Villa Sensey

Villa Info

Meer villainfo

3 reviews over Villa Sensey

• 9Paul Op den Kelder16-07-2012

Relaxen op loopafstand van prachtige stranden

Mooie ruime villa van veel gemakken voorzien. Uitzicht over nieuw aangelegd park. In de omgeving staan veel gelijksoortige villa's. Het is een rustige buurt en in de buurt zijn voldoende winkels en restaurants te vinden. Met de taxi zit je (voor heel weinig euro's) zo op de grotere stranden net buiten Corralejo. Het dorp zelf is prima aan te lopen. De staat van de woning is prachtig en het (kleine) zwembad is heerlijk vertoeven. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt.

Met jonge kinderen

• 9jgw18-05-2012

We komen nog eens terug

Samen met mijn partner zijn we hier in 2011 voor 17 dagen geweest en werden vanaf het vliegveld opgehaald. De villa is op een paar minuutjes lopen verwijderd van een gezellig winkelcentrum met supermarkt waar ’s avonds op het plein live muziek ten gehore wordt gebracht. Recht tegenover de villa is kortelings geleden een tropische tuin aangelegd waarin het het goed wandelen is met de mogelijkheid om te sporten. Naar het centrum en het mooie strand is het ongeveer een kwartiertje wandelen. Het interieur is smaakvol ingericht met zowel op de parterre als op de etage een ruime slaapkamer, badkamer met bad/douche, wastafels, toilet en terrassen. Het eigen zwembad wordt wekelijks onderhouden en de tuin biedt voldoende privacy. Ze zien ons hier zeker nog eens terug.

• 9John Olgers07-01-2012

Super villa

De villa is prachtig onderhouden en met smaak ingericht. De eigenaar is gastvriendelijk en heeft er alles aangedaan om ons een geweldige vakantie te bezorgen. Tot volgend keer.

Met oudere kinderen

1 tip over Villa Sensey

• jgw, 18-05-2012

Huur een auto en verken dit mooie eiland

1 vraag over Villa Sensey

• mw.M.J. Knol-van Pelt, 24-02-2014

Informatie over villa's Sensey op Fuerteventura

Hoe of waar kan ik deze villa's boeken?

Villa info

• Aantal personen2 tot 4