Villa Mirador de Lobos Golf

Meer villa info

32 reviews over Villa Mirador de Lobos Golf

• 2019
    8Anna25-02-2019

Prima vakantie gehad hier. Vriendelijk personeel. Schoonmaak prima. Auto gehuurd en idd na 16.00 konden we pas in het appartementen maar dit vonden wij geen probleem.

Gereisd met partner in februari 2019

• 6Gijsbert Schoenmakers12-01-2019

Denk goed na of je dit wilt

Voor tweede keer hier. Nieuwe naam maar ook bezuinigingen. Schoonmaak gehalveerd en terras wordt niet gedaan. Toiletpapier zelf om vragen. Geen BVN meer of Nederlandse radio, voorheen wel. Beperkte sateliet. 15 euro per uur extra betalen voor de uren voor 16 u bij aankomst. Ook al is je huis klaar. Met dood vermoeide moeder van 87 uiteindelijk om 15u na 4 uur rondrijden 15 euro betaald. Ijskoud zwembad zonder verwarming niet in te zwemmen

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    3Hoekstra14-08-2018

Nooit meer !

Dit was voor ons de 3e x dat we hier waren. De vorige keren waren top anders kom je immers niet terug Dit jaar was vreselijk was het anders. Wij hadden huisje C9. Het huisje is slecht ingericht, oude versleten banken , keuken was helemaal niet ingericht, amper servies , geen magnetron, geen waterkoker, geen afwasmachine, geen broodrooster, geen pannen , kortom geen ingerichte keuken om in te koken. Het stond er en overal mieren in de keuken. Bij aankomst te weinig stoelen voor buiten en geen baby bedje , deze laatste 2 dingen zijn wel opgelost. Rest van de klachten is door de receptie , reisleiding en touroperator niet opgelost. Zwembad wordt wel goed onderhouden. Al met al voor ons nooit maar dan ook nooit meer. Het eiland wel , want Fuerteventura is fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9klaas11-08-2018

fantastisch en volgend jaar weer

grote villa met alles er op en aan tevens een behoorlijk zwembad dat om de dag wordt schoongemaakt in de omgeving is een grote supermarkt het dorpje zit op 10min afstand van de villa goede uitvalsbasis om Fuerteventura te verkennen er zit ook een restaurant op het complex en een golfbaan + een boekingskantoortje voor excursies

Gereisd met vrienden in december 2017

• 4marianne17-06-2018

nooit meer mirador los lobos corralejo

voor het 2e jaar mirador los lobos. vorig jaar fantastische villa aan de golfbaan. nu aftands huis met veel dingen stuk, geen wifi en uitzicht op afvalplaats. personeel erg aardig maar reageerde nauwelijks ergens op. kwamen op een avond thuiscen had schoonmaakster volle afvalemmer in ons toilet gekiept. gevolg toilet was niet meer te gebruiken en na boze telefoontjes naar receptie kwam uiteindelijk een schoonmaker. kleren leken op de grond gesmeten en haartang van schoondochter ook op de grond gegooid. kennelijk had iemand de pest in over verlate schoonmaak. nooit meer mirador los lobos waar je ook nog torenhoge borg moet betalen van bijna 500 euro.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 5Theo en marian12-06-2018

Hier gaan wij nooit meer heen!

Het appartement werd keurig schoongemaakt. Het is wel gedateerd,douchegordijn is niet van deze tijd. Inrichting keuken is onvolledig, er ontbreekt een koekenpan, erg lastig als je zelf wilt koken!veel te weinig serviesgoed, grijpt voortdurend mis. In de slaapkamer zijn geen overgordijnen, alleen vitrage, het wordt dan wel erg vroeg licht in de slaapkamer. De afscheiding tussen de huisjes is armoedig, groen gaas wat niet goed vast zat en voortdurend heen en weer klapperde door de wind. m.a.w. hier gaan wij niet meer heen!

Gereisd met partner in mei 2018

• 4Hoekstra18-02-2018

Nooit weer

De villa op zich valt nog wel mee maar wij moesten bij aankomst een borg betalen daar was ons door het reisbureau niets van verteld als we de borg niet betalen zouden we ook niet in de villa komen. Maar de borg zie je nooit weer dank zij wel 5 x contact met hun, ga er nooit heen want je bent je borg echt kwijt

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

7Robert van der Stel02-11-2017

Mooi maar erg duur!

Bij aankomst moet je een deposit doen van €200,00 die (zoou) je terug krijgen binnen twee weken nadat je bent uitgecheckt. Tot op heden nog niets teruggekregen zelfs na herhaalde verzoeken. Nu maar even op Zoover doorgeven dan.

Gereisd met partner in september 2017

• 1Dennis Wever22-10-2017

Zoek liever naar een betrouwbaar alternatief!

Bij aankomst wordt je verrast met een borg van 500 euro. Je schrikt omdat je dit niet is verteld door je reisorganisatie. Vanuit het receptiepersoneel hoef je niet te rekenen op enige vorm van meeveren. Het is heel simpel: betalen of op straat met je jonge kinderen. De reisorganisatie geeft je na je verontruste telefoontje hetzelfde advies: betalen. Je doet dit en komt erachter dat er geen reservering op je creditcard plaatsvindt, maar dat de 500 euro echt worden afgeschreven. Het huisje is prima, al zij het eenvoudig ingericht. Het zwembad is lekker. Bij het uitchecken krijg je je geld niet meteen terug. Dit duurt 48 uur zeggen ze... Helaas 6 keer gebeld en ze nemen je informatie, om nooit meer van zich te laten horen. Het inschakelen van de reisorganisatie en verschillende betaalbewijzen met verschillende data blijken nodig om na 4 weken en veel aandringen eindelijk je 500 euro terug te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Robert05-10-2017

Mooie villa, veel privacy en lekker rustig gelegen

Mooi uitzicht over golfbaan Prima schoonmaak Goed onderhouden huisje en golfbaan

Hoofdingang lastig te vinden €500,- euro borg betalen voor huisje is wel erg veel en wordt laat teruggeboekt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Villa Mirador de Lobos Golf info