Hotel Labranda Bahia de Lobos ****

Hotel Labranda Bahia de Lobos ****

Hotel Labranda Bahia de Lobos
Hotel Labranda Bahia de Lobos
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bahia de Lobos voor je op een rij gezet:

235 reviews over Hotel Labranda Bahia de Lobos in het Nederlands

Het hotel ligt op 500 meter van het strand. de winkelstraat is om de hoek. De kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone handdoeken. Eten is in buffetvorm, dus is er altijd iets wat je lekker vindt. Heel gevarieerd menu, met 3 maal per week een thema zoals aziatisch, mexicaans of italiaans.

Als je alleen voor zon en rust komt, dan is Labranda Bahia de Lobos een prima hotel en Fuertaventura een prima vakantiebestemming. Zoek je echter ook cultuur of natuur, dan ben je op Fuertaventura echter snel uitgekeken. Vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat in of naar een klein strandje, de grotere zandstranden liggen vijf kilometer bij het hotel vandaan. Op de stranden overigens weinig/geen voorzieningen als bedden en horeca. Verder is er op het eiland weinig te zien of te beleven, alleen Ponte de Rosario is nog een beetje de moeite waard met een groot overdekt winkelcentrum.

Het hotel is opgebouwd uit circa 10 blokken van twee verdiepingen, die rond de zwembaden zijn gebouwd. De kamers zijn groot en schoon, en het geheel wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Wifi is in het hele hotel gratis en van redelijke kwaliteit. Animatie stelt inderdaad niet veel voor, en er wordt ook weinig gevarieerd met de buffetten. Daar komt bij dat vrijwel alle salades en schotels gemaakt worden met vlees of vis, dus als vegetarier heb je al helemaal weinig keus. In de tijd dat wij hier waren vooral gasten uit Engeland, Duitsland en de Scandinavische landen.

Geen 2e keer.

Nel, 12-11-2017

de + punten: heel goede ligging 10 min. van het strand en om de hoek een lange gezellige winkelstraat, kamer mooi groot en schoon met voldoende kastruimte en bijna al het personeel vriendelijk, complex is mooi aangelegd en goed onderhouden. De - punten: diner erg eentonig veel dezelfde gerechten en die smaken ook nog eens t zelfde bar gedeelte ongezellig de animatie doet zijn best maar t is niks! All in is idd niet helemaal all in safe p.d. € 2.50 koelkast p.d. € 2.50 badlaken wissel € 1.00 per doek. Klein tipje voor t hotel maak de prullenbakken halverwege de dag rond het zwembad leeg! overal lag rommel door die volle bakken. Laatste dag gevraagd naar een late check out , werden we door de dame achter de balie nog net niet afgeblaft!! Niet erg vriendelijk!

Supervakantie!

De Bruin, 31-10-2017

Mooi en schoon hotel. Kamers worden elke dag grondig schoongemaakt. Eten is goed, veel keus en in het restaurant beneden 3 thema avonden (canarisch, mexicaans en aziatisch). Vraag me af wat mensen thuis eten als ze dit smakeloos vinden! Genoeg plek aan het zwembad. Vriendelijk personeel! Lees hieronder dat de cocktails niet all-in zouden zijn, maar de helft is wel all-in en voor sommigen moet je betalen. Dat je voor de handdoeken moet betalen is ook onzin, je moet alleen borg betalen, maar dat krijg je achteraf dus weer netjes terug. Kortom, goed hotel en zou zeker nog eens terug willen.

Super hotel! Schoon, groot en modern!

Lamberts, 28-10-2017

Het grootste pluspunt aan dit hotel is de hotelkamer. Groot, heel schoon, modern en geen overlast van buren etc. Het eten is ook goed. Verse broodjes, pannenkoeken, pasta en pizzapunten. Alles goed warm. In de avond gezelliger om te zitten bij het restaurant beneden (Botanic), hier is drie avonden een thema avond.

De locatie en ligging van het hotel zijn ook top. Tegenover het hotel de winkelstraat met Bershka, Mango, Zara, Springfield en noem maar op. Als je door de winkelstraat loopt sta je zo op het strandje (daar zijn niet heel veel ligbedden). De loopafstand valt erg mee! Om de hoek een opstapplaats voor de bus. Hier kun je bijvoorbeeld mee naar Corralejo Dunes, aanrader! Daar een groot strand bij Riu hotel.

De animatie 's avonds op het park viel ons tegen. Aanrader buiten het park: Rock cafe en de tentjes aan het strand!

Fijn hotel, slechte animatie

Samen Op Reis, 1-10-2017

Prima kamers, eten ook heel goed. Jammer dat de animatie niet veel voorstelde, wat wij met onze groep wel graag anders hadden gezien. We waren hier met een groep mensen met een licht verstandelijke beperking. Het animatie team kwam liever niet dan wel in actie helaas. Weinig enthousiasme....b.v, 's middags één rondje sjoelen met 4 deelnemers. Daarna mochten wij (1 deelnemer en 1 begeleidster) weer gaan zitten, daarna gingen de animatie heren lekker zelf verder ajoelen met twee andere mannen....walgelijk!

Super!

T & B, 26-9-2017

Netjes en mooi gerenoveerd hotel! Vriendelijk personeel en mooie/grote kamer die dagelijks netjes wordt schoongemaakt. Eten is prima, 2 restaurants dus genoeg keuze. Bij 1 restaurant is lange broek verplicht voor heren, bij de andere niet! Frisdrank, cocktails, bier en water je kunt alles pakken. Animatie is grappig, minder leuk als ze er niet zijn. Twee zouten zwembaden, zout is niet storend. Ligging is goed, om de hoek is de hoofdstraat, als je deze doorloopt kom je bij de haven/boulevard, gezellig druk en winkels zijn tot ong 24:00 open.

Prima locatie voor een fijne vakantie

Diepeveen, 8-9-2017

Modern ingerichte super schone kamers, leuke winkelstraten met veel winkels en eetgelegenheden. Prima zwembaden en een strandje aan zee op 10 minuten loopafstand.Een klein minpuntje is dat je op je kamer een koelkastje moest huren voor €2,50 per dag en door zo'n klein propellertje tegen een klein elementje dan nagenoeg ook nog niet koelt.

Ligging van complex prima, vlakbij winkelstraat, loopafstand naar strand. Eten ruim voldoende, voor ieder wat wils. Enig minpunt wat ik heb is de reserveringen van de bedjes rondom het zwembad. Al vroeg in de ochtend lagen de handdoeken klaar.

Cocktails waren er ook genoeg op de kaart waar je niet voor hoefde te betalen. En personeel ook allemaal even vriendelijk. Wij hebben er maar 1 gezien die dat niet was en dat was op onze laatste dag bij de receptie. Wij gaan zeker nog een keer terug voor een relaxte vakantie

Een leuke vakantie gehad.

Fam. Valkenburg., 12-8-2017

Is het te druk bij het zwembad dan ga je naar het andere bad .

Animatie kan beter maar ze doen hun best .

Eten in het restaurant beneden is rustig ,en als de kids niks lekker vinden haal je iets van het restaurant boven zoals pizza of pasta naar beneden. Voor de heren lange broek verplicht .

Boven is het een beetje hectisch iedereen loopt maar door elkaar maar ook prima .

Pizza word zelf gemaakt pasta word ter plekke bereid genoeg keus.

Geen koelkast op kamer wel te huur voor klein bedrag .

Lekkere cocktails en de luxere tegen een kleine meerprijs.

Kortom een leuk complex om nog een keer terug te gaan .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bahia de Lobos in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bahia de Lobos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bahia de Lobos scoort een 7.64 uit 10 op basis van 237 reviews.