Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

6.8Voldoende

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Papagayo Sport & Family voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

251 reviews over Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

• 2019
    6Ids18-11-2019

Niet achterop het resort!

Oasis papagayo resort is een leuk park, maar waarschuw ervoor dat men niet achter op het park wordt geplaatst, daar zijn namelijk huisjes die vroeger schijnbaar bij het resort hoorden verdwenen achter een hek, ook de zwembaden daar zijn niet meer in gebruik. Deels zijn appartementen nog verbonden met het resort en lijken de appartementen wel gekraakt te zijn. Er wonen mensen die overlast veroorzaken, honden die blaffen, met veel stank van hondenpoep, waardoor er veel vliegen zijn op het resort. Oppassen dus.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 6Mw Smith08-11-2019

Niet achterin het park

Leuk aangelegd park met appartementen, vriendelijk personeel. Zorg er wel voor dat je niet achterin het park vlakbij het hek een appartement krijgt. Achter dat hek staan appartementen die zeer verwaarloosd zijn, die bewoond worden door mensen met veel honden. Het ligt daar vol met hondenpoep. Als je dus een appartement krijgt vlakbij het hek, ruik je de hele dag hondenpoep en heb je een verschrikkelijk uitzicht op de verwaarloosde apartementen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Wim Vriend31-07-2019

Heerlijk ontspannend

Het hotel is inderdaad geschikt voor rolstoelen, al zijn er wel wat 'heuvels' in het terrein. Onze kamer was niet aangepast en de rolstoel paste maar nét door de deuren. Het 3e bed (uitschuifbank met pootjes) was prima, onze dochter heeft er heerlijk op geslapen. Er was geen airco, maar door de koele nachten was dat ook niet nodig. We zijn al vaker all-inclusive op vakantie geweest en hier viel ons vooral het eten positief op: lekker gevarieerd ontbijt, lunch en diner. De snacks waren dan weer wat gewoontjes. Het resort is mooi, maar de ligging (naast een verlaten resort) kan beter. Ook de afstand naar het strand is (met een rolstoel) wel een beetje ver. Het zwembad is ruim, al houden wij niet zo van het zoute water. Er waren genoeg parasols en ligbedden (hoewel die toch wel met handdoeken bezet werden, wat volgens de regels niets mag...) We hebben een heerlijke, ontspannende vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Dennis23-07-2018

Super prijs/kwaliteit verhouding.

Positief: zwembaden, personeel, ligging Negatief: bedden, herrie bij ons huisje, handdoekenleggers en te weinig keukengerei. Maar super zwembaden, supervriendelijk personeel, heb iedere ochtend het 50 meterbad voor mezelf. Hardlopen kan ook prima, fietsen waag ik me niet aan hier. Dichtbij strand, centrum, waterpark en winkels. Extra derde bed is de huiskamer is gewoon slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Anne marie30-04-2018

Heerlijk

Wij hadden twee appartementen naast elkaar ( 2 onder 1 kap) . Ruim, wat ouder maar de onze waren redelijk gerenoveerd. Goede bedden. Schoonmaak 5 x per week, handdoeken kregen we dagelijks. Zon van smorgens tot hij onder ging. Meer als genoeg bedden bij t zwembad. Leuke animatie voor onze van 5. En t eten was gevarieerd en warm. Wij zaten all inclusive. Zou zo weer gaan!! Topvakantie

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 7Telewijk27-03-2018

Redelijk maar upgrade hard nodig

Redelijk maar upgrade wel noodzakelijk: -Bedden erg hard -Bedbank in kamer idem en zit ook slecht -Wifi : wil je wifi op de kamer kan dat voor maar liefst €20,-- per device per week, niet meer van deze tijd -Kamer niet op tijd klaar bij aankomst -Meeste dingen moet je naar vragen, beter zou het zijn een a4tje te verstrekken met daarop bv wanneer en waar er markten zijn, wanneer het bbq of asian restaurant besproken kan worden etc.

Gereisd met partner in maart 2018

• 5Fam. Van Draanen08-03-2018

Nooit meer

Positief: Vriendelijke mensen, prima bedden met nieuwe matrassen, ‘s avonds en ‘s nachts lekker rustig. Voldoende plaats om te zonnen rondom de zwembaden. Complex was schoon. Bedden werden regelmatig verschoond, net als de handdoeken.

Negatief: gedateerd appartement, kapotte vloertegels met vieze voegen, vieze deuren en wasemkap, het was stoffig. Keukenuitrustig was ver beneden de norm. Er waren dagen dat er niet werd schoongemaakt buiten de zondag om. De slaapbank In de woonkamer was killing voor je rug, je zit met recht op een bed. Een aantal kussens was prettig geweest. Terras was vies, was lang geen bezem overheen geweest en de plastic stoeltjes waren op meerdere plaatsen gebarsten. Het zwembad was koud. Wij hadden alleen logies geboekt. Één keer in het restaurant gegeten en dat was zout en lauw voedsel. De supermarkt naast het complex had een heel beperkt assortiment. Wij gaan niet meer terug naar Oasis de Papagayo..

Gereisd met partner in februari 2018

• 7MvL03-01-2018

Gezellig gemiddeld complex

Leuk complex met zeer vriendelijke mensen. 15 Minuten lopen naar het gezellige centrum en voor € 3,= a € 4,= met de taxi. Water in de zwembaden is wel heel koud in december ondanks dat het verwarmd is. Appartementen zijn ruim maar alles is aangepast op 4 personen.( 4 borden,kopjes enz enz. ). Slaapbank was wel in slechte staat en niet echt lekker voor grotere kinderen. Kamers zijn voldoende maar een kleine opknapbeurt is wel nodig. Veel supermarkten op loopafstand voor verse broodjes. Kluisje tegen betaling is wel raadzaam. Genoeg handdoeken in de kamer en regelmatig vernieuwd. Schoonmaak is voldoende maar geen topwerk. Tuinen worden netjes bijgehouden door tuinmannen en wandelpaden regelmatig geveegd. Al met al een leuk gezellig complex met veel uitgaansmogelijkheden. Veel restaurants en winkeltjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

8Johan van Leeuwen06-11-2017

Waarschijnlijk volgend jaar weer !

Het resort is netjes bijgehouden en schoon.Mensen aan de receptie zeer vriendelijk.Huisjes mooi en veel luxe ( terras en bad)Zwembaden met zoutwater maar echt heel mooi en schoon.Ligging is goed, met oudere kinderen te lopen naar het centrum en met jongere kinderen €3,70 met de taxi.Dikke aanrader.... Er zijn uiteraard dingen te verbeteren, maar gezien de prijs niks op aan te merken!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 8Els ten Cate31-05-2016

HGoeie prijs/kwaliteitverhouding!

Eten(wij waren all-inclusive) en vriendelijkheid personeel(overal) waren uitstekend. Alle buffetten vers, goed gesorteerd, keurig gepresenteerd en werden altijd tijdig aangevuld!! Bij het aanvragen van WI-FI alle hulp via de receptie. Minder vonden we de staat van onderhoud van de appartementen en de schoonmaak. Lakens en handdoeken wel schoon maar met rafels of gaten.....een beetje armoedig. Het animatieteam was zwak, en leunde eigenlijk op één uit Barcelona afkomstige, jongeman.

Gereisd met partner in april 2016

Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages