Aparthotel Oasis Dunas

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Bij Oasis Dunas in Corralejo beschik je over je eigen appartement. Je kunt dus zelf koken, maar ook gebruik maken van de pizzeria of het buffet van het hotel. Oasis Dunas (Fuerteventura) heeft een animatieteam en een speeltuin voor de kinderen. Ook is er een groot zwembad. Het strand is 10 minuten lopen en het hotel ligt naast natuurpark Corralejo.

183 reviews over Aparthotel Oasis Dunas

• 1v beers08-03-2019

nooit meer

slecht aparthotel vies en oud, sjagereinig personeel kunnen haast geen engels.

• 8Ran25-02-2019

Prima voor deze prijs

Ik ging een beetje met lood in mijn schoenen nadat ik alle recensies had gelezen. Maar dat was dus geheel niet nodig, een prima plek om te vertoeven. Appartementen zijn basic, maar voldoen prima. Wij aten nooit op het park zelf, maar in de omgeving, alles is dichtbij. En goedkoop. Het zwembad was heerlijk warm. Kinderen hebben zich er elke dag prima in vermaakt. Ook varen met de bootjes in het zwembad (5 euro voor 2 kinderen, ze mochten dan echt wel 20 minuten minstens varen) was erg leuk.

• 9W.Veldt24-02-2019

Na 10 jaar terug , heerlijk verblijf,zegt genoeg.

Zeer geschikt voor gezinnen. Een prachtig zwemparadijs met 1 verwarmd zwembad. Wij hadden een appartement met balkon op het zuiden. Het is wat gedateerd, bedden zijn goed. Aanrader is het ontbijt. Avond eten niet gedaan. Veel Engelse gezinnetjes. De gastvrouwen bij de receptie vriendelijk.

• 6Anita09-01-2019

Alleen als het gerenoveerd is

Complex is wel aan een renovatie beurt toe! Ruime 3 kamer appartement maar nodig aan een opknapbeurt toe. Zwembaden zijn steenkoud 😡 Is erg Engels georiënteerd.

• 2018
    7Gerard van der Bruggen05-12-2018

Appartement viel tegen. Terrein prachtig!

Alles rondom de appartementen was erg goed. Prachtig zwembad, genoeg ligstoelen en zeer fraai aangelegde tuinen. Het appartement zelf vonden wij een stuk minder en gedateerd/oud. Stoelen zaten niet, bedbank ook niet oké. Buitenstoelen echt aan vervanging toe. Slecht geoutilleerde keuken. Hang en sluitwerk simpel. Bij regenbuien kwam het water onder de buitendeur door waardoor er een plas water binnen stond. Afstand tot centrum prima!

• 8Carlijn Siersma12-08-2018

Voldoet prima

Fijn appartement mooie centrale ligging in de stad Corralejo. Je kan gemakkelijk te voet naar de haven lopen en daar de Ferry nemen.

Het appartement zelf is wat karig maar voldoet prima voor een fijne vakantie. Daarbij zijn er dagelijkse animatie activiteiten georganiseerd en het personeel is erg vriendelijk.

Eigen kookgelegenheid maar ook d mogelijkheid om te eten in de pizzeria en/of buffetrestaurant.

Een absolute aanrader. (Kleine voetnoot: ga niet hierheen als je voor luxe wilt gaan).

Alleenreizend

• 8Caroline12-04-2018

Voor herhaling vatbaar

Leuk voor kinderen. Glijbanen bij het zwembad. Speeltuintje aanwezig. Loopafstand van het centrum.

• 2017
    5Marco27-12-2017

Renovatie noodzakelijk!

Onvriendelijk personeel bij receptie niet toevallig 1 maar allemaal. Totaal niet service gericht. Koop geen WiFi ! werkt niet en kost 20€ p.p., na klagen wel geld retour gekregen. Appartementen echt aan renovatie toe! Wel ruime appartementen voor vier personen. Sommige twee persoons beneden erg donker! Als iets verouderd is geen probleem maar meubels,keuken, badkamer alles is versleten. Erg gehorig. Hadden gelukkig rustige buren maar zou hier in hoogseizoen gek worden. Slechte schoonmaak en zelfs in December kakkerlakken!! Echt jammer want locatie is goed. Na renovatie apartementen echt wel wat leuks van te maken.

• 7Marjolein06-08-2017

Geen 4 sterren, maar prima vakantie gehad

Een opknapbeurt kan dit hotel zeker gebruiken. Interieur is verouderd en de verf valt van de muren. Maar als je hier doorheen kunt kijken, zul je met kinderen een prima vakantie hebben. Het zwembad met glijbanen is geweldig, wel zout water. Poolbar heeft voldoende keus voor de lunch en het animatieteam doet z'n uiterste best. Wij hadden half pension, als je bijtijds eet is alles vers en warm. Wel exclusief drankjes bij het avondeten. Personeel is niet erg gastvrij, zowel bij de receptie als de restaurants kon er geen lachje af. Geen airco op de kamers maar ventilators, 1 per slaapkamer. Alle ramen tegenover elkaar open zetten waaide ook prima door. Schoonmaak stelt niet veel voor, handdoeken werden wel vaak gewisseld. Geen kakkerlak gezien! Centrum op loopafstand met leuke winkels en restaurants. Het strand is niet bijzonder. Acua Park tegenover het hotel is erg leuk! Via touroperator van te voren een weekabonnement geboekt, dat heb je er op 2 bezoeken al uit. Al met al prima vakantie.

• 6Fam.de Jong24-07-2017

Geen 4 sterren waardig

Wij kwamen om 22 uur aan in dit vakantiedorp bij de receptie kregen we een kleine plattegrond, met daar aan gegeven waar ons appartement was. Dus in het donker met 2 kinderen en 6 koffers moesten we het zelf maar even uitzoeken. Aangekomen in ons appartement was het even slikken het was nogal verouderd. De slaapbank voor ons oudste kind had al aardig wat gebruikssporen in de badkamer was er een bad met daarin een verroest afvoerputje. De volgende dag hier wat van gezegd, maar dit was normaal volgens hun. Het dichtstbijzijnde strand is op 30 min lopen. Het mooie strand licht op 3 kilometer ver. Dit park word bezet door 90% Engelse en Schotten.
    Zwembad en animatie is leuk. Het eten is goed te doen. De stad is gezellig en je kunt er goed eten en drinken voor weinig geld. Leuke vakantie gehad, maar prijs kwaliteit klopte niet.

10 tips over Aparthotel Oasis Dunas

• Ryan, 03-03-2014

Het is een must om te eten bij restaurant Casa Marcos. Voortreffelijk!

• Mirella, 04-03-2012

Neem een vest mee , in de avond koelt het erg af.

• Ryan, 03-03-2014

Restaurant Casa Marcos! Mag niet ontbreken aan de vakantie!

11 vragen over Aparthotel Oasis Dunas

• Sandra, 21-04-2014

Glijbaantjes

Wie weet of er bij het zwembad bij het aparthotel ook glijbaantjes zijn?
    (Op foto's bij Neckermann reizen staan deze wel)

José, 15-05-2014

Ja, paar kleintjes Wel klein speeltuintje

• jborndegier, 18-04-2014

Keuken I richting

Is er wel koffie apparaat en waterkoker? Evt magnetron?

We hebben 3 k.app. Voor in de meivakantie geboekt, liggen die ook beneden , terras aan zwembadzijde? Heeft iemand een 3-appartement nummer aan zwembad met terras?

• Nadine, 09-12-2013

December strand weer?? Kun je zonnen in december

Wie weet od je in devember hier lekker kan zonnen?of is hervat meer lente weer em niet geschikt om te zonnen?

Ryan, 03-03-2014

In ons geval in januari hebben wij gedeeltelijk in de zon kunnen liggen! 's morgens stralend en 's middags wat bewolkt! Wel korte broeken weer!

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen

• Wellness behandelingenMassages