Appartement Surfing Colors

7 reviews over Appartement Surfing Colors in het Nederlands

Genoten

Pernilla
29-4-2018

Heerlijk relaxt hotel. Goed ontbijt, elke dag zitten smullen. Heb genoten.

Prima Hotel

Petran
31-1-2018

Een heerlijk verblijf in een eenvoudig maar prima en schoon hotel.

Als je zelf wilt koken is er alles wat je nodig hebt op de kamer aanwezig. Dubbele kookplaat, magnetron, servies en bestek. Ga je liever op restaurant, dan ben je in een paar minuten te voet in het centrum waar je ruime keuze uit restaurantjes hebt. Onze kamer was verder uitgerust met een inloop douche met een heerlijke regendouche. Bediening aan de receptie, de poolbar en het restaurant is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt in het restaurant is een zeer uitgebreid en prima verzorgd. Logies en ontbijt is een echte aanrader. Lekker rustig de dag beginnen met een heerlijk uitgebreid ontbijt ;-)

Een prima hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

geweldig

marleen heijmann
30-1-2018

dit is een hotel waar men van allerhande leeftijden komt zowel jongeren als ouder stellen en gezinnen met kinderen, kamers zijn wel klein maar het is er schoon, vriendelijke personeel, wel slechte wifi

Tjingo

Prima, simpele accommodatie, perfecte ligging

T. Jeunink
20-9-2016

Leuke kleine studio, mooie ligging gericht op zwembad. Studio is niet erg groot, vrij basic, en de douche is wel heel erg klein. Meubels zijn wat gedateerd, maar elke dag wordt er perfect schoongemaakt. Erg vriendelijk, en behulpzaam personeel. Een grote pre is de ligging t.ov. Het dorp, alles (winkels, surfverhuur, supermarkten, etc etc) zijn op loopafstand.

Er hangt een bijzonder aangename, ontspannen sfeer op het complex!!!

Geweldig

jo wilms
9-6-2015

Appartement is zeer goed schoon gemaakt,

5x per week, 3x per week nieuwe handdoeken, en 1x per week schoon beddengoed.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Helaas momenteel in de omgeving verbouwingswerkzaamheden.

Complex is ook half leeg, lijkt dat het verbouwd wordt, doch er is geen activiteiten.

Restaurant (bar) is alleen een koffie/bier afhaal loket.

Heeft eigenlijk ook geen sfeer, hoewel dat alles wel netjes en verzorgd is.Restaurant is ook half gesloopt en leeg.

Geen fitniscentrum in de buurt (zoals beschreven in de info) .

Helaas staat 1/3 van dit complex volledig leeg.

Mooi strand (bij Wakikibar) op 20 minuten lopen, of met de bus naar Playa Grande, een groot en schitterend duin/strandgebied. (=natuurgebied).

Makkelijk met bus bereikbaar, vanuit de luchthaven buslijn 3, en dan met bus naar Corralejo met buslijn 6.

Eindstation uitstappen.

Kost (mei 2015) 6.80 € per persoon.

1.5 uur reistijd (+/- 55 km).

Wifi slecht, ook aan de receptie.

Supermarkt op loopafstand (Dino+ Spar)

Prima appartementen

Ger
17-5-2015

Met gezin in de meivakantie geweest. Op een prima locatie gelegen. Alles binnen 10 minuten bereikbaar. Supermarkt op 3 minuten lopen. Voor een gezin is het appartement aan de kleine kant en we pasten maar net op het balkon.Maar je leeft toch buiten en beneden bij het zwembad waren genoeg zitplaatsen waar je wel ruimte had. Lekker koffie te krijgen. Keurig schoon, in de lobby gratis WiFi . Voor een 1* heel erg goed. Heel erg naar onze zin gehad!

Helemaal top!

Albert
9-5-2015

Ik ben hier in de meivakantie met mijn dochters van 19 en 16 geweest. Het is er brandschoon en de bedden zijn heerlijk. Het personeel is uiterst vriendelijk, ook dat van de surfschool. Een echte persoonlijke benadering. We voelden ons hier welkom en thuis. Een heerlijke relaxte sixties-sfeer met bijbehorende muziek!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Surfing Colors in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Surfing Colors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.