Vakantiepark Mar Azul

Heerlijk

Fam westerhuis
15-6-2019
  • Onderkomen10

Prima voor elkaar, Dik en Olga perfecte beheerders, verblijf zoals vanouds!

Gereisd Met partner in juni 2019

Service ronduit slecht-wifi ook

Maartje
11-6-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Dit jaar terug terug geweest naar Marazul. Rare nieuwe beheerders. De was aanbieden was drama. Geen flessen water beschikbaar. Receptie altijd dicht. Wifi vreselijk. Heb eigen zaak was niet te doen.

Vorig jaar september top gehad. Leuke nette beheerders. Stonden altijd voor ons klaar. Gemoedelijk en klant was koning. Heel jammer. Art stond altijd voor ons klaar. Leuke tips om te gaan eten. Voor de rest leuke nette moderne huisjes.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, zeer aan te bevelen.

Evert Klaassen
7-5-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Perfecte locatie, fantastische bungalows. Zeer gunstig gelegen t.o.v. strand, winkels, supermarkten en centrum Corralejo.

Gereisd Met partner in maart 2019

fantastisch

Fam den Bak
19-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

een hartelijke ontvangst door de beheerders op een echt geweldige locatie,alles prima in orde we hebben genoten

Gereisd Met partner in november 2018

Heerlijke vakantie!!

Hetty
2-12-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk om hier te wandelen!! Mooie stranden !!

Gereisd Met partner in november 2018

Geweldig

Ingrid
17-10-2018
  • Onderkomen8

Voor de 7e X naar Mar Azul. Dit jaar in Juni en September bij Mar Azul verbleven. Het is er goed toeven. Zowel de beheerders Bob en Miriam(juni)als Aad en Ree (september) zijn zeer vriendelijk en enthousiast. De bungalows zijn erg schoon en leuk ingericht met ikea meubelen. Het terrasje is prima met ook een mooie nieuwe overkapping.

Ons volgend verblijf is alweer geboekt.

Al met al prima!

Geweldige vakantie

Fam. Westerhuis
18-9-2018
  • Onderkomen10

Super vakantie gehad, het beheerdersechtpaar Aart en Re zijn werkelijk fantastisch. Het park wordt perfect onderhouden en als je aankomt word je met een glimlach welkom geheten. Het is een warm bad, je bent meteen in vakantiestemming. Top, top, top!!!!!!

Super!

Wiebe en Roelie
9-9-2018
  • Onderkomen9

Super vakantie gehad op vakantiepark Marazul, voor ons elke keer weer thuiskomen. Inmiddels al 6x geweest....Je weet dat de moderne bungalow super schoon is en dat je slaapt op een heerlijk bed. Een fijn zwembad met kristalhelder water echt geweldig. Met fijne relax bedjes, er is altijd wel een plekje. Het park straalt rust en tevredenheid uit. Pal in gezellige en levendige centrum van Correlejo. En gastvrije en behulpzame beheerders zijn top, onze volgende vakantie is voor ons alweer duidelijk. Aanrader!!

Heerlijke vakantie

Helma
8-9-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Ontzettend mooie, modern ingerichte appartementen. Erg goede bedden en een heerlijk zwembad. Het complex was ook erg schoon. Enige minpunt vond ik dat je maar 1 keer per week schone handdoeken en beddengoed kreeg.

Prachtige vakantiestemming

Simon&Christine
15-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

We komen hier nu voor de zoveelste keer. Thuiskomen noemen ze dat. Altijd goed om hier terug te komen. De bungalows hebben een opfris beurt gehad aan de buitenkant. Er is wat geschilderd en de terrasoverkappingen zijn vernieuwd. De bungalows zijn erg schoon en blijven goed onderhouden. Voldoende potten en pannen etc., keurige keuken en dito inrichting van de bungalow. Zwembad heel goed verzorgd. Het is allemaal kleinschalig maar alles goed verzorgd en als je daar van houdt dan zit je hier prima, tevens zeer betaalbaar. Zijn er dan geen minpuntjes? Ja die zijn er wel. De kluis is verouderd en zit op een ongelukkige plaats. De dekens zijn aan vervanging toe en de bedden een slag breder. 1 x p.w. handdoek - en bedlinnenwissel is te weinig. Het internet, WiFi is bijzonder slecht. Elke keer opnieuw inloggen is waardeloos en als het inloggen al lukt!! Daar ontbrak het regelmatig aan. Desalniettemin mooi, rustig gelegen vakantieplek.

Gereisd Met partner in juni 2018

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mar Azul in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mar Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.