7.9GoedScore uit 220 reviews

• Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Minder dan 1km van het strand

Omschrijving

Labranda Bahia de Lobos is een kindvriendelijk hotel op het Canarische eiland Fuerteventura. Het viersterrenhotel ligt in de badplaats Corralejo op loopafstand van het levendige centrum. Het hotel heeft tal van leuke faciliteiten voor een ontspannen vakantie met het hele gezin. Met drie grote zwemba...

Wat zeggen bezoekers over

7.9GoedScore uit 245 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

245 reviews

Door Arno op 28-09-2023
Gereisd met oudere kinderen

Lastminute reis geboekt naar Fuertaventura en dan kan er wel eens wat misgaan 😬 Keek 2 dagen voordat we echt vertrokken toch maar eens goed in de papieren en bleek dat we op Lanzarote landen in plaats van Fuertaventura! Melding van gemaakt en werd gelijk goed opgepakt. Wel even lastig dat ik zelf alles moest regelen maar alle kosten werden snel vergoed nadat we weer thuis waren. En de Ferry was evengoed ook een ervaring! Dan het resort.. 2 prachtig mooie zwembaden, perfecte ligging van het resort nabij de winkels restaurants en pubs en het eten was soms heel goed en soms gewoon ok. All-in formule werkt niet met 1 barkeeper bij de cocktail bar die een meute Engelsen moest bedienen, hetzelfde savonds dus .. Voor de kinderen was het fantastisch wat ik er van zag, een heel actieve kidsclub die de kinderen continue bezig hield. Tip! Voor een knap strand moet je richting de Riu hotels waar kilometers wit zand met kristalhelder water!

Heerlijk hotel, echte aanrader
Door Anouk op 25-06-2019
Gereisd met partner

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Overal erg schoon en bij het eten voor ieder wat Wils. Binnen 2 minuten op de hoofdstraat met leuke winkels. Op ongeveer 10 minuten loopafstand het strand met leuke tentjes. Wij waren voor de tweede keer in dit hotel en gaan zeker nog eens terug. In de avond live muziek of andere leuke entertainment. Niet te overdreven wel gezellig!

Prima vakantie gehad en ik zou best nog een keer t
Door Marjorie op 15-04-2019
Gereisd met partner

Een mooi hotel met fijne kamer en bed. Het eten is prima, vooral het ontbijt en lunch. De mogelijkheid om buiten te eten is heel prettig. In de avond eet je beneden en dat voelt benauwd. Er is een fijn zwembad, waar de rustzoekers fijn kunnen relaxen. Er is ook een familieband met muziek en levendigheid. Wij hebben weinig gemerkt van animatie, heel prettig. Wat het hotel niet heeft is een fijn terras, waar je ‘s avonds een drankje kan doen. Het terras is open met te rechte stoeltjes en zonder sfeer. Erg jammer. Maar een paar stappen vanuit het hotel is er een fijne grote winkelstraat met vele barretjes en terrasjes en het strand is dichtbij.

Een punt: de perrons van de zwembaden zijn ronduit smerig. Die zouden best regelmatig eens lekker aangespoten moeten worden. De rest is nl allemaal zo netjes

Labranda Bahia de Lobos

Super! Hopen zeker hier weer naar toe te gaan!
Door Jacqueline op 23-02-2019
Gereisd met oudere kinderen

Net terug van een heerlijke vakantie! Wat hebben we genoten van het weer! Maar ook van de mooie accommodatie! De ligging fantastisch, schoon!, lekker eten en drinken en vriendelijke personeel! Wat wil je nog meer?

Kortom een superleuke vakantie! We hopen hier zeker nog een keer naar toe te gaan!

Super vakantie
Door Fam Oelsma op 26-11-2018
Gereisd met partner

Heeeerlijk met zn tweeën hier op vakantie geweest! Hotel is schoon, modern, ruim, netjes en voorzien van ruim privé balkon. Alleen geen geweldig uitzicht maar dat was ook het enige minpuntje aan de kamer. Eten was goed, genoeg keuze! Wij zijn allebei van de Hollandse kost en niet teveel gekkigheid en hebben elke dag heerlijk en gevarieerd kunnen eten. Zwembaden waren ook netjes alleen wel zoutwater, dat was wel echt een minpunt! Hier zouden wij in het vervolg niet weer voor kiezen. Service in het hotel was ook prima, kamer werd netjes schoongemaakt alleen de animatie stelde niet veel voor, maar wellicht kwam dit ook omdat wij in het voorseizoen hier verbleven. Voor ons was dit geen gemis, je bent ook op loopafstand van andere leuke cafeetjes waar we nog een avond voetbal hebben gekeken. Corallejo is een leuke stad, genoeg te doen en mooi strand!

Mooi hotel met grote hotelkamers en lekker eten
Door Ester van kuppevelt op 28-10-2018
Gereisd met partner

Fijn hotel; mooie schone en grote hotelkamers met twee zwembaden. In het hoogseizoen zijn er wel weinig ligplekken om het zwembad. Bij het grote (rumoerige) zwembad is een barretje, bij het rustige zwembad is geen bar aanwezig. Eten is lekker en Gevarieerd, prima!

Vanuit het hotel loop je het gezellige centrum van Corralejo in

We raden aan een auto te huren zodat je iets van het eiland kunt zien. Overigens vinden wij het eiland niet bijzonder mooi maar het is er prima vertoeven voor een week of 2!

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.