Vakantiepark Mar Azul

Simon&Christine
15-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We komen hier nu voor de zoveelste keer. Thuiskomen noemen ze dat. Altijd goed om hier terug te komen. De bungalows hebben een opfris beurt gehad aan de buitenkant. Er is wat geschilderd en de terrasoverkappingen zijn vernieuwd. De bungalows zijn erg schoon en blijven goed onderhouden. Voldoende potten en pannen etc., keurige keuken en dito inrichting van de bungalow. Zwembad heel goed verzorgd. Het is allemaal kleinschalig maar alles goed verzorgd en als je daar van houdt dan zit je hier prima, tevens zeer betaalbaar.

Zijn er dan geen minpuntjes? Ja die zijn er wel. De kluis is verouderd en zit op een ongelukkige plaats. De dekens zijn aan vervanging toe en de bedden een slag breder. 1 x p.w. handdoek - en bedlinnenwissel is te weinig. Het internet, WiFi is bijzonder slecht. Elke keer opnieuw inloggen is waardeloos en als het inloggen al lukt!! Daar ontbrak het regelmatig aan.

Desalniettemin mooi, rustig gelegen vakantieplek.

Voor herhalin

Cees de Bruijn
6-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Gezellig klein complex. Midden in het centrum.

Heel prettig!

Fam. de Vries
9-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Net verblijf met schone en nette kamers. Ons appartement was ruim met een aparte tuin vlak naast het zwembad gelegen.

We komen weer deze winter

Mirjam
6-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij waren hier december 2017/ januari 2018 en hebben alleen maar genoten, diverse beheerders meegemaakt, maar allemaal correct en zeer vriendelijk. Ik sluit me aan bij alle positieve reviews.

Geweldig

Wim en Gerda
27-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Het waren weer 3 heerlijke maanden .Hopen het volgend jaar weer te doen.

Dankzij de geweldige positieve beheerders Bob en Mirjam zijn we door de verbouwing van de afdakjes heengekomen.Hopen ze volgend jaar weer te zien.

Fantastische ligging overal dichtbij, netjes.

Carl Kempeneer
7-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het vakantiepark wordt beheerd door Art en Rennée, een enthousiast en fantastisch koppel die alles tot in de puntjes verzorgen.De service die ze bieden is af en snel. Zelden zijn we zo in de watten gelegd. Ze bieden en geven tevens een veilig gevoel en zorgen voor rust en goede raad.

Ze staan steeds voor je klaar. De ligging is centraal en overal dichtbij. De accommodatie bied alles wat nodig is ook netjes en hygiënisch. Wij komen zeker terug. 9/10! Alleen de kussens van de stoelen buiten dienen vervangen te worden...

Fantastisch!

John & Lea Dam
11-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij komen al een aantal jaren in Fuerteventura en hebben op verschillende locaties gezeten, bij Marazul vinden wij het schoon, met goede bedden, en wij voelen ons veilig en heerlijk overal zo lekker dichtbij. Daarom zijn wij bij Marazul gebleven waar het ons prima bevalt en je heerlijk van je rust kunt genieten bij het zwembad of op het terras van je bungalow.

Dat is ook mede doordat er goede beheerders op het park aanwezig waren.

2 jaar hebben wij deze, vrolijke mensen met kennis van zaken van het park mogen meemaken.

Altijd probleem oplossend met een vriendelijk woord en die ook altijd voor hun gasten klaar staan.

Die het eiland met zijn bezienswaardigheden en veel van zijn leuke restaurants kennen en zo ook kunnen adviseren.

Wij hopen dat zij er volgend jaar ook weer zullen zijn!

En zeker niet te vergeten, beheerders die nooit een verkeerd woord over hun gasten of vorige beheerders zullen zeggen en dat is vaak wel anders!. Dan spreek ik uit ervaring van gasten/vrienden die in het voorjaar op het park verbleven. Het is jammer, maar er zullen altijd mopperende mensen blijven bestaan!

Wij hebben voor 2018 weer geboekt in zowel het voorjaar als in het najaar en kijken er al naar uit!

John & Lea Dam

Wederom goed

Ingrid
13-11-2017

Een heerlijke plek waar we graag zijn.

Afgelopen Juni en September zijn we hier geweest en vinden het heerlijk.

Zowel de beheerders in Juni als September zijn vriendelijk en behulpzaam als dat nodig is.

De bungalows zijn prima en volledig.

Enig minpuntje: door de jaren heen in het afdakje boven het terras volledig versleten en aan vervanging toe.

Voor 2018 is onze vakantie naar deze heerlijke plek alweer geboekt.

Nooit weer

Marco Braam
26-10-2017

Een mooi complex, aardige beheerders, uit Hoek van Holland(mavadel) waar het hoofdkantoor staat komen de rare regels vandaan oa was in wasmand leek wel een kamp verder veel kakkelakken in en om bungalow, een kluis hoe verzin je het op de grond ouderen mensen kunnen hier nooit bij, zeer slechte bedden, wc mag niet in wc maar in emmer naast wc gaat bij zeer warm weer lekker stinken maar een grote drol mag wel kort om nooit meer deze bungalow

Kleinschalig mooi vakantiecomplex

Simon
2-10-2017

Bungalows zijn schoon en zien er, na ongeveer 5 jaar na de renovatie de nodige gebruikssporen wat ook kan ook niet anders kan. Moderne inrichting met fatsoenlijke stoelen en banken en bedden. Keuken netjes met voldoende keukeninrichting.

Zwembad prima, schoon en helder water. Lekkere ligbedden met kussens

Lekker rustig gelegen en om de hoek de winkelstraat met tal van winkels, restaurants etc.

Wat minder zijn de stoelkussens van het terras, deze zijn dringend aan vervanging toe. Tevens de terras overkapping welke bestaat uit rieten matten zijn aan vervanging toe, deze zijn totaal weg gesleten door de weer omstandigheden op Fuerteventura ( veel wind, zout en zon).

De mooie witgekalkte muren laten veel kale plekken zien, afbladderen van de verf. Maakt het gelijk achterstallige aanblik, terwijl de eigenaar er toch veel aan doet om het complex goed onderhouden te laten zijn.

Overal zijn regels ook op dit complex. Regels komen betuttelend over met veel gebods zaken. Daarnaast 1 x per week handdoeken, linnenwissel is veel te weinig. Strandhanddoeken zijn een dikke plus echter daar moet je ook de hele week mee doen. 2x per week handdoeken wissel zou veel beter zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mar Azul in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mar Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mar Azul scoort een 8.37 uit 10 op basis van 313 reviews.