Appartement Mar Adentro

9 reviews over Appartement Mar Adentro in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Dorien,
19-6-2018

Prima appartement! Als je naar buiten gaat loop je zo het strand op..

Vriendelijk personeel.

Nooit meer

Verhoeven
23-9-2016

Prachtige ligging klopt

Gerenoveerd nee klopt totaal niet

Zwaar onderkomen

Schuifpui ging niet open

Schimmel in badkamer waren zwart

Wc lekte aan onderkant

Bad ooit geverfd wat weer losliet

Vuil water bij zwembad

Wel zeezicht dat is ook alles

Na klacht die na mijn mening totaal niet serieus word genomen in een ander hotel gekomen nadat ik ter plaatse wel even 600 euro moest bijbetalen

Schandalig nooit meer

Later bleek dat de receptie alleen gerenoveerd is

Echt een aanfluiting

Een eenvoudig complex prima maar dit was niet normaal

Ouderwets jaren 70 complex,nauwelijks gerenoveerd.Het complex is de afgelopen jaren een paar x van eigenaar veranderd.Zo was er een eigenaar uit Las Palmas een jaar of 6 geleden met Engels personeel en komt de huidige uit Noord Italië.We zaten er zo´n 7 jaar geleden ook al eens,het uitzicht vanaf de bovenverdieping is formidabel en ook beneden is er door de uitgelezen bouwstijl redelijk wat privacy.Je loopt na 10 mtr zo het strand op en er zijn loungebanken en een beachbar die ook door strandgasten te bereiken zijn. De geluidsoverlast aan de oostkant is vrijwel nul,dat was de kant waar wij zaten.De tuin wordt redelijk goed onderhouden en er staan ook een paar oeroude cactussen in met hier en daar fleurige bloemen.Ook aan de straatkant is een bijzonder gezellig ingerichte ,open ,koffie en hapjesbar,die ook geen overlast gaf.

Een echt lieflijk complex om van buiten te zien maar zeer gedateerd van binnen.Het wonder van dit complex is het personeel wat met grote zorg is uitgezocht,vrijwel niets is hen teveel en aan elke opmerking wordt uitgebreid aandacht besteed.Iets wat kapot is werd onmiddellijk vervangen.Zeer vriendelijke vnl. Italianen en Zuid Amerikaanse oudere jongeren.

Kakkerlakken werden effectief bestreden,wij hadden er in 2 wkn. tijd 5,maar allemaal op hun rug of ´langzaam´ door gif,absoluut geen drama dus,toch een punt van belang.

Voor luxe en perfectie moet U hier niet heen.Wilt U een heel relaxed sfeertje,prachtig uitzicht en rust,dan is dit een heel bijzondere plek.

In het voorjaar en natuurlijk ook in de winter is dit wel een frisse plek omdat de NO passaat afgekoelde vochtige lucht over zee aanvoert.Toch is Corralejo 1 van de weinige plekken aan de noordkant van een Canarisch Eiland die veel te bieden heeft.Leuke boulevard met kleine strandjes en genoeg restaurantjes en vertier,alles op een niet te massale schaal.Ook is er een gezellig winkelcentrum in de buurt met een goede Hyperdino supermarkt,leuke koffietentjes en winkeltjes genaamd Campanario.

De entree wanneer je Corralejo binnenrijdt is nog altijd even waardeloos als 15 jaar geleden door 2 immense niet afgebouwde en ook niet opgeruimde hotelcomplexen die staan weg te roesten.Waarschijnlijk het gevolg van een banken patstelling en het ernaast gelegen natuurgebied...

Hels appartement - Nooit Meer

Vincent
4-4-2016

Appartementen zijn sterk verouderd. We waren hier met onze 6 maand oude baby en zijn na een nacht weggegaan. Er is schimmel in bad en slaapkamer. Om de geur van schimmel te verbloemen staan er geurverfrissers die je de adem ontnemen. Scheuren in beddengoed. Veren die je tegemoet springen uit de bedden. We hebben geklaagd, maar volgens het locale management was alles prima in orde. De ruimte is best ok, maar naar onze mening kan je niet verwachten dat wij met baby in zo'n ongezonde omgeving verblijven.

Onze touroperator heeft aangegeven op de hoogte te zijn van de slechte situatie bij Mar Adentro. Toch moesten wij 400 Euro bijbetalen om in een appartement zonder schimmel te kunnen verblijven (ander resort). Schandalig! Nooit meer!

nooit meer,

anoniem
23-1-2016

zoals iedereen omschrijft heeft Mar adentro een top locatie en niets is minder waar maar alles daar omheen..

waar zal ik beginnen.

1. 't zwembad en de badkamer waren ontzettend vies

2. bij aankomst in ons appartement was de vloer ontzettend vies, alles lag onder het zand en de vloer was helemaal nat.

3. Na drie dagen hadden we nog steeds geen nieuwe handdoeken gehad, we zijn er zelf achteraan gegaan en ze keken ons nogal raar aan want we hadden de handdoeken in een tas moeten doen en aan de deur moeten hangen.. ons is daarover echter niets verteld!

4. Met onze beddengoed was het 't zelfde verhaal waar ons ook niets over was verteld.

5.Na 4 dagen was er ook nog steeds niets schoongemaakt.

6. Dan het ontbijt, je kon kiezen uit: een engels ontbijt(stel je er niet teveel bij voor)met één geroosterd broodje ,een omelet of twee croissantjes.

combineren was absoluut niet mogelijk en als we vroegen of er een 3e croissantje bij mocht omdat de bonen op waren bij het engels ontbijd was dat niet mogelijk zowiezo waren 3 croissantjes te veel gevraagd en het 2e kopje koffie mocht je zelf gaan betalen.

voor mensen met diabetes of een aangepast dieet of allergieën is dit dus vreselijk.

7. 's ochtends hadden we 4 keer een koude douch.

8. we wilden 's avonds iest drinken en we bestelden een fles wijn, in de avond koelt het best af dus ook in Mar adentro hebben ze Heathers waar je onder kan gaan zitten, omdat het nog maar half 10 was vroegen we of de Heather wat hoger mocht want je voelde er niets van.

hij zei dat dat niet mogelijk was omdat ze zo gingen sluiten, nadat we onze fles wijn op hadden zijn we nog naar Corralejo geweest.

toen wij terug kwamen was het in de lounch erg druk en de Heather stond rood gloeiend aan.

Wat een aanfluiting..

Wij doen dit nooit meer.

Prima appartement, prachtig uitzicht

Jessica
28-12-2015

Prachtig uitzicht op zee, ook vanaf het balkon. Ligging vlak aan het strand maar geen drukke boulevard, het is een rustige weg. Ongeveer 20 minuten lopen van centrum, haventje nog iets verder. Supermarkten in de buurt. De inrichting is fleurig, de inventaris eenvoudig maar voldoende. Twee keer per week schone handdoeken, vriendelijk personeel. Heerlijk zitten bij het zwembad. Aanrader.

prima complex

Kuperus
25-11-2015

Wij hebben een prima week gehad.

Geen luxe maar voor 3 sterren prima.

Handdoeken om de 2 dagen verschoond.

Eigenaren aardig willen alles wel voor je doen.

Ligging is goed met prachtig uitzicht op zee.

Oude centrum 20 minuten lopen, met leuke restaurants.

Wat ons betreft een prima keuze geweest.

Fantastische plek!

A.burger
30-1-2015

Ik ben het absoluut niet eens met bovenstaande beoordeling.

Als je wilde, kreeg je elke dag schone handdoeken! Even deze klacht die je had, melden bij de receptie. Ze doen er alles aan net je naar de zin te maken.

Appartement ruim genoeg voor twee en leuk balcon met uitzicht op zee!

Leuke plek, waar elke ochtend de surflessen begonnen. Buitenrestarant heeft heerlijke broodjes. Het appartement is prima, voor ons wel drie sterren. Maar als je meer luxe wilt, zul je een reis moeten boeken die meer kost!

Dit nooit meer

A Braakman
13-1-2015

Appartement Mar Adentro in Corralejo is vies. In het bed kon je niet liggen, de veren voelde je er doorheen prikken.De vuile handdoeken die we op de grond hadden gelegd,werden weer netjes opgevouwen en weer neergelegd.We hebben eerst een fles chloor en doekjes gekocht en schoongemaakt.We hebben dit doorgegeven aan touroperator, en gevraagd hoe het mogelijk is om dit 3 sterren te geven.?

We hebben een aantal aanbieders voor Mar Adentro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mar Adentro in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mar Adentro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.