Vakantiepark Mar Azul

Geweldig

Ingrid
17-10-2018
  • Onderkomen8

Voor de 7e X naar Mar Azul.

Dit jaar in Juni en September bij Mar Azul verbleven.

Het is er goed toeven.

Zowel de beheerders Bob en Miriam(juni)als Aad en Ree (september) zijn zeer vriendelijk en enthousiast.

De bungalows zijn erg schoon en leuk ingericht met ikea meubelen.

Het terrasje is prima met ook een mooie nieuwe overkapping.

Ons volgend verblijf is alweer geboekt.

Al met al prima!

Geweldige vakantie

Fam. Westerhuis
18-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super vakantie gehad, het beheerdersechtpaar Aart en Re zijn werkelijk fantastisch.

Het park wordt perfect onderhouden en als je aankomt word je met een glimlach welkom geheten. Het is een warm bad, je bent meteen in vakantiestemming. Top, top, top!!!!!!

Super!

Wiebe en Roelie
9-9-2018
  • Onderkomen9

Super vakantie gehad op vakantiepark Marazul, voor ons elke keer weer thuiskomen. Inmiddels al 6x geweest....Je weet dat de moderne bungalow super schoon is en dat je slaapt op een heerlijk bed. Een fijn zwembad met kristalhelder water echt geweldig. Met fijne relax bedjes, er is altijd wel een plekje.

Het park straalt rust en tevredenheid uit. Pal in gezellige en levendige centrum van Correlejo. En gastvrije en behulpzame beheerders zijn top, onze volgende vakantie is voor ons alweer duidelijk. Aanrader!!

Heerlijke vakantie

Helma
8-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Ontzettend mooie, modern ingerichte appartementen. Erg goede bedden en een heerlijk zwembad. Het complex was ook erg schoon. Enige minpunt vond ik dat je maar 1 keer per week schone handdoeken en beddengoed kreeg.

Prachtige vakantiestemming

Simon&Christine
15-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We komen hier nu voor de zoveelste keer. Thuiskomen noemen ze dat. Altijd goed om hier terug te komen. De bungalows hebben een opfris beurt gehad aan de buitenkant. Er is wat geschilderd en de terrasoverkappingen zijn vernieuwd. De bungalows zijn erg schoon en blijven goed onderhouden. Voldoende potten en pannen etc., keurige keuken en dito inrichting van de bungalow. Zwembad heel goed verzorgd. Het is allemaal kleinschalig maar alles goed verzorgd en als je daar van houdt dan zit je hier prima, tevens zeer betaalbaar.

Zijn er dan geen minpuntjes? Ja die zijn er wel. De kluis is verouderd en zit op een ongelukkige plaats. De dekens zijn aan vervanging toe en de bedden een slag breder. 1 x p.w. handdoek - en bedlinnenwissel is te weinig. Het internet, WiFi is bijzonder slecht. Elke keer opnieuw inloggen is waardeloos en als het inloggen al lukt!! Daar ontbrak het regelmatig aan.

Desalniettemin mooi, rustig gelegen vakantieplek.

Voor herhalin

Cees de Bruijn
6-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Gezellig klein complex. Midden in het centrum.

Heel prettig!

Fam. de Vries
9-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Net verblijf met schone en nette kamers. Ons appartement was ruim met een aparte tuin vlak naast het zwembad gelegen.

We komen weer deze winter

Mirjam
6-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij waren hier december 2017/ januari 2018 en hebben alleen maar genoten, diverse beheerders meegemaakt, maar allemaal correct en zeer vriendelijk. Ik sluit me aan bij alle positieve reviews.

Geweldig

Wim en Gerda
27-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Het waren weer 3 heerlijke maanden .Hopen het volgend jaar weer te doen.

Dankzij de geweldige positieve beheerders Bob en Mirjam zijn we door de verbouwing van de afdakjes heengekomen.Hopen ze volgend jaar weer te zien.

Fantastische ligging overal dichtbij, netjes.

Carl Kempeneer
7-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het vakantiepark wordt beheerd door Art en Rennée, een enthousiast en fantastisch koppel die alles tot in de puntjes verzorgen.De service die ze bieden is af en snel. Zelden zijn we zo in de watten gelegd. Ze bieden en geven tevens een veilig gevoel en zorgen voor rust en goede raad.

Ze staan steeds voor je klaar. De ligging is centraal en overal dichtbij. De accommodatie bied alles wat nodig is ook netjes en hygiënisch. Wij komen zeker terug. 9/10! Alleen de kussens van de stoelen buiten dienen vervangen te worden...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mar Azul in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mar Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.