Aparthotel Labranda Corralejo Village

Aparthotel Labranda Corralejo Village

9.6Fenomenaal

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Corralejo Village voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

162 reviews over Aparthotel Labranda Corralejo Village

• 2019
    7Ina13-04-2019

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Het hotel en de tuinen erom heen zijn super. Alles netjes en goed onderhouden. Service is uitstekend. Het eten is erg eentonig. Vaak dezelfde dingen en niet warm. De animatie, zowel overdag als ´s avonds, is in 1 taal dus niet te volgen voor andere internationale gasten. Dat is erg jammer want je wordt daardoor buitengesloten. Er worden ook geen pogingen ondernomen om ander talige gasten bij de activiteiten te betrekken.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Jannie Emmink06-04-2019

fantatisch

mooi en schoon appartement eten was prima leuke sfeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Jack26-12-2018

Prima vakantie

Veel overlast van de muziekinstallatie aan het zwembad welke de hele dag keihard muziek afspeelde.

Sally Speight, Public Relations, 08-01-2019

Alleen gereisd in december 2018

• Oude reviews

7dirkh34514-03-2012

waar voor je poen

Met een groep vrienden ervoor gekozen om los hotel en losse vlucht te boeken. Via boekingsites kun je zoeken naar de beste prijs voor dit hotel. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding ronduit goed, daarmee is niet alles gezegd. Enkele belangrijke punten: 1) De appartementen kunnen inderdaad een update gebruiken. Hier en daar laat de verf los en sommige zaken (zoals het bad) zijn met wat kunst en vliegwerk gerepareerd. Van buiten waren ze bezig met schilderen en dat zag er goed uit. De bedden zijn ok. En het appartement is voor drie personen prima qua grootte. 2) Het hotel was vrij drukbezet, desondanks waren er veel ligbedden beschikbaar. Het zwembad is groot en ze hebben doeltjes zodat je een balspelletje kunt doen 3) Er komen vooral Britten, echter geen overlast van muziek oid. 4) Ligging is erg goed, je loopt zo het centrum in en het strand is ook maar een paar minuten weg (met de benenwagen).

Concluderend: ik zou er zeker weer heen gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 6moon21-08-2011

redelijk

Barkie kids club gesloten. Entertainment 's avonds voor de kinderen : een schotse man die 3 liedjes deed met een dansje en dan konden de kinderen mee dansen. Daarna elke avond bingo en daarna een show. Shows waren in het algemeen leuk voor ouders en kinderen. Voorbeelden van shows: goochel,jongleer,papagaaien en roofvogel shows. Eten slecht ,heel eentonig.Personeel in het algemeen wel aardig. Appartemeneten hebben een verouderde inrichting , wel schoon, ik had een goed bed. Geen airco wel een fan.Veel kakkerlakken in het appartement ,soms wel 2 per nacht dus een insecten spray is wel handig. ook een kakkerlak in het restaurant gezien. Bedjes bij het zwembad slecht, er zijn 2 zwembaden, 1 gewone en 1 voor kleine kindjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 5wendy08-08-2011

slecht...

het eten is vet, alleen engels eten, bijna altijd koud. We hebben dus buiten de deur gegeten. overdag geen entertainment net als op zondag. op internet staat hele dag entertainment daarom hebben we dot geboekt, nu blijkt dat er over dag niets te doen is . op zondag is er de hele dag niets te doen. er zitten hier heel veel britten.heel de vakantie 1 iemand op de bank moeten slapen, geen slaap bank maar een gewone. eerste dag onder de douche brak jij meteen af. De ligging is wel ideaal, loopafstand naar stad en strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Liz07-03-2011

Verrassend lekker eten (wij hadden halfpension)

De accommodatie is wat aan de versleten kant, maar (misschien wel daardoor) heel gezellig. Mooie grote palmen, goed onderhouden tuin. En het personeel rent werkelijk voor je. En wat ons nog het meest heeft verrast, was de kwaliteit van het eten. Wij hadden twee weken halfpension, en de maaltijden hebben ons geen moment verveeld. Afwisselend, smaakvol en zelfs de knoflook werd niet gemeden. Heerlijk! De eetzaal (restaurant is een groot woord) zou wat sfeervoller kunnen, maar is netjes en wordt ook goed bijgehouden. We hebben er geen moment behoefte aan gehad om "buiten de deur" te eten. Hoewel de restaurantjes in de omgeving tegenwoordig heel goedkope maaltijden aanbieden, zagen we. Wanneer we weer naar Corralejo gaan, houden we dit complex zeker in gedachten.

Gereisd met partner in februari 2011

• 7M.Smit28-07-2010

Leuk complex

We hebben een zeer leuke vakantie gehad, mede dankzij het engelstalig animatieteam, helaas stelde de barkie kids club weinig voor hier hadden we onze vakantie wel op geselecteerd. Leuke omgeving met winkeltjes en restaurants. Het eten was soms wat aan de lauwe kant maar toch gevarieerd. Katten waren er toen wij er waren niet veel, zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Richard13-04-2010

centrale ligging maar beetje verouderd

schone ruime kamers, 3 mooie zwembaden, alleen het eten is hmmm minder... Veel van hetzelfde, maar restaurants voldoende in directe omgeving. super vriendelijk personeel!

Alleen gereisd in december 2009

• 8fam. bakker25-12-2009

Leuk complex voor weinig geld.

Goed complex voor weinig geld, all in kost meer zeer weinig extra, altijd doen ook al ga je af en toe in het dorpje naar een restaurant. Katten lopen er teveel. Veel Engelsen. Zwembad koud maar wel te doen als het zonnig is. Verder ziet alles er schoon en netjes uit. Ligt mooi centraal.Mensen zeer vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Aparthotel Labranda Corralejo Village info