Vakantiepark Neptuno

Meer vakantiepark info

13 reviews over Vakantiepark Neptuno

• 8Joke14-02-2020

Prima verblijf.

Eenvoudige appartementen. Iets buiten het centrum. Tegenover een prima winkelcentrum. Het park is rustig en straalt een gemoedelijke sfeer uit. Eigenaar is vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

• 8Onderkomen

Alleen gereisd in februari 2020

• 2019
    7Jansen17-08-2019

Best ok

Kleinschalig gezellig complex, met 7 bungalows. Bed in de slaapkamer prima, wel hard. Bedbank in de huiskamer is niet comfortabel ( voor slapen niet,en zitten ook niet). Voor ons geen probleem maar privé heb je alleen binnen.Grote koelkast in de keuken met vriesvak, verder alles aanwezig zelfs een goed cups koffieapparaat. Boiler geeft 5 minuten warme douche, daarna koud. En ja, de honden van de buren zijn duidelijk aanwezig. Pluspunt vonden wij het terras met een klein zitje en ligbedden, en natuurlijk het zwembad wat wij top vonden. Het winkelcentrum Campernario is 2 minuten lopen echt heel fijn. Parkeergelegenheid is er rondom het complex of parkeer onderin het winkelcentrum. 500 meter lopen naar de winkelstraat waar tal van restaurants en leuke winkels zitten. 2 kleine stranden op 500 meter lopen

Airco aanwezig 3 euro per dag, kluisje 20 euro per week. Uitcheck 12.00 15 euro tot 16.00

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Willy28-01-2019

Erg sober en geen comfort!

Neptune is een bungalow zonder enig comfort. Het meubilair is niet om te zitten! Alleen het bed is prima. De keukeninventaris is slecht te noemen. Wel koffieapparaat , waterkoker en broodrooster. Privacy heb je alleen binnen! Het ligt wel mooi, tegenover winkelcentrum en redelijk dicht bij het centrum en het strand.. Het meest ergerlijk is de overlast van blaffende honden, gaat dag en nacht door. De aardige eigenaresse gezien bij aankomst, daarna niet meer. Fles wijn zou ze brengen, niet meer gezien. Al met al voor ons geen herhaling! Het eiland is prachtig en het strand ook, je kunt mooie tochten maken met de auto.

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Cees de Bruijn14-08-2018

Meer dan fantastische

Heerlijk klein rustig park. Geweldige service 3 keer per week schoonmaken. Dicht bij winkelcentrum. Aanrader voor iedereen!!!

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Sjef & Jolanda16-09-2017

Een dikke negen dus, en zeker de moeite waard

Als je bewust voor rust kiest dan heeft Neptuno de ideale bungalows. Zeven bungalows en een zwembad, meer is er niet. Het is ons heel goed bevallen bij Neptuno, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Geen problemen met warm water bij het douchen, en gratis wifi functioneerde goed (zelfs aan overkant van de straat goed bereik). Verder is alles op loopafstand: Mooi winkelcentrum tegenover met grote supermarkt, een van de stranden van Corralejo en de Hoofdstraat met vele leuke winkeltjes en lekkere restaurants. Alles bij elkaar een dikke negen dus, en zeker de moeite waard om nog eens naar Neptuno terug te keren.

Gereisd met partner in september 2017

• 7A.E. de Haan13-04-2017

Prima en overal dicht bij

Boiler is te klein, je moet douchen binnen 5 minuten!

Gereisd met partner in november 2016

• 9S. vd Wiel07-08-2016

Ideaal met een baby/kinderen die overdag slapen

Man 32, vrouw 31, baby 5 maanden oud. Een mooi fris complex ongeveer 10 min lopen van het strand en 5 minuten van een leuk winkelcentrum met heel grote supermarkt.

Alle huisjes liggen gunstig t.o.v. het zwembad, met privacy. Jonge kindjes of baby's kunnen in het huisje slapen terwijl je als ouders op een ligbed voor je huisje en tegelijk aan het zwembad ligt. De omgeving is redelijk rustig. Je hoort af en toe wat auto's.

Het huisje (wij zaten in nr 5) is schoon en modern. Niet heel ruim, maar prima te doen. Er stond een net babybedje incl dekbedje en kussentje en een ikea eetstoel voor kinderen. Er lagen veel handoeken inclusief 2 grote blauwe badlakens. Er is een grote koelkast met een aparte vriezer erboven. Keukengerei aanwezig; wel zelf zorgen voor afwasbenodigdheden.

Het zwembad is dieper dan wordt aangegeven. En is niet geschikt voor jonge kinderen om zelf in/bij te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Ricky van de Mortel23-02-2014

Ideale ligging!

Wij waren er van half jan.tot half febr. Knus kleinschalige accommodatie voor een rustig publiek. Ideaal gelegen tegenover een winkelcentrum met grote supermarkt en leuke kleding en souvenirwinkeltjes en leuke terrasjes voor een hapje en drankje. Op 10 min.wandelen van het centrum en het strand. Gratis wifi en alle nederlandse zenders op de tv. De verhuurster komt je desgevraagd ophalen op het vliegveld en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Kortom we hebben het prima naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Jelle van der kooi23-02-2014

Kleinschalig en centraal!

Twee weken verbleven wij in een appartement van neptuno! We hebben een heerlijke vacante gehad! Mooi weer, kleinschalige accomodatie , centraal gelegen. Wij hopen zeker nog een keer terug te komen!

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Inge Verhagen03-05-2013

Fantastisch complex

Neptuno is een gezellig klein complex met 7 appartementen en een fijn zwembad dat goed wordt onderhouden. De ligging is goed, om de hoek van het strand en 10 minuten lopen naar de hoofdstraat, het centrum van Corralejo met veel gezellige barretjes en restaurantjes, dus de ligging is helemaal goed. Het appartement is schoon en leuk ingericht, de bedden zijn erg fijn wat zeer belangrijk is. Dit appartement is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2013

Vakantiepark Neptuno info