Géén boekingskosten

Appartement La Concha

SpanjeFuerteventuraCorralejo

We hebben de beste aanbieders voor Appartement La Concha voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

Meer appartement info

3 Reviews over La Concha

• 9Léonie Nijs05-05-2009

Ideaal voor rustzoekers

Ons bezoek was in oktober 2008 en wordt wederom oktober 2009. Dit zegt genoeg over repeaters. Het complex is schoon, zeer rustig, kleinschalig, geschikt voor stellen of wat oudere mensen. Niet geschikt voor gezinnen met jonge kinderen of jongeren. Service is uitmuntend. Warm water is 's-avonds regelmatig afwezig, wat als enig minpuntje kan worden opgemerkt.

• 8rudi en anja uit Middelburg29-11-2008

Niet lux wel erg goed en lekker rustig!

Wij waren in november 2008 in La Concha. Bijzonder prettige sfeer.Het zijn 18 kleine eenvoudig bungalowtjes in een prachtige tuin met bloeiende planten en struiken. Vogelgeluiden geven het een aparte sfeer, de eigenaar houdt kennelijk van vogels, want in het compex zijn een paar volieres met parkieten e.d. waar je geen last van hebt. Het is een idyllisch geheel. Om de dag wordt er schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Ook de service was erg goed van Oliva en Maria. Wie van rust houdt moet hier naar toe. Wij hadden het zwembadje (er zijn er twee) voor ons zelf. Het complex is rustig gelegen, geen druk verkeer in de buurt, maar wel heel erg centraal gelegen dicht bij strand en centrum. Wie niet echt voor de luxe gaat, maar voor rust en ontspanning moet naar La Concha. (zie ook wat foto's)

• 8Roger23-12-2007

Kleine eenvoudige bungalows gelegen rond een zwembad met een mooie tuin. Bungalows waren compleet ingericht en rustig gelegen. Er zijn maar 18 bungalows, een kleinschalig complex. Je zit er rustig, maar toch vlakbij Corralejo town. (10 minuten lopen). De tuinen en het zwembad worden goed bijgehouden. De huisjes worden twee keer per week schoongemaakt. In de tuinen vind je verschillende vogelkooien en ook de nodige katten. Hier heb je verder geen last van. Wij vonden het ene prima accomodatie, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. We waren voor een week 250 euro kwijt. Een huurauto kun je boeken via payless rent a car, je krijgt dan een auto van cicar, maar veel goedkoper dan dat je deze rechtstreeks boekt bij cicar.Corralejo is leuk, maar niet heel bijzonder. Genoeg eettentjes, poco loco is een aanrader. Fuerte is leuk voor max. een week.

Appartement La Concha info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle Marcelino Camacho Abad S/N, E-35660