Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family
7,4

14 tips over Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

A Pastoor, 22-8-2013
Achter de vuurtoren bij El Cotillo aan de westkust vormt zich bij eb een mooie lagune, waarin ook kleine kinderen kunnen zwemmen. De dierentuin Oasis Park bij La Lajita is ook zeer de moeite waard.
Fam. De Boer, 22-1-2013
Het eiland is zeker de moeite waard. Corralejo is gezellig maar huur ook zeker een auto en ga erop uit. El Cotillo, Los Molinos zijn verrassend leuke lokatie's om een terrasje te pakken!
leliefeld, 30-12-2012
boek geen all inclusive... echt niet nodig spotgoedkoop eten op mainstreet en een supermarkt is om de hoek van het park. prima keukentje inj je appartement. biertje bij de zwembadbar is 1,50..broodje bij de supermarkt 40 cent... park is buggyproof...de route naar mainstreet is minder buggy vriendelijk. maar voor 3 a 4 euro heb je een taxi. o ja: autohuren voor max 1 dag doen: dan kun je echt wel t hele eiland zien. en leuk shoppen kun je in las rotondas in de hoofdstad.

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Papagayo Sport & Family voor je op een rij gezet:

Peter, 22-11-2012
Wij hebben het eiland verkend met een huurauto en dat is prima te doen en best leuk voor een dagje. Dan heb je het hele eiland wel zo'n beetje gezien.
Jolanda Boom, 16-10-2012
Wij hebben met een Elektro mountainbike van EEE Bikers (Corralejo, bij de Taxi standplaats) een tocht naar de vulkaan gemaakt. Dit was zo gaaf, niet alleen de omgeving maar de grondeenkhoorntjes die daar leven zijn ontzettend tam en eten uit je hand.
marc, 21-9-2012
hotel uit meteen rechts 200 meter zit tiffanys een klein engels restaurantje waar je heerlijk en goedkoop kan eten

Prins, 19-9-2012
Als je niet van drukte houd en graag relaxt is dit perfekt
Kettenis, 28-8-2012
Airco in het huisje zou niet overbodig zijn. Je hebt heerlijke restaurants in het stadje, waaronder La Tasca, Napolie (een italiaans restaurant met heerlijke pasta's en vooral de Bruschetta was perfect). De duinen stranden waren echt perfect, heerlijke bedden met parasols en fantastische golven. Smeer je wel goed in want je verbrand hier behoorlijk snel door de wind, en de weerkaatsing van de zon op het zand.
Sytze, 10-8-2012
Ga surfen bij de surfschool naast het hotel, Anneke kan je er alles over vertellen.
Marry de Groot, 27-7-2012
Airco in het appartement zou een aanrader zijn.