Hotel THe Corralejo Beach

Hotel Info

• Aan zee
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor THe Corralejo Beach voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel THe Corralejo Beach

• 9Jacob Bouw02-05-2019

Een fantastisch complex mooi in het gezellige centrum van Corralejo 150 meter Fantastische ontvangst bij de receptie met o.a.Nick een Nederlander die echt van wanten weet en al jaren daar woont ook de andere leden van receptie zijn heel goed Ok het appartement is tot onze Grote tevreden heid ruime kamers mooie keuken met 4 platen op elektrisch kooktoestel Schoon elke dag handdoeken wissel Wij komen hier al jaren terug tot volle tevrrdenheid

• 7J Borst03-04-2019

Eenvoudig maar erg schoon, dag in dag uit.

Hotel ligt erg centraal (centrum). Aan de wegkant erg rumoerig, kies zwembad zijde! Avondeten is veel van hetzelfde, goed maar eenvoudig. Ontbijt is erg op Engelsen gericht. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Kamers wat aan de kleine kant en gedateerd Zelf zou ik dit hotel niet meer kiezen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Jacqueline04-01-2019

Super echt een aanrader😀

Prima en schoon appartement op een top locatie aan het strand en midden in het centrum. Heel vriendelijk personeel. Zwembad op temperatuur en voldoende bedden

Geboekt bij neckermann

• 2018
    8Jacob30-11-2018

Heerlijk

Fijn appartement. Alles netjes elke dag schoonmaken en schone handdoeken.Dichtbij alles!!!

Geboekt bij neckermann
  • 8Eric20-09-2018

Lekkere vakantie gehad

Correlejo beach is een prima appartement midden in het centrum en een 50 meter van het strand. Wij hadden een ruim en schoon appartement met prima bedden en uitzicht op het zwembad. Wat we zelf jammer vonden was dat we een zogenaamd Frans balkon hadden, openslaande deuren in het appartement . Normaal zitten we altijd even lekker op het balkon een borrel te drinken en een sigaartje te roken. We hadden dit aangegeven bij de receptie, en ze gaven direct een sleutel mee van een ander appartement met wel een balkon, maar dan aan de drukke straatzijde. We kozen om in het eerste appartement te blijven, een stuk rustiger aan de zwembadzijde. Appartement werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. De ligging van het complex is ook erg gunstig, in het centrum bij alle winkels en restaurants en de haven. Erg gezellig. Strand viel tegen ivm de vele scherpe stenen in het water. Aantal keren mijn tenen opengehaald.

• 8Tim10-09-2018

Niet fantastisch maar meer dan goed!

Dit hotel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding! De ligging is perfect, binnen 2 minuten sta je zowel in hartje Corralejo als op het strand. De kamers zijn erg schoon en al het personeel wat wij hebben gezien en gesproken was erg vriendelijk. Ontbijt is prima maar veel hetzelfde en Engels georienteerd. (de ei-liefhebber komt niks tekort). Zwembad is basic maar prima. Keuken had alles wat werd beloofd en badkamer zelfs erg goed schoon en alles aanwezig. Bedden ook goed!

Tip: Het allerlekkerste restaurant van corralejo is naar ons idee "La Tasca". Hier was het eigenlijk altijd rustig, iets wat wij slecht konden begrijpen! mooi restaurant, vriendelijk personeel en vooral verrukelijk eten!

• 9Jan Schilders02-08-2018

THe Corralejo Beach is in de plaats Corralejo op Fuerteventura. Ze hebben hotelkamers en appartementen. We hebben dit jaar met 6 mensen daar verbleven in twee aparte appartementen. Onze dochter met man en 2 kleine kinderen van resp 3,5 jaar en 15 maanden in 1 appartement. Mijn vrouw en ik in een tweede appartement schuin tegenover. Uitstekende appartementen. Een met zeer ruim balkon en zwembadzicht,het andere met een balkon en straatzijde. Overigens een schitterend uitzicht hier op de zee en de haven. Goede ontvangst in de receptie, waar een van de diensten worden verzorgd door een Nederlands sprekende portier. Altijd mooi meegenomen. Bij de appartementen een zwembad met een apart kinderzwembad. De keuken is volledig met een waterkoker, koffiezetapparaat en magnetron. Ook een 4-pits keramische kookplaat. Het complex ligt ongeveer 300 meter lopen van het strand en 100 meter lopen naar het begin van de hoofdstraat c.q. winkelstraat.

Met jonge kinderen

• 8Stefan04-05-2018

Gunstig gelegen hotel in hartje centrum en strand

Centraal gelegen hotel, waar je gelijk in hartje centrum en bij een strandje bent. Top locatie. Hotel is redelijk tot goed. Bij het zwembad heb je geen last van de wind en het ontbijt en avondeten is niet spectaculair maar gewoon goed!

Met oudere kinderen

• 5Christina01-05-2018

Nooit meer !

Goed is : het personeel. Eten in het hotel, was ook goed, moet je niet elke dat doen want dan gaat het heel saai worden. Met het ontbijt geen ervaring.Bedden waren ook goed. Vaak schonen lakens en handdoeken. Douche lekker groot veel en warm water,

Slecht : Vreselijk koud zwembad, gaat direct naar 1.10m dus je gaat direct het ijs koude water in. Badmeester maakt bad schoon met afwasborstel Stoelen aan het zwembad zonder matras en veel kapot cq doorgezakt. Parasol bijna niet op te zetten. Toch nog handdoekjes leggen !!! Wij hadden een apartement : geen kookpannen, toaster, koffiezetapparaat, na 2 dagen zeuren ouwe vieze koekepan en koffiezetapparaat en een toaster. Doorgezakte bank, Stoelen maken veel herrie over de vloer, piep klein tafeltje om van te eten, kom net je bord op staan. wel schimmel in de douche en op het gordijn van de slaapkamer. Slaapkamer met dekens dit was smerig, echt iets van 30 jaar geleden.

• 9Hendrikje16-03-2018

Prima hotel met veel pluspunten

Keurig hotel op de grens van het oude, authentieke deel van Corralejo en het nieuwe, moderne, levendige deel. Prima schoonmaak, ontbijt is zeer uitgebeid, dinerbuffet is van eenvoudige maar goede kwaliteit en ook zeer uitgebreid, bovendien voordelig. Het meubilair is hier en daar wel aan vervanging toe en niet erg comfortabel. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel.

13 tips over Hotel THe Corralejo Beach

• Ruud , 09-01-2012

Niet voor kinderen. Veel trappen en voor kinderwagens onmogelijk. Geen echt kinderbad. De badjuffrouw is al eerder genoemd in een reactie, zeer onvriendelijk. Downgraden naar 3*. Eten bij El Toro, of een prima Italiaan aan de hoek hoofdstraat. O De hostes van Oad was zeer behulpzaam en heeft direct een en ander geregeld met het management. Top!

• Brenda-B, 17-09-2013

Neem altijd als preferentie zwembadzicht anders kijk je uit op de straat en dat kan ook voor geluidsoverlast zorgen

• Annika, 10-09-2013

Muziekpleintje is erg leuk om uit te gaan eten. Buggytour is leuk om te doen. Rock café is gezellig.

3 vragen over Hotel THe Corralejo Beach

• wendy, 23-05-2017

Hallo zit er bij deze hotel ook een parkeerplaats? Want we gaan een auto huren.

• marja, 15-01-2014

anno 2011

waar ligt anno 2011 en hoe kom je vanaf corralejo beach?

• Judith, 18-08-2013

Welke kamers op de foto

Welke kamers staan er op de foto's van de sunweb site? Zijn die van de suites of van de appartementen? Welke kamers zijn het mooist en de beste ligging?

Rosanne, 17-08-2014

Appartementen zijn afgezonderd van het hotel, aparte ingang naast de garage. Ik heb geen idee van die foto's kan ze niet vinden. Ik hoorde dat de appartementen wel zee zicht hebben, maar hotel is dat onmogelijk. Dat zit aan de binnenzijde of aan de buitenzijde van de zijstraatjes van de hoofdstraat. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• VerzorgingHalfpension, Logies, Volpension

• Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Engels, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk