Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family

Aparthotel
Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Papagayo Sport & Family voor je op een rij gezet:

248 reviews over Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family in het Nederlands

Super prijs/kwaliteit verhouding.

Dennis
23-7-2018

Positief: zwembaden, personeel, ligging

Negatief: bedden, herrie bij ons huisje, handdoekenleggers en te weinig keukengerei.

Maar super zwembaden, supervriendelijk personeel, heb iedere ochtend het 50 meterbad voor mezelf. Hardlopen kan ook prima, fietsen waag ik me niet aan hier. Dichtbij strand, centrum, waterpark en winkels.

Extra derde bed is de huiskamer is gewoon slecht.

Heerlijk

Anne marie
30-4-2018

Wij hadden twee appartementen naast elkaar ( 2 onder 1 kap) . Ruim, wat ouder maar de onze waren redelijk gerenoveerd. Goede bedden. Schoonmaak 5 x per week, handdoeken kregen we dagelijks. Zon van smorgens tot hij onder ging. Meer als genoeg bedden bij t zwembad. Leuke animatie voor onze van 5. En t eten was gevarieerd en warm. Wij zaten all inclusive. Zou zo weer gaan!! Topvakantie

Redelijk maar upgrade hard nodig

Telewijk
27-3-2018

Redelijk maar upgrade wel noodzakelijk:

-Bedden erg hard

-Bedbank in kamer idem en zit ook slecht

-Wifi : wil je wifi op de kamer kan dat voor maar liefst €20,-- per device per week, niet meer van deze tijd

-Kamer niet op tijd klaar bij aankomst

-Meeste dingen moet je naar vragen, beter zou het zijn een a4tje te verstrekken met daarop bv wanneer en waar er markten zijn, wanneer het bbq of asian restaurant besproken kan worden etc.

Nooit meer

Fam. Van Draanen
8-3-2018

Positief:

Vriendelijke mensen, prima bedden met nieuwe matrassen, ‘s avonds en ‘s nachts lekker rustig.

Voldoende plaats om te zonnen rondom de zwembaden. Complex was schoon. Bedden werden regelmatig verschoond, net als de handdoeken.

Negatief: gedateerd appartement, kapotte vloertegels met vieze voegen, vieze deuren en wasemkap, het was stoffig. Keukenuitrustig was ver beneden de norm. Er waren dagen dat er niet werd schoongemaakt buiten de zondag om.

De slaapbank In de woonkamer was killing voor je rug, je zit met recht op een bed. Een aantal kussens was prettig geweest.

Terras was vies, was lang geen bezem overheen geweest en de plastic stoeltjes waren op meerdere plaatsen gebarsten.

Het zwembad was koud.

Wij hadden alleen logies geboekt. Één keer in het restaurant gegeten en dat was zout en lauw voedsel.

De supermarkt naast het complex had een heel beperkt assortiment. Wij gaan niet meer terug naar Oasis de Papagayo..

Gezellig gemiddeld complex

MvL
3-1-2018

Leuk complex met zeer vriendelijke mensen. 15 Minuten lopen naar het gezellige centrum en voor € 3,= a € 4,= met de taxi. Water in de zwembaden is wel heel koud in december ondanks dat het verwarmd is. Appartementen zijn ruim maar alles is aangepast op 4 personen.( 4 borden,kopjes enz enz. ). Slaapbank was wel in slechte staat en niet echt lekker voor grotere kinderen. Kamers zijn voldoende maar een kleine opknapbeurt is wel nodig. Veel supermarkten op loopafstand voor verse broodjes. Kluisje tegen betaling is wel raadzaam. Genoeg handdoeken in de kamer en regelmatig vernieuwd. Schoonmaak is voldoende maar geen topwerk. Tuinen worden netjes bijgehouden door tuinmannen en wandelpaden regelmatig geveegd. Al met al een leuk gezellig complex met veel uitgaansmogelijkheden. Veel restaurants en winkeltjes in de buurt.

Waarschijnlijk volgend jaar weer !

Johan van Leeuwen
6-11-2017

Het resort is netjes bijgehouden en schoon.Mensen aan de receptie zeer vriendelijk.Huisjes mooi en veel luxe ( terras en bad)Zwembaden met zoutwater maar echt heel mooi en schoon.Ligging is goed, met oudere kinderen te lopen naar het centrum en met jongere kinderen €3,70 met de taxi.Dikke aanrader....

Er zijn uiteraard dingen te verbeteren, maar gezien de prijs niks op aan te merken!

A ne pas y retourner

christi
17-8-2016

Très belle impression en arrivant, très déçue par la suite

transats autour des piscines abîmés, cassés

tables et chaises au bar extérieur , très mauvais état

dans le restaurant les nappes sont tâchées et collantes

papiers , verres à traîner dans les allées , poubelles toujours pleines et débordantes

pas trop de, animation le soir

Pas de climatisation dans les chambres.......hyper chaud......très mal dormi

HGoeie prijs/kwaliteitverhouding!

Els ten Cate
31-5-2016

Eten(wij waren all-inclusive) en vriendelijkheid personeel(overal) waren uitstekend. Alle buffetten vers, goed gesorteerd, keurig gepresenteerd en werden altijd tijdig aangevuld!! Bij het aanvragen van WI-FI alle hulp via de receptie.

Minder vonden we de staat van onderhoud van de appartementen en de schoonmaak. Lakens en handdoeken wel schoon maar met rafels of gaten.....een beetje armoedig. Het animatieteam was zwak, en leunde eigenlijk op één uit Barcelona afkomstige, jongeman.

Ruim appartement, keuken voldoende, bedden zijn hard. Geen airco. Maar door wind en ramen die open kunnen, prima te doen. Vooral boven privacy op terras. Winkel bij appartement prima, verse broodjes en niet veel duurder dan winkel 10 min. Verderop. Het is goed te lopen naar het centrum voor winkels en restaurants. Ong 10 minuten. Taxi terug 4 euro.

Mauvais séjour

Eric .D
25-4-2016

Le gros point noir de notre séjour à été le moment de notre arrivée à la réception pour récupérer notre chambre et notre bracelet all inclusive.

Une fille nommée MARYNA nous accueille d'une façon très désagréable et indigne d'un établissement 3 étoiles.

depuis 10 ans que je voyage je n'ai jamais vu cela.

Nous sommes arrivés à l’hôtel dimanche 17/04 à 11H30 après avoir voyagé toute la nuit.

Je désirais simplement avoir mon bracelet pour enfin pouvoir boire un petit verre et surtout effectuer notre repas de midi bien mérité.

Mais hélas MARYNA n'a absolument pas voulu me le donner et m'a dit de repasser à 15 heures pour venir chercher les clés de ma chambre.

Bien sur je me suis mis en colère et la cerise sur le gâteau MARYNA me fait alors du chantage en me disant: (commencez pas à rouspéter sinon vous ne mangerez pas à midi. de toute façon votre prestation commence à 15 h00 et si vous n’êtes pas content c'est pareille. Vous avez qu'a allez dormir vers la piscine en attendant 15H00 et appelez votre agence si vous voulez).

De grâce.....si cette Maryna ne supporte pas les clients ou les touristes étrangers qu'elle aille donc travailler ailleurs.

Après en avoir discuté avec nos correspondants locaux (MARIE et Yanis last minute)

bizarrement le jour de notre départ le dimanche 24/04 tous les nouveaux clients fraichement arrivés avaient tous leur bracelet et ont tous mangés à 13 H au restaurant

autre point noir, les piscines sont froides et pas très propres au niveau des buses.

c'est visible, personne ne se baigne à cause de la température.

sinon le personnel des bars et du restaurant sont très agréables et efficaces.

les menus ne sont cependant pas très variés (surtout pour les entrées et les desserts)

Il faut aimer les fruits..........

L'animation est très discrète voir absente pendant 3 jours pendant notre semaine.

l'animateur est très sympathique et très présent pour les enfants

point positif important, le cadre de l’hôtel est très fleuri voir paradisiaque avec ses nombreux palmiers très bien entretenus.

Pour finir, je recommande cet hôtel aux sportifs et bons marcheurs car la mer et la ville sont à une distance non négligeable

Une piscine olympique chauffée de 50 m est disponible à condition de payer un supplément.

Autre désillusion, il faut s'acheter des bouteilles d'eau pour boire dans sa chambre car les bouteilles d'eau ne font pas parti du tout inclus.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oasis Papagayo Sport & Family scoort een 7.37 uit 10 op basis van 248 reviews.