg klein, niet egschikt voor gezinnen met grotere kinderen.

Gereisd in april 2007

0 tips over Villa Villas Brisas Del Mar

2 vragen over Villa Villas Brisas Del Mar

• Nancy, 24-07-2011

Wie weet of er een koffiezetapparaat aanwezig is?

Wie weet of er in de bungalows een koffiezetapparaat aanwezig is? Wij gaan van 15 tot 28 augustus 2011 naar deze accommodatie met onze dochter van 16. Zijn er meer mensen met kinderen in die periode?

• b van moorst, 14-11-2010

internet

Is er internet aansluiting bij de receptie. In het huisje niet heb ik gelezen. Wie kan de vraag beantwoorden Dank!

Villa Villas Brisas Del Mar info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingVentilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen