Appartement Maxorata Beach

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

202 reviews over Appartement Maxorata Beach

• 2019
    7natasja en lance01-03-2019

een super vakantie gehad

8 dagen met zoon geweest was super alleen appartementen waren aan buitenkant slecht onderhouden. ze waren op het moment wel bezig met schilderen. jammer dat het zwembad zo koud was

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 8Annemarie hoogeveen27-02-2019

Heerlijk relaxt hotel!

Top hotel! We hadden een eigen hotelkamer verwacht maar we kregen een appartement met eigen keukenblok en alles. Dat was erg fijn! De locatie is super, dichtbij het strand en dichtbij het centrum. Alles is op loopafstand. Ook wad er een schoon zwembad en lekkere sangria. Het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. Al met al een erg fijne vakantie.

• 9Hans Lambeck27-02-2019

WE komen zeker nog een keer terug.

Ik was samen met mijn partner zes dagen in dit appartement. Het heeft alles wat wij nodig hadden. Avondeten deden we steeds buiten de deur, dus geen ervaring met koken etc. Zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij gaan liever naar het strand. De ligging is ideaal. Dichtbij het strand en het centrum.

• 8Marien07-02-2019

Zon, zee, heerlijk eten.

Het appartement is gelegen op de 1e etage met een balkon waar vanaf 12:30 uur tot 17:00 uur de zon is. Dagelijks wordt er schoongemaakt en de bedden zijn uitstekend. Het strand is makkelijk berijdbaar. Kan je goed lopen dan ben je met een half uur bij het natuurpark waar het heerlijk vertoeven is aan het strand. In Corralejo is het goed toeven met een grote keus aan barretjes en restaurants.

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Annemieke09-12-2018

Prima!

rustig park , prima ligging

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8CB11-10-2018

Fijne vakantie gehad

Zeer vriendelijk receptie,moderne inrichting en kleuren gebruikt in het appartement. Elke dag schoongemaakt en om de 2 dagen schoon gemaakt. Om de 2 dagen schone handdoeken.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Mattin30-09-2018

Fantastisch komen zeker terug

Kwaliteit prijs verhouding is het een prima accomodatie, leuk zwembad en tof personeel bij het zwembad, en de receptie, goede locatie dicht bij nieuw winkelcentrum met een toffe hippie markt, verkopen geen rotzooi en het oude centrum/haven, leuke strand mogelijkheden allemaal dichtbij...

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5fam l02-09-2018

Nooit meer voor ons, smerig en vervallen

Personeel.aan de receptie is vriendelijk . Appartementen zijn zeer basic en niet ingericht op een gezin. kookgerei is niet aanwezig koffiezetapparaat was er niet. Je hebt niets om tussendoor even schoon te maken. Er is veel schimmel in het appartement en het ruikt ook naar vocht geen prettige omgeving met kinderen.De schoonmaakster kijkt meer op haar telefoon dan dat ze wat doet appartement was niet schoon. Zand lag nog in bad maar ze had er gewoon een nieuwe badmat opgehangen. Bedden werden 2x per week gedaan en handdoeken om de dag. Het complex moet veel aan gebeuren zo waren er veel kapotte putten. Tegels. en de zonneweide staan bankjes waar de latten van doorgebroken . Weinig te doen voor kinderen locatie is goed grote winkelstraat ligt op 5 min lopen. het kleine strandje op ongeveer 10 min wel waterschoenen nodig. het grote strand ligt op 5 km dus een auto is geen overbodige luxe. Eindconclusie voor ons nooit weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Hollanders30-08-2018

Prima appartement, schoonmaakster brutaal

Receptie vriendelijk, locatie strand en centrum goed en niet ver ,10 minuten lopen, appartement derde persoon slaapt op bank wat ook als bed fungeert,2 x per week schone handdoeken,keuken gerei heel sumier,2 pits inductie kookplaat, schoonmaakster gooit alles weg waarvan zei denkt dat het weg kan, stonden 3 lege flesjes op de aanrecht netjes naast elkaar, deze vullen wij met flessen water voor naar strand, komen we terug in appartement heeft ze ze weg gegooid, als ik ze niet meer wilde had ik ze zelf in de vuilnisbak gegooid, schoonmaakster komt ook zomaar je appartement binnen lopen om schoon te maken, terwijl wij nog in ons appartement bezig zijn, naar toilet gaan enzv,erg brutaal, vraagt niet of het gelegen komt, zegt niks, toevallig stond ons deur open, schoonmaakster krijgt van mij een 3, voor de rest appartement oké en locatie prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Dianne H24-08-2018

Heerlijke vakantie en zeker nog een keer

Basic appartementen maar fijn om te verblijven. Zeer vriendelijk personeel. Appartement is niet het nieuwste maar wel schoon. Koelkast en lampenspots boven de wastafel vertonen roestplekken maar heeft ons niet echt gestoord omdat de rest wel netjes en schoon was. De ligging is echt super, overal dichtbij. Zwembad is ook netjes en schoon met een leuke poolbar waar je ook gezellig kan eten. Kortom, zeer goede prijs/kwalteit verhouding en de moeite zeker waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Appartement Maxorata Beach info