Tijdelijk €25 aanbetaling

Neptuno

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Neptuno voor je op een rij gezet:

3.9OnvoldoendeScore uit 14 reviews

Meer vakantiepark info

14 Reviews over Neptuno

• 3Jolanda van den Abbeelen28-12-2022

Never nooit meer

Het viel ons allemaal enorm tegen, erg klein, vies, afschuwelijk geblaf van honden achterburen, overdag in de avond ,nacht. Bij aankomst zaten we nog in het vuil van de vorige gasten, de douchekop zat vol kalk een dun straaltje, na drie minuten al koud water, ik heb de schoonmaakster de douchekop in haar handen gegeven en ze zei O maar kreeg meteen een nieuwe, met andere woorden ze wist het nog maar amper, kun je nagaan hoe er gepoetst word. Wat mij zeer verbaasde is dat er hoge cijfers gegeven worden aan dit complex wat het totaal niet verdiend, ook andere gasten waren er niet over te spreken die er op dat moment waren. Ze moeten nog veel leren en veranderen daar naar mijn mening. En beginnen met opknappen en beter schoonmaken zodat de schimmel verdwenen is, succes in de toekomst maar ons zie je er nooit meer :(

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Joke14-02-2020

Prima verblijf.

Eenvoudige appartementen. Iets buiten het centrum. Tegenover een prima winkelcentrum. Het park is rustig en straalt een gemoedelijke sfeer uit. Eigenaar is vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

• 8Onderkomen
  • 7Jansen17-08-2019

Best ok

Kleinschalig gezellig complex, met 7 bungalows. Bed in de slaapkamer prima, wel hard. Bedbank in de huiskamer is niet comfortabel ( voor slapen niet,en zitten ook niet). Voor ons geen probleem maar privé heb je alleen binnen.Grote koelkast in de keuken met vriesvak, verder alles aanwezig zelfs een goed cups koffieapparaat. Boiler geeft 5 minuten warme douche, daarna koud. En ja, de honden van de buren zijn duidelijk aanwezig. Pluspunt vonden wij het terras met een klein zitje en ligbedden, en natuurlijk het zwembad wat wij top vonden. Het winkelcentrum Campernario is 2 minuten lopen echt heel fijn. Parkeergelegenheid is er rondom het complex of parkeer onderin het winkelcentrum. 500 meter lopen naar de winkelstraat waar tal van restaurants en leuke winkels zitten. 2 kleine stranden op 500 meter lopen

Airco aanwezig 3 euro per dag, kluisje 20 euro per week. Uitcheck 12.00 15 euro tot 16.00

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 6Willy28-01-2019

Erg sober en geen comfort!

Neptune is een bungalow zonder enig comfort. Het meubilair is niet om te zitten! Alleen het bed is prima. De keukeninventaris is slecht te noemen. Wel koffieapparaat , waterkoker en broodrooster. Privacy heb je alleen binnen! Het ligt wel mooi, tegenover winkelcentrum en redelijk dicht bij het centrum en het strand.. Het meest ergerlijk is de overlast van blaffende honden, gaat dag en nacht door. De aardige eigenaresse gezien bij aankomst, daarna niet meer. Fles wijn zou ze brengen, niet meer gezien. Al met al voor ons geen herhaling! Het eiland is prachtig en het strand ook, je kunt mooie tochten maken met de auto.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Cees de Bruijn14-08-2018

Meer dan fantastische

Heerlijk klein rustig park. Geweldige service 3 keer per week schoonmaken. Dicht bij winkelcentrum. Aanrader voor iedereen!!!

• 7Onderkomen
  • 9Sjef & Jolanda16-09-2017

Een dikke negen dus, en zeker de moeite waard

Als je bewust voor rust kiest dan heeft Neptuno de ideale bungalows. Zeven bungalows en een zwembad, meer is er niet. Het is ons heel goed bevallen bij Neptuno, alles wat we nodig hadden was aanwezig. Geen problemen met warm water bij het douchen, en gratis wifi functioneerde goed (zelfs aan overkant van de straat goed bereik). Verder is alles op loopafstand: Mooi winkelcentrum tegenover met grote supermarkt, een van de stranden van Corralejo en de Hoofdstraat met vele leuke winkeltjes en lekkere restaurants. Alles bij elkaar een dikke negen dus, en zeker de moeite waard om nog eens naar Neptuno terug te keren.

• 7A.E. de Haan13-04-2017

Prima en overal dicht bij

Boiler is te klein, je moet douchen binnen 5 minuten!

• 9S. vd Wiel07-08-2016

Ideaal met een baby/kinderen die overdag slapen

Man 32, vrouw 31, baby 5 maanden oud. Een mooi fris complex ongeveer 10 min lopen van het strand en 5 minuten van een leuk winkelcentrum met heel grote supermarkt.

Alle huisjes liggen gunstig t.o.v. het zwembad, met privacy. Jonge kindjes of baby's kunnen in het huisje slapen terwijl je als ouders op een ligbed voor je huisje en tegelijk aan het zwembad ligt. De omgeving is redelijk rustig. Je hoort af en toe wat auto's.

Het huisje (wij zaten in nr 5) is schoon en modern. Niet heel ruim, maar prima te doen. Er stond een net babybedje incl dekbedje en kussentje en een ikea eetstoel voor kinderen. Er lagen veel handoeken inclusief 2 grote blauwe badlakens. Er is een grote koelkast met een aparte vriezer erboven. Keukengerei aanwezig; wel zelf zorgen voor afwasbenodigdheden.

Het zwembad is dieper dan wordt aangegeven. En is niet geschikt voor jonge kinderen om zelf in/bij te spelen.

• 9Ricky van de Mortel23-02-2014

Ideale ligging!

Wij waren er van half jan.tot half febr. Knus kleinschalige accommodatie voor een rustig publiek. Ideaal gelegen tegenover een winkelcentrum met grote supermarkt en leuke kleding en souvenirwinkeltjes en leuke terrasjes voor een hapje en drankje. Op 10 min.wandelen van het centrum en het strand. Gratis wifi en alle nederlandse zenders op de tv. De verhuurster komt je desgevraagd ophalen op het vliegveld en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. Kortom we hebben het prima naar onze zin gehad.

• 9Jelle van der kooi23-02-2014

Kleinschalig en centraal!

Twee weken verbleven wij in een appartement van neptuno! We hebben een heerlijke vacante gehad! Mooi weer, kleinschalige accomodatie , centraal gelegen. Wij hopen zeker nog een keer terug te komen!

Vakantiepark Neptuno info

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters