Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°17°
Appartement smartline Playa Park

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Playa Park voor je op een rij gezet:

131 reviews over Appartement smartline Playa Park in het Nederlands

Het was een heerlijke relaxte vakantie.

Patty
21-1-2019

Pas gerenoveerde en nette accommodatie, niet ver van het strand, oude haven en winkeltjes. Ook de duinen zijn niet ver. In het complex zelf waren veel Engelsen aanwezig. Al het personeel spreekt dan ook vrij goed engels. Er is al wel vroeg het gevecht om de bedjes bij het zwembad die bijna de hele dag geclaimd worden met badlakens erop, terwijl de meeste tijd niemand bij het bedje te vinden is. Dat was eigenlijk het enige min puntje. De wellnes is ook prima.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Uitstekend

Michel
3-10-2018

Playa Park Coralejo is de place to be als je van rust, vriendelijkheid, ruimte, lekker eten en ontspanning houd.

Nu voor de 3e keer geweests en opnieuw geboekt voor Maart 2019

Gereisd Met partner in september 2018

Schitterende accomodatie!

Nathalie
3-10-2018

Schitterend gerenoveerd complex en van alle gemakken voorzien. De kamers en appartementen zijn erg ruim en modern ingericht. Ook is er een nieuw gebouw (premium) waar men van nog meer luxe kan genieten. Het personeel en eten verdienen ook een dikke 10! Voor ons elk jaar weer de favoriete relaxaccomodatie. Wij hebben alweer geboekt voor maart 2019.

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi gerenoveerde kamers.

Jean en Kathleen
1-10-2018

Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten. Mooi zwembad...

Fabuleus.

Ronald Vanhole
7-9-2018

Alles was gewoon naar wens, echt schitterend. Voor herhaling vatbaar.

Geboekt bijneckermann.nl

prima, goed om nog een keer naar toe te gaan

Ben
26-2-2018

keuze uit zwembaden, vriendelijke receptie, goede fietsen te huur, fijn appartement, niet ver lopen naar strand maar beter met de huurfiets, hetzelfde voor het gezellige centrum 's avonds.

Gereisd Met partner in mei 2017

fantastisch

janny
12-2-2018

mooie kamers , vriendelijke receptie , goed eten beetje ver van het centrum gelegen

Gereisd Met partner in oktober 2017

Nooit meer

se589316
26-12-2017

De 3 kamer appartementen zijn in het hoofdgebouw. Last van de weg langs het complex, waar ook de slaapkamers zijn en wij hadden overlast van de bar waar we onze kamer boven hadden. Meerdere keren disco in de buitenlucht en tot na 01.00 uur waren de mensen nog luidruchtig. En dat met 3 kleine kinderen, waaronder een kindje van net 3 jaar. Ook de eigenaar heet mijn man en kindjes bedreigd tijdens de handdoeken neer leggen bij het zwembad. Hostess kon niets voor ons doen dan met veel bijbetaling naar een ander complex verhuizen. Meteen bij de hostess klachtenformulier ingevuld, maar bij thuiskomst met de touroperator een half jaar mailcontact gehad, maar krijg je toch negatieve reacties op, ondanks onze videobeelden. Touroperator heeft ons nooit serieus genomen. Ligbedden bij het zwembad altijd bezet. Positief waren de ruime appartementen en het zwembad heerlijk voor de kinderen. Dit park dus nooit meer. Geen aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke vakantie gehad!

Maaike
31-7-2017

Mooi en redelijk groot zwembad, werd elke ochtend goed schoongemaakt en alle bedjes weer netjes langs elkaar gezet. Handdoeken die vóór 10 uur neer werden gelegd, werden van de bedjes gehaald tenzij de mensen op de handdoeken bleven liggen. Na 10 uur mocht je wel bedjes 'reserveren'. Schoonmaak in het appartement was wat minder, bedden werden rommelig opgedekt en de vloer was ook niet altijd even schoon. Kamer was ook redelijk verouderd. We verbleven op basis van logies. Dit is prima te doen. Je kan tijdens je verblijf bij de receptie nog kiezen of je een of meerdere dagen all inclusive wilt, of alleen ontbijt, lunch of diner. Dit is goed te betalen, en zo kun je zelf ook gaan eten bij restaurantjes bij de haven of in het centrum. Centrum is op ongeveer 10 minuten loopafstand, haven 20 minuten.
Eten in het restaurant smaakt goed, alleen de keren dat wij er gingen eten, was er weinig verschil met de keer daarvoor. Geen idee of dat elke dag zo is.

Personeel is erg vriendelijk en het hotel zelf ziet er netjes uit! Het was een leuke vakantie met voldoende faciliteiten en excursies.

Gereisd Met partner in juli 2017

Leuk hotel

Felicia
15-9-2016

Het hotel was heel goed. Alleen bij aankomst kregen wij een verkeerde kamer. We betaalde voor zwembadzicht en kregen een kamer aan de weg. Meteen naar de balie gegaan en na twee dagen kon ik wisselen van kamer. Het hotel was wel volgeboekt dus ben blij dat het nog kon. Het eten is heel lekker en gevarieerd. Ook bij het zwembad kun je een lekker snack eten. Ze hebben de hele dag ijs wat echt nodig was om af te koelen. Leuke animatie overdag en s´avonds. Verder mochten we in het zwembad niet met banden en met balletjes overgooien. De omgeving is ook heel mooi. een klein centrumpje dichtbij waar een supermarkt zit en wat kleinere winkeltjes. Als je wat verder loopt heb je een groot centrum met winkels.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen7 tot 8

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Playa Park in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Playa Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.