Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

Aparthotel
Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Papagayo Sport & Family voor je op een rij gezet:

228 reviews over Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family in het Nederlands

Heerlijk

Anne marie
30-4-2018

Wij hadden twee appartementen naast elkaar ( 2 onder 1 kap) . Ruim, wat ouder maar de onze waren redelijk gerenoveerd. Goede bedden. Schoonmaak 5 x per week, handdoeken kregen we dagelijks. Zon van smorgens tot hij onder ging. Meer als genoeg bedden bij t zwembad. Leuke animatie voor onze van 5. En t eten was gevarieerd en warm. Wij zaten all inclusive. Zou zo weer gaan!! Topvakantie

Redelijk maar upgrade hard nodig

Telewijk
27-3-2018

Redelijk maar upgrade wel noodzakelijk:

-Bedden erg hard

-Bedbank in kamer idem en zit ook slecht

-Wifi : wil je wifi op de kamer kan dat voor maar liefst €20,-- per device per week, niet meer van deze tijd

-Kamer niet op tijd klaar bij aankomst

-Meeste dingen moet je naar vragen, beter zou het zijn een a4tje te verstrekken met daarop bv wanneer en waar er markten zijn, wanneer het bbq of asian restaurant besproken kan worden etc.

Nooit meer

Fam. Van Draanen
8-3-2018

Positief:

Vriendelijke mensen, prima bedden met nieuwe matrassen, ‘s avonds en ‘s nachts lekker rustig.

Voldoende plaats om te zonnen rondom de zwembaden. Complex was schoon. Bedden werden regelmatig verschoond, net als de handdoeken.

Negatief: gedateerd appartement, kapotte vloertegels met vieze voegen, vieze deuren en wasemkap, het was stoffig. Keukenuitrustig was ver beneden de norm. Er waren dagen dat er niet werd schoongemaakt buiten de zondag om.

De slaapbank In de woonkamer was killing voor je rug, je zit met recht op een bed. Een aantal kussens was prettig geweest.

Terras was vies, was lang geen bezem overheen geweest en de plastic stoeltjes waren op meerdere plaatsen gebarsten.

Het zwembad was koud.

Wij hadden alleen logies geboekt. Één keer in het restaurant gegeten en dat was zout en lauw voedsel.

De supermarkt naast het complex had een heel beperkt assortiment. Wij gaan niet meer terug naar Oasis de Papagayo..

Gezellig gemiddeld complex

MvL
3-1-2018

Leuk complex met zeer vriendelijke mensen. 15 Minuten lopen naar het gezellige centrum en voor € 3,= a € 4,= met de taxi. Water in de zwembaden is wel heel koud in december ondanks dat het verwarmd is. Appartementen zijn ruim maar alles is aangepast op 4 personen.( 4 borden,kopjes enz enz. ). Slaapbank was wel in slechte staat en niet echt lekker voor grotere kinderen. Kamers zijn voldoende maar een kleine opknapbeurt is wel nodig. Veel supermarkten op loopafstand voor verse broodjes. Kluisje tegen betaling is wel raadzaam. Genoeg handdoeken in de kamer en regelmatig vernieuwd. Schoonmaak is voldoende maar geen topwerk. Tuinen worden netjes bijgehouden door tuinmannen en wandelpaden regelmatig geveegd. Al met al een leuk gezellig complex met veel uitgaansmogelijkheden. Veel restaurants en winkeltjes in de buurt.

Waarschijnlijk volgend jaar weer !

Johan van Leeuwen
6-11-2017

Het resort is netjes bijgehouden en schoon.Mensen aan de receptie zeer vriendelijk.Huisjes mooi en veel luxe ( terras en bad)Zwembaden met zoutwater maar echt heel mooi en schoon.Ligging is goed, met oudere kinderen te lopen naar het centrum en met jongere kinderen €3,70 met de taxi.Dikke aanrader....

Er zijn uiteraard dingen te verbeteren, maar gezien de prijs niks op aan te merken!

Oude reviews (archief)

HGoeie prijs/kwaliteitverhouding!

Els ten Cate
31-5-2016

Eten(wij waren all-inclusive) en vriendelijkheid personeel(overal) waren uitstekend. Alle buffetten vers, goed gesorteerd, keurig gepresenteerd en werden altijd tijdig aangevuld!! Bij het aanvragen van WI-FI alle hulp via de receptie.

Minder vonden we de staat van onderhoud van de appartementen en de schoonmaak. Lakens en handdoeken wel schoon maar met rafels of gaten.....een beetje armoedig. Het animatieteam was zwak, en leunde eigenlijk op één uit Barcelona afkomstige, jongeman.

Ruim appartement, keuken voldoende, bedden zijn hard. Geen airco. Maar door wind en ramen die open kunnen, prima te doen. Vooral boven privacy op terras. Winkel bij appartement prima, verse broodjes en niet veel duurder dan winkel 10 min. Verderop. Het is goed te lopen naar het centrum voor winkels en restaurants. Ong 10 minuten. Taxi terug 4 euro.

prijs, kwaliteit, in orde !

Chris en karin
12-1-2016

Voor het geld is deze accomodatie dik in orde, bedden zijn aan de harde kant. Schoonmaak is niet bijzonder te noemen ! Wel een fraai zwembad en meerdere sport gelegenheden ! Het centrum van corralejo is op 10 min lopen ! Voor deze prijs wel aan te bevelen..

Mooi appartement, verder van centrum af.

Bianca
13-10-2015

Jaccuzzi is niet aanwezig, staat wel op de site dat die er is maar is er niet meer.

Groot zwembad, met mooie tuinen. Het is wel een stukje lopen naar centrum, taxi's rijden voor €3,50 dus niet veel geld. Gezellig centrum met veel leuke terrasjes en geweldig eten!

Strand is leuk! taxi ernaartoe is €6,50.

Mooi resort!

Janneke Zonnenberg
7-8-2015

Een erg mooi resort. 3 zwembaden, waarvan 1 zwembad 30 cm diep is, ideaal voor peuters. Altijd nog wel een bedje vrij, heerlijk! Leuke animatie met aquarobic, zumba en voor de kids minidisco in de avond. Wij hadden geen all inclusive, met een auto ben je binnen 5 minuten in het centrum, heel veel restaurants en leuke winkels die tot 22.00 uur open zijn. Waikiki aan het strand is een aanrader om te eten! Wij zaten in appartement 1a, particulier gehuurd. Prima accomodatie, wel heel erg gehorig maar dat is vaak zo.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family scoort een 7.33 uit 10 op basis van 247 reviews.