Hotel H10 Ocean Suites

Hotel H10 Ocean Suites

8.6Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 510p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie

H10 Ocean Suites ligt aan de rand van het authentieke dorp Corralejo op het Spaanse eiland Fuerteventura. Het is een kleinschalig luxe hotel dat van alle gemakken voorzien is. Door de wat afgelegen ligging is het hier aangenaam en rustig en toch sta je zo in de winkelstraten of op het strand. Een perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie op Fuerteventura. Nieuwsgierig geworden wat H10 Ocean Suites nog meer te bieden heeft? Lees dan vooral verder.

Hotel H10 Ocean Suites bestaat uit witte gebouwen met balkons en terrassen van hooguit twee verdiepingen hoog. De gebouwen zijn om vier zwembaden en een grote groene tuin heen gebouwd. De zwembaden en ligbedden worden omringd door palmbomen, wat een tropisch gevoel geeft.

Heb je zin in een verfrissende duik? De zwembaden van Hotel H10 Ocean Suites zijn gevuld met zoutwater en ruim opgezet. In de winterperiode wordt het water verwarmd. Twee zwembaden zijn ondiep en daarom prima geschikt voor kinderen om in te dobberen.

Heb je trek gekregen? Dan kun je terecht in een van de twee restaurants. Parrots Restaurant is een buffetrestaurant. Hier heb je een ruim aanbod aan verschillende gerechten. De kok staat live het eten klaar te maken. Het Italiaanse à la carte restaurant is speciaal bedoeld voor gasten die halfpension of all-inclusive hebben geboekt. Er zijn ook vier bars waar je terechtkunt voor een kop koffie, frisdrank of een cocktail in de avond.

Hotel H10 Ocean Suites wordt vooral zeer gewaardeerd door stellen. Voor kinderen is er een kinderclub en een speeltuin. Ook worden er activiteiten voor ze georganiseerd, zoals een kinderdisco. Natuurlijk is er voor de volwassenen ook het nodige te beleven. Zo vind je hier een uitgebreid entertainmentprogramma en een tennisbaan om eens een balletje te slaan. In het hele hotel kun je bovendien gebruik maken van de wifiverbinding.

Kamers

In Hotel H10 Ocean Suites zijn alleen junior suites te boeken van 35m2. Deze zijn bedoeld voor twee personen, maar het is mogelijk om met maximaal twee kinderen erbij te verblijven. Zij kunnen dan slapen op een slaapbank. De junior suites met uitzicht over het zwembad zijn net wat duurder dan de standaard junior suites. Alle kamers beschikken onder andere over een regendouche, airconditioning, kluisje en een terras of balkon. Je kunt de kamers boeken in combinatie met ontbijt, halfpension of all-inclusive.

Ligging van H10 Ocean Suites, Fuerteventura

De ligging van H10 Ocean Suites is ideaal. Het ligt aan de rand van het dorp Corralejo. Dit is een gezellige badplaats met een prachtig strand en gezellige pleintjes met terrassen en restaurants. Vanaf het hotel loop je zo het centrum in. Het strand is ongeveer 550 meter lopen.

Het hotel ligt ook aan de rand van het Corralejo Nationaal Park, een mooi park dat uit allemaal duinen bestaat. Kinderen vinden dit park ook geweldig. Voor hen vind je bovendien op nog geen kilometer afstand een uitdagend waterpark. Goed voor een dag vol waterplezier.

Wil je ook verblijven in H10 Ocean Suites? Dan kun je het beste vliegen op het vliegveld bij Puerto del Rosario. Vanaf Nederland is het rechtstreeks ongeveer vier uur en vijfenveertig minuten vliegen naar dit vliegveld op Fuerteventura.

Kun je niet wachten om een heerlijk verblijf in H10 Ocean Suites te boeken? Neem dan snel een kijkje bij de beschikbaarheid van dit hotel.

94 reviews over Hotel H10 Ocean Suites

• 2018
    10Marcel van Loon19-09-2018

Fantastisch hotel!

Fantastisch hotel.Schoon,mooie grote kamer,het eten is vers en uitgebreid,goede service,vriendelijk personeel.Autoverhuur vanuit het hotel is prima geregeld,net buiten het centrum dus lekker rustige omgeving.Dicht bij verschillende stranden,het oude centrum van Corralejo is geweldig met zijn terrasjes . Als ik een minpuntje mag geven zijn het de enorm harde bedden,maar dit is echt persoonlijk .

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Marije06-09-2018

Genieten!

Wij verbleven vorig jaar september op basis van halfpension in dit hotel. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Mooie moderne uitstraling, heerlijke geur als je binnenkomt in de lobby. Vriendelijk personeel en heerlijke sangria! Zowel ontbijt als diner goed te doen (ook in het zwembadrestaurant). Auto gehuurd in de lobby, hele goede service. Mooie ruime kamer, groot balkon echter stond er teveel wind om hier van te kunnen genieten. Corralejo is echt een leuk stadje! Aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 10H. Lambrechts01-09-2018

Supervakantie in Corralejo !

Prachtig hotel ! Erg goed gelegen, vlakbij winkeltjes en restaurantjes. De kamers zijn schoon, ruim en erg goed ingericht. Het personeel is heel vriendelijk en kent je al na een paar dagen. Dan staat je bestelling al klaar voor je ! Twee mooie zwembaden, met zout water, maar daar heb je weinig last van. Er zijn genoeg ligbedjes en reserveren is verboden. Daar hebben sommige hotelgasten wat op gevonden door apart naar het ontbijt te gaan. Erg triest vind ik dat, ze ontbijten liever apart om toch maar die specifieke plaats aan het zwembad te behouden. bovendien is het nergens voor nodig, want op elk uur van de dag vind je nog een plekje. De all inclusive is geweldig. Het eten is lekker en zeer gevarieerd, vis, vlees en vegetarische gerechten. Ook veel dieetproducten zijn aanwezig. De drankjes zijn ook internationaal. De wifi werkt erg goed, overal in het hotel en is gratis.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 8Emile05-08-2018

Fijne vakantie gehad

Mooi hotel met goede service. Ook had het hotel duidelijke huisregels opgesteld maar er werd niet of nauwelijks op gecontroleerd. Bijvoorbeeld bij het diner konden de heren gewoon in korte broek en slippers aan tafel. Terwijl een lange broek gevraagd wordt. En bij de zwembaden werden er al vroeg ligbedden gereserveerd wat ook verboden was. Ook dit werd geaccepteerd. Wat af en toe jammer was omdat er te weinig ligbedden en parasols zijn voor de grote van het hotel. De kamers zijn ruim maar wel gehorig. Zo kregen wij eerst een kamer pal boven het restaurant en entertainmentgedeelte. Maar we kregen na het melden de volgende dag een mooiere kamer die rustiger gelegen was aan de tuin. Verder de hoofdstraat met winkels en een strandje zijn op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Mitzy Fontijn28-07-2018

We loved it

Super eten. Wordt wel handdoekje gelegd wat ik persoonlijk jammer vind. Kamer netjes en alles op loopafstand. Taxi naar de grandes playas 7 euro en super mooi. Aquapark vrij prijzig en niets speciaals wel school. Hotel was fijn zou er zo naar terug gaan. Kluisje 16 euro plus 10 euro borg. Handdoeken 15 euro borg per handdoek 2x per week wisselen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Amber28-07-2018

Top vakantie.

Heel goed hotel! Er is nu ook een a la carte restaurant geopend, zeker de moeite om hier te gaan eten. Vriendelijk personeel, goed eten en dichtbij alle winkels en het strand is maar 5 a 10 minuten lopen. Het zwembad is wel zout water, dat was voor ons een nadeel.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Monique13-07-2018

Super hotel!

Het is een geweldig hotel met een super ligging. Aan de zijstraat van de hoofdstraat, dus rustig en toch centraal. Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel. Het is fijn dat je - als je halfpension boekt - eventueel kan kiezen om het diner om te zetten in de lunch. Dit kan per dag worden aangepast.

• 8ennemel05-07-2018

Hier willen we elk jaar wel heen

Prima hotel,goed eten,aardig personeel. De kamers worden goed schoongemaakt. Het hotel ligt in een zijstraat van het centrum;dus rustig en toch heel centraal. Voor ons ideaal. Het hotel heeft twee zwembaden. We waren hier voor de 2-de keer en willen zeker nog terug.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Joke en Jan04-07-2018

Geweldig Hotel.

Wij waren twee weken bij H 10 te gast en hebben enorm genoten van dit hotel. Alles even schoon, prima suites en op de keuken hadden wij ook weinig aan te merken. Deze was prima verzorgd met een ruime variatie aan eten. De toetjes waren overweldigend. Wij zijn zeker van plan volgend jaar hier weer naar toe te gaan. Hebben een opmerking : op de stoelen bij de zwembaden staat verboden vooraf te reserveren. hier wordt elke dag misbruik van gemaakt. Kom je om 11 uur dan is er geen stoel meer vrij. Dit is het enige minpunt

• 9Mike02-07-2018

Heerlijk

De suites zijn prachtig! De rustgevende gedachte kwam ons al snel tegenmoed. 2 zwembaden waarvan 1 stil en de andere vol activiteiten en muziek, een prima indeling. Terugkomend op het vorige bericht, inderdaad weinig parasols maar aan de andere kant jezelf goed insmeren voorkomt de nodige ellende. Mijn vriendin en ik hebben niet 1 dag een parasol nodig gehad! Personeel is zeer vriendelijk, daar in tegen werken ze niet al te hard, lees bar personeel, hier staan vaak langere rijen. Toch staat iedereen voor je klaar en kom je niks te kort. Het eten is prima, veel variatie en keuze genoeg. Voor iedereen is er wel iets. De bar aan 1 zwembad werd inderdaad verbouwt, hier geen hinder van ondervonden. Wat wij jammer vonden was dat er savonds geen amusement was buiten! Wel een fijn terras met achtergrond muziek. Heerlijk hotel/suites met de ideale ligging van de winkelstraat. Wij zijn een vrij jong stel en hebben een heerlijke vakantie gehad!

Hotel H10 Ocean Suites info

• Animatie programmaAanwezig