Aparthotel Labranda Aloe Club

Aparthotel Labranda Aloe Club

6.1Voldoende

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 383p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

29 reviews over Aparthotel Labranda Aloe Club

• 2019
    7Fam. van Veen24-12-2019

Nooit meer!

Wij hadden een 2 K. Appartement met kitchenette geboekt. Bij aankomst vonden wij dat de kamers prima schoon waren maar erg toe aan een upgrade. Verder was het zonde dat we een kitchenette hadden geboekt. Er stond wel een keukenblok met koelkast en twee kookpitten, maar er was geen pan of ander keukengerei te bekennen. Ook was er geen koffiezetapparaat maar wel een waterkoker met twee koffiekopjes en twee glazen met wat theezakjes en oploskoffie. Dus zonde van je geld. Het restaurant is ons prima bevallen, er is genoeg keuze, alles is goed en veilig bereid maar na een paar dagen ga je zien dat het aanbod een herhaling van wordt en dat is jammer. De bediening is TOP en vriendelijk! In het Hotel vertoeven heel veel Engelsen en een deel daar van is de hele dag aan het drinken, eten en heel nadrukkelijk aanwezig. Wij vinden dat hier minder getolereerd zou moeten worden, de andere gasten hebben ook vakantie.

Daniel Bernal, yield Manager, 25-12-2019

Dear Family van Veen,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel; at LABRANDA we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

Regarding your comments about the lack of pans and cutlery, they are all available upon request. You only need to ask reception and the equipment is provided in your room for free.

Also about the lack of variety after some days of stay, we do offer a weekly buffet with different options in order to please all the different nationalities at the hotel; nevertheless, I will pass your comment to the Head Chef to find out different options improve the offer.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics; we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Sincerely, Daniel Bernal Manager

Gereisd met partner in december 2019

• 5Jolijn15-11-2019

Prima maar niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden gevraagd om een plek op de bagaande grond omdat wij een kinderwagen en een buggy bij ons hadden. Dit hebben we ook gekregen. We konden pal voor ons appartement aan het zwembad liggen en onze 3 maanden oude baby in bed met de babyfoon, top!

Receptie is zeer vriendelijk. Geen handdoek leggen Toch gaan we hier niet nog eens heen. De lunch en het diner waren smakeloos en koud (en dan stellen wij echt geen hoge eisen). Wijn(meer water), cocktails(3 keuzes), mixdrankjes(geen prik) ook niet wat we gewend zijn. All inclusief hebben we er dan ook bij langer na niet uit gehaald. Ontbijt is op de Engelse manier, maar verder prima. De schoonmaak van het appartement is een lachertje, 2 gebruikte handdoeken en een aantal bekers lagen er aan het einde van de week er nog... Bedlinnen vol met gaten..

Fuerteventura vinden wij persoonlijk het minst mooie eiland van de canarische eilanden omdat dit geen leuke beaulevard of terrasjes heeft.

Anna Gagat - Public Relations, yield Manager, 15-11-2019

Dear Jolijn,

First and foremost we would like to apologize for not responding in your native language and thank you for your preference in selecting our LABRANDA Aloe Club hotel for your holidays in Corralejo, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us.

We are sincerely sorry to read your dissatisfaction with the cleaning of your room, at LABRANDA we strive to provide total confidence in this area being fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels, for a future ocasion please do not hesitate to contact our reception desk to point out any service imperfection, the team will be swift in addressing the issue and correct any situation that is not in accordance with our established standards.

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• Oude reviews

4A.23-10-2015

Nooit meer !

Nooit meer Aloe Club! Het complex ziet er mooi uit, maar de kamers waren erg verouderd met wankele bedjes en grote gaten in de lakens. Ook was de badkamer zeer verouderd met een slecht werkende douche die veel stank gaf. Overal in de kamer hangen bordjes met "Sluit al uw ramen en deuren voordat u uw appartement verlaat" Zulke opmerkingen zijn zeker nodig! Tot 2 keer toe is er geld uit onze portemonnees gestolen die in de koffer lagen. Er verdwenen spullen van de kamer en je spullen werden verplaatst in en uit je koffer. Het personeel was totaal niet behulpzaam en we kregen alleen een 'sorry'. Ook al sluit je je ramen en deuren goed, je spullen zijn er niet veilig! Het all inclusieve buffet was niet spectaculair, het was zeer eentonig en het personeel kon de drukte van de herfstvakantie niet aan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 7Paul en Lenie20-04-2012

best de moeite waard

Door overboeking van Playa Park in Corralejo (Fuerteventura) kwamen wij terecht in Aloe Club Resort in dezelfde plaats. Een eenvoudig inbgericht maar net appartement met voldoende ruimte Het eten (buffet) was goed, zelfs met showcooking en afwisselende gerechten. Het entertainment was amateuristisch maar toch leuk en ondehoudend. Als je geen luxe verwacht is dit complex zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7 Rob en Joke 06-04-2010

was leuk , maar niet voor herhaling vatbaar.

grappig complex.Jammer dat op veel plaatsen rioollucht hangt.Appartement goed ruim met goede keuken uitrusting.(pre 1pan meer)Personeel erg vriendelijk, matige kennis engelse taal behalve Simona(vriendelijkste serveerster) portier en manager. Binnen bar , een donker ongezellig hok. Voorgsteld aan manager om dit te restylen, met bv frisse kleuren.Buitenbar eigenlijk een loket.Tussen 15-18 uur te lang wachten op consumptie (1barkeeper) deze moet ook snacks verzorgen.Klacht bij manager neergelegd en vanaf de volgende dag 2 barkeepers.Eten: ontbijt goed.Lunch redelijk en diner redelijk tot goed.Niet te vergelijken met bv äll inncl turkije"salades vaak het zelfe evenals toetjes.(de bananen waren in de aanbieding in onze periode)Genoed bedjes bij zwembad+handdoeken service.Handoeken worden vroeg neergelegd!Wij gingen voor het mooie weer en nemen dan wat minder luxe op de koop.prijs, kwaliteit klopte.Geschikt voor kinderen.Complex ligt ver van stadje.

Gereisd met partner in maart 2010

• 5Rob07-03-2010

absoluut geen 4 sterren waard

net terug van een 8-daagse vakantie, die we hebben omgeboekt aangezien er op madeira een storm was geweest. qua weer was het ideaal, echt heerlijk. maar het aparthotel is echt geen 4 sterren waard, het ontbijt is redelijk maar het schoonmaken van de kamers laat echt te wensen over (kakkerlak op de kamer), het personeel was vriendelijk, maar begreep een hoop niet omdat ze gebrekkig engels praten, toch raar als het hier stikt van de engelsen, en de ligging is te ver van het strand voor degene die dat belangrijk vind natuurlijk. conclusie voor ons, als je van de zon houdt is het goed genoeg, maar zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in maart 2010

• 8WFK01-01-2010

prima kleinschalig resort

Prima ietwat gedateerd hotel aan de rand van Corralego. Appartement: zeer ruim, met groot balkon, mag gemoderniseerd worden. Zwembaden:mooi, 1 verwarmd, badmeester aanwezig en een paar keer per dag waterkwaliteitcontrole.voldoende ligbedden. Eten/drinken: prima , voldoende keuze , goed op smaak en voldoende aangevuld. Annimatie: paar keer per week showtje Buitenbar: prima, aardig personeel. Binnenbar: erg deprimerende omgeving.

Taxi's zeer betaalbaar €3,50 naar centrum. verschillende supermarkten op wandelafstand. dichtbij winkelcentrum met ('savonds)leuke live-muziek.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 6karin en peter27-11-2009

geen 4 sterren

zijn net terug van dit hotel. opzicht niet slecht maaar zeker geen 4 sterren waard. eten was veelal koud!! wij gaan er niet meer terug

Gereisd met partner in november 2009

• 9Peter en Roos29-03-2008

We hebben 8 dagen in maart mogen doorbrengen op dit complex. De voorgaande reactie vinden we wat overdreven negatief. De bediening moest inderdaad alle zeilen bij zetten (onderbezetting), maar was uiterst vriendelijk. Wij zaten in het groene gedeelte in het appartement (gelijkvloers). Schoon en ruim. Er wordt iedere dag schoongemaakt en de handendoeken ververst Het bed is 3x verschoont. Prima service. Het complex ligt wel ver van het centrum (flinke wandeling). Een auto huren is een must.

Gereisd met partner in maart 2008

• 4Ineke en Jaak17-03-2008

Net terug van 1 week Aloeclub. Teleurgesteld, absoluut geen 4 sterren.Sobere kamer,eenvoudig douche met plastic gordijn,zaten op begane grond,nr 110. hele dag gordijnen dicht, iedereen kijkt binnen. Eten bijna elke dag koud, Italiaans animatieteam overduidelijk met weinig uitstraling aanwezeig.Personeel deed haar best, lang wachten op drankje, maar 1 afhaalpunt. Geen aanrader,nooi meer!Gelukkig in bezit van auto en zo min mogelijk op complex aanwezig geweest.

Gereisd met partner in maart 2008

Aparthotel Labranda Aloe Club info