Appartement Maxorata Beach

Appartement Maxorata Beach

7.8Goed

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 380p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• 7.9Hoeveelheid ruimte
  • 7.1Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

202 reviews over Appartement Maxorata Beach

• 5Walter30-10-2017

Fijne vakantie, maar niet weer in Maxorata Beach.

Bij aankomst hadden we onze twijfels: kantoor van receptie ziet er niet uitnodigend uit, eenmaal binnen zien de appartementen/complex er leuk uit. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Wij zaten in een appartement aan het zwembad. Vooral in de keuken hing een muffe lucht en op het keukenblad last van kleine insecten. Op de 2e avond bezoek gehad van 2 kakkerlakken: deze zaten in de (bed)bank. Daarna geen last meer van gehad. Badkamer en bedden zijn goed. Op de onderkant van de muren in de woonkamer wordt volgens mij iets van een bestrijdingsmiddel gespoten: stucwerk brokkelt elke dag wel iets vanaf. Bij aankomst iets van gezegd en kreeg de indruk dat ik er niet aan mocht komen. Spul is wel even later weggeveegd, maar dit moest wel elke dag gebeuren: scheuren blijven brokkelen. De sloten van de schuifdeuren in ons appartement waren slecht: inbraak gevoelig. In Corralejo kun je goed eten in 1 van de vele restaurantjes. Wij zijn onder andere 4x bij Recoveco geweest: goed eten en mooi uitzicht over zee. Alleen als het daar erg druk is, is het minder goed. Al met al hebben wij een goede vakantie gehad: mocht je met minder genoegen nemen is Maxorata Beach aan te raden. De ligging is echter goed. Als wij nog een keer naar Fuerteventura gaan, zoeken we wel een andere accommodatie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 9Sara18-10-2017

Fantastische vakantie

Het appartement word met regelmaat, bijna elke dag wel schoongemaakt oa nieuwe handdoeken, om de paar dagen nieuwe lakens. Het is hier rustig, zijn beleefd. Prima appartement! En de plek is echt zeer aan te raden. Je loopt zo richting het strand, en je loopt zo de lange winkelstraat in. En die winkelstraat zit vol met restaurants en winkeltjes, echt super leuk! Er zit ook een boulevard aan zee, ook met veel restaurants. Erg gezellige sfeer, van alles te doen, echt aan te raden om hier je vakantie te vieren!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 4Van der Ende18-09-2017

Voor de vierde keer hier maar zo slecht nu

Appartement zeer slecht veel schimmel aan de muren geen aanrader voor kleine kinderen en opruimers die om half 11 s'avond het nodig vinden om hardhandig de bedden rondom het zwembad te stapelen zo hard de kinderen wakker

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Liesbeth van de Graaf16-09-2017

12 dagen heerlijk genieten

Ruime kamers met balkon,en rustig gelegen.Nieuwe inductie kookplaat wat prima functioneerde.Schoonmaak regelmatig en genoeg schone handdoeken Kamers waren opgeknapt maar slecht afgewerkt, koelkast was aan buitenkant erg roestig.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Margreet17-06-2017

prima 3 sterren appartement

Appartement was netjes, 3 sterren waard. Personeel erg aardig en behulpzaam. Wifi is echter voor 1 toestel en het bereik is echt slecht. Dit is echt een verbeterpunt. Verschoning van de handdoeken mag zeker vaker. Ligging appartementen: lekker centraal en rustig. Zwembad is vrij kaal (geen leuke aankleding met mooie palmbomen of bloempotten wat wel het geval is bij de appartementen) recht toe recht aan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8J. Scholtens10-04-2017

Lekker basic, goede ligging

Mooie ruime appartementen, basic, net als het park. Prima ligging vlakbij strand, boulevard, restaurants en winkels. Maar ligt toch rustig. TV zenders niet op Nederlanders afgestemd, de Wifi is knap waardeloos. Alleen op balkon en dan nog heel slecht. Punt van verbetering doorgegeven.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Trijntje Hoekstra29-03-2017

Was goed, maar niet super

Handdoekverschoning kon wel vaker en veel ongedierte op aanrecht. Slechte strandstoelen, meer dan helft kapot.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Nicole14-02-2017

Best goed

Ik was vooraf wat huiverig voor wat ik ging aantreffen vanwege de slechte recensies. Maar het is me 100% meegevallen. Ok, de keuken kon wel een lik verf gebruiken, maar alles was wel netjes. De rest vh appartement was wel opgeknapt. De badkamer boven zag er goed uit. De bedden waren goed en het appartement was schoon. De ligging vh hotel is prima. Bij het zwembad was het wel erg druk steeds, de bedjes werden al erg vroeg 'gereserveerd'. De poolbar was niet veel bijzonders, maar prima om 's morgens koffie te drinken. Ik vond het personeel erg vriendelijk en de mensen achter de receptie behulpzaam. Ik zou er zeker opnieuw naar toe gaan.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7Linda10-08-2016

Een heerlijke vakantie gehad

Een aardig appartementencomplex waarbij de renovatie te wensen overliet. Wanden netjes geverfd, nieuwe slaapbank en daar hield het op. Stopcontact zonder afdekplaatje ( levensgevaarlijk ) en gammele badkamer beneden. Koelkast zat vol roestplekken en was aan vervanging toe. Het personeel is verder heel vriendelijk en helpt je graag Er is ook goed toezicht op het zwembad. Corralejo is een hele gezellige plaats met veel mogelijkheden voor jong en oud. Onze reisorganisatie gaf in de brochure aan dat er wanneer je voor 6 personen boekt er 2 bedden extra geplaatst zouden worden. Dit gaat echter niet gebeuren, Maxorata heeft geen bedden beschikbaar. Houdt er rekening mee dat de slaapbank daarvoor gebruikt dient te worden. Hadden wij dit van te voren geweten dan was er een andere accommodatie geboekt. De reisorganisatie geeft niet thuis en doet dit verhaal als onzin af, terwijl het zwart op wit op de bevestiging staat. Nadat onze eerste teleurstelling over het appartement was gezakt echt een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Ilona hoek08-05-2016

Simpel maar alles aanwezig

Lekker dichtbij het centrum, bij de hoofduitgang naar rechts en binnen 4 minuten sta je aan het begin van het centrum, aan de linkerkant een heel goed restaurant! als je naar links gaat vanuit de hoofdingang kom je bij de bushalte waar je de bus naar 'la grande playa' kan nemen, prachtig zandstrand met heel veel bedjes en parasols waar je heel de dag lekker kunt relaxen Bij het appartement is een zwembad waar je ook heerlijk kan relaxen en zwemmen met daarbij een poolbar/restaurant Het appartement is vrij simpel maar wel groot, doordat er geen airco is was het snachts best wel warm, in oktober 2015 was er wel wat achterstallig onderhoud, bijv bladderende verf etc maar toen waren ze al druk bezig in andere appartementen en ik lees dat dat verder is aangepakt. WiFi is ook fijn al is het maar voor 1 apparaat tegelijk Als je naar het centrum loopt zit er aan de rechterkant een heel klein tapas barretje, vlakbij een tankstation, super vriendelijk personeel en heerlijk eten en drinken!!! Alvast veel plezier!!

Gereisd met partner in oktober 2015

Appartement Maxorata Beach info