Appartement Maxorata Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

202 reviews over Appartement Maxorata Beach

• 4Mike Brouwer05-02-2016

Opgelicht!

Het is een vrij simpele vorm van oplichting. Je betaalt € 20 borg per gehuurde fiets en € 10 borg voor een waterkoker, die zoals zoveel dingen niet standaard tot het keukengerei behoort.

Op het moment dat je de fietsen en de waterkoker inlevert is het kantoor dicht. Want het vliegtuig vertrekt vroeg. Je wordt ca. 6:30 opgehaald en men staat daar niet voor op. Kortom: je krijgt je borg niet terug.

Nou vertrekt dat vliegtuig iedere week op hetzelfde tijdstip. Dus iedere week zit er iemand die een fiets of waterkoker gehuurd heeft met hetzelfde probleem. Dat weten de beheerders. Maar ze waarschuwen je niet.

Als je eenmaal thuis vraagt hoe je de borg terug kunt krijgen komt er een wazig verhaal over hoge kosten van internationaal bancair verkeer. Terwijl dit binnen de EU is en navraag bij banken leert dat er helemaal geen extra kosten zijn.

Wij schatten dat we niet de eerste zijn die zo worden afgescheept.

En dat zou nog acceptabel zijn als het geïnvesteerd werd in verbeteringen, maar alles is er vies en/of kapot. Kastdeuren vallen uit hun schroeven als je ze opdoet en je kunt nergens op blote voeten lopen vanwege de smurrie op de vloer.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 7Marjon01-02-2016

Leuk appartement, maar gedateerd

Na een vlucht met prijsvechter, waar de beeldschermen door bezuinigingen zijn verdwenen kwamen wij aan bij een receptie waarbij je denkt dat je op een camping bent aangekomen, zeer eenvoudig. Ons appartement nummer 82 was schrikken. Muren met gaten, schimmels op het plafonds, koelkast die de hele dag loeit. Gelukkig bedden en douche zijn prima. Het appartement ligt centraal t.o.v strand, winkels en restaurant. Dat maakt het slechte appartement acceptabel. Maar dit appartement moet touroperator zo niet willen verkopen.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Patrick31-01-2016

Gunstige ligging, ruime appartementen, prima!

Appartementen zijn van binnen wat verouderd, maar waar wij zaten niet hinderlijk. Veel ruimte en als er iets niet correct is wordt 't snel verholpen. Prima zwembad ( zout water ) en zelfs in januari door het mooie weer te gebruiken. Poolbar ook top, voldoende drank en eet mogelijkheden. Ligging is prima, restaurants kort bij, de Spar zit ook op een paar minuten lopen en heeft zalig vers brood vanaf 9 uur 's ochtends. Het oude centrum is ook makkelijk aan te lopen waar ook hele leuke restaurantjes zitten. In de haven aldaar de mogelijkheid de boot te pakken naar Lobos eiland, heerlijk om te wandelen, koop het ticket gewoon bij de boot, is goedkoper. Auto huren kan bij het complex, dat loopt dan via Alonso en dat was prima. Veel goedkoper dan via de touroperator en goed geregeld. Het eiland is de moeite waard om met de auto te verkennen, er zijn diverse wandelingen en plaatsen om te bezoeken! Qua eten is Poco Loco in de hoofdstraat erg goed, leuke kaart, niet duur en kwaliteit is goed.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 2Dhr. v/d Gulik30-01-2016

Wat een drama!

Wat een verschrikkelijk slecht appartement!! Bij aankomst in het huisje zag het eruit alsof het al een half jaar niet verhuurd was, een muffe lucht kwam je tegemoet en de dode muggen lagen overal.... Het was echt even schrikken, het lijkt alsof het appartement onder water heeft gestaan, overal waterschade rondom de muren, deurposten zwart van de schimmel. Na de teleurstelling enigzins verwerkt te hebben toch maar proberen er het beste van te maken maar er kwamen steeds meer gebreken naar voren. De eerste ochtend wilden wij natuurlijk een beetje uitslapen,dat is opzich vrij logisch als je de dag ervoor een lange reis hebt gehad. Nu zijn wij geen enorme uitslapers maar om nou om 07:30 je bed uitgeschreeuwt te worden door de temperamentvolle schoonmaaksters gaat ons wel iets te ver. Dit gebeurde overigens bijna alle ochtenden. Nu we toch al wakker waren liep ik alvast naar de keuken om het licht aan te zetten, natuurlijk deed deze het niet. Vervolgens wilde ik iets afspoelen, en wat blijkt? de kraan lekte als een gek, na 3 keer boos bij de receptie gestaan te hebben is het na 2 dagen uiteindelijk toch verholpen (met een flink boos gezicht van de klusjesman). In de dagen erna kwamen wij erachter dat er onder andere geen stop aanwezig was voor zowel de gootstenen als de badkuip (op zich wel handig als je in bad wil of de afwas wil doen). Het was overigens ook helemaal verroest en zat onder de zwarte schimmel. Als je wil koken (wij zaten in een 4 persoons huisje met 3 slaapkamers met 4 personen) kom je bedrogen uit. Er waren maar 2 inductie plaatjes die amper functioneerden. Er is ook zo goed als geen keukengerei, wij waren blij dat we zelf een paar snijplankjes en kleine mesjes hadden meegenomen. PS. bij het zwembad hoef je ook al niet te liggen tenzij je van een met zwarte substantie gevulde tegelvoegen in het zwembad houd (als deze tegels uberhaupt nog vast zaten aan de bodem van het zwembad). Al met al was de rest van de vakantie super leuk geweest maar in dit aftanse complex komen wij nooit maar dan ook echt nooit meer terug. Er is hier gewoon zwaar achterstallig onderhoud en ik heb het idee dat ze hier maar wat doen. Slechtste appartementen complex waar ik ooit gezeten heb.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 5Germa Stundebeek12-12-2015

nooit meer

Buitenkant appartementen ziet er erg mooi uit, en dan zie je de binnenkant waardeloos! Kledingkast Die geen leg planken meer had. Schimmel plekken plafond. Meubilair die hoog nodig aan vervanging toe is. verder zit je wel overal mooi dicht bij...

Gereisd met partner in december 2015

• 10Lisette04-09-2015

Het was weer top!

Maxorata beach is perfect als je Fuerteventura wilt ontdekken met een low budget.

Het personeel is vriendelijke en helpt graag. Het eten van de Poolbar is heerlijk en niks is te veel gevraagd. En niet te vergeten de huiskat die graag een presentje voor je klaar legt (duif) haha!

Het appartement is prima maar verwacht geen luxe. De bedden liggen goed maar de banken zijn niks meer.

Corralejo is een bruisende plaats. Ga eten bij las playitas voor overheerlijke spaghetti bolognese of la mama voor een echte Italiaanse pizza.

Het was weer top, wij gaan volgende keer weer :)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8cgjtesselaar03-01-2015

Wederom een goede vakantie gehad!

Voor de 6e keer naar Maxorata Beach geweest. Het ligt echt ideaal t.o.v. de stranden en winkelcentra. Er zijn weinig activiteiten op de accommodatie zelf, maar bijvoorbeeld voetballen (kinderen) en tennis ( htl Barcelo Correlejo Bay) gedaan. Het zwemwater is ijskoud, maar ik heb toch bijna elke ochtend gezwommen. Het is een kwestie van 2 baantjes zwemmen en dan word je vanzelf warm. In december 2015 willen wij hier wel weer naartoe. Wij zitten altijd aan het zwembad en deze appartementen zijn zeer ruim. De keuken stelt niet zoveel voor en het is inderdaad zo dat er op sommige plekken achterstallig onderhoud gepleegd moet worden. Over het balkon boven en beneden en alle badkamers ben ik zeer tevreden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 8Laura12-08-2014

Heerlijke vakantie

Maxorata Beach is een rustig appartementen complex. Gunstig gelegen, dichtbij winkelstraat en strand, zonder overlast. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is een badmeester bij het zwembad die een oogje in het zeil houdt. De bar bij het zwembad was prima, daar is overigens ook gratis wifi. Er zijn wel een paar tegeltjes uit het zwembad. Kamers zijn niet heel goed onderhouden(kapotte lamp en klemmende deur), maar zeker niet vies. Kamers worden om de dag schoongemaakt. Het appartement is zeer ruim en de bedden waren prima. We hebben een heerlijke vakantie kunnen beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Lisa24-02-2014

Heerlijk complex, snel weer!

Wat achterstallig onderhoud in appartementen, maar je bent toch veel buiten ik heb dit niet al storend ervaren. Gelukkig geen "gezellige avondjes" met harde muziek rond het zwambad maar gewoon lekker rustig savonds. Hele vriendelijke, behulpzame dames bij de recpetie. Vaak schoonmaak en schone handdoeken. Ruime keuken met veel opbergruimte. Fijne bedden en kussens. Mini supermarkt op het complex, iedere dag verse broodjes, heerlijk! Jammer dat de speelplaats voor kinderen hoploos verouderd was met kapotte toestellen, was dus ook gesloten. Maar gelukkig een leuke speeltuin in de buurt, even vragen bij receptie, komen ook gewoon kindjes die daar in de buurt wonen, veel gezelliger!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 7Bernd_195611-11-2013

Prima uitvalsbasis

Ligging is prima. Overdag naar één van de stranden of de stad of de haven, 's avonds lopend naar de stad om een leuk restaurant te bezoeken. De achterdeur van het complex geeft een snelle verbinding met het strand. Even naar de supermarkt in het winkelcentrum om super vers brood te halen. Top!

Accommodatie was prima voor ons tweetjes. Wel overal van die hele kleine miertjes: gewoon genegeerd.

Wel draaien ze bij de pool bar vreselijke muziek, en nog eens erg hard. Toen ik ze daarop aansprak werd het volume direct teruggedraaid.

Gereisd met partner in oktober 2013

Appartement Maxorata Beach info