Hotel Riu Palace Tres Islas

Hotel Riu Palace Tres Islas
8,7

4 tips over Hotel Riu Palace Tres Islas

Linda, 5-11-2014
Een kamer op de 3de of 4de verdieping geeft een mooi uitzicht over de oceaan of de woestijnduinen en vulkanen.
F, 4-10-2014
Met de bus (openbaar vervoer) kost een ritje naar Corralejo €1,80 p.p. enkele reis. Bij de bushalte is een supermarkt voor bijv. water; € 0,80 per fles (via minibar hotelkamer €2,10. Bij 's avonds vliegen kun je de koffers bij de receptie inleveren en nog een hele dag genieten. Wil je nog douchen, dan krijg je nog een kamer en handdoeken ter beschikking.
rralph, 8-4-2014
neem een taxi naar het hotel scheelt veel reistijd.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Tres Islas voor je op een rij gezet:

Bart Janssen, 24-12-2011
Boottocht naar Playa Blanca op Lanzarote en het huren van een mountain-bike.