Hotel H10 Ocean Suites

Hotel H10 Ocean Suites

8.6Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 510p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie

H10 Ocean Suites ligt aan de rand van het authentieke dorp Corralejo op het Spaanse eiland Fuerteventura. Het is een kleinschalig luxe hotel dat van alle gemakken voorzien is. Door de wat afgelegen ligging is het hier aangenaam en rustig en toch sta je zo in de winkelstraten of op het strand. Een perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie op Fuerteventura. Nieuwsgierig geworden wat H10 Ocean Suites nog meer te bieden heeft? Lees dan vooral verder.

Hotel H10 Ocean Suites bestaat uit witte gebouwen met balkons en terrassen van hooguit twee verdiepingen hoog. De gebouwen zijn om vier zwembaden en een grote groene tuin heen gebouwd. De zwembaden en ligbedden worden omringd door palmbomen, wat een tropisch gevoel geeft.

Heb je zin in een verfrissende duik? De zwembaden van Hotel H10 Ocean Suites zijn gevuld met zoutwater en ruim opgezet. In de winterperiode wordt het water verwarmd. Twee zwembaden zijn ondiep en daarom prima geschikt voor kinderen om in te dobberen.

Heb je trek gekregen? Dan kun je terecht in een van de twee restaurants. Parrots Restaurant is een buffetrestaurant. Hier heb je een ruim aanbod aan verschillende gerechten. De kok staat live het eten klaar te maken. Het Italiaanse à la carte restaurant is speciaal bedoeld voor gasten die halfpension of all-inclusive hebben geboekt. Er zijn ook vier bars waar je terechtkunt voor een kop koffie, frisdrank of een cocktail in de avond.

Hotel H10 Ocean Suites wordt vooral zeer gewaardeerd door stellen. Voor kinderen is er een kinderclub en een speeltuin. Ook worden er activiteiten voor ze georganiseerd, zoals een kinderdisco. Natuurlijk is er voor de volwassenen ook het nodige te beleven. Zo vind je hier een uitgebreid entertainmentprogramma en een tennisbaan om eens een balletje te slaan. In het hele hotel kun je bovendien gebruik maken van de wifiverbinding.

Kamers

In Hotel H10 Ocean Suites zijn alleen junior suites te boeken van 35m2. Deze zijn bedoeld voor twee personen, maar het is mogelijk om met maximaal twee kinderen erbij te verblijven. Zij kunnen dan slapen op een slaapbank. De junior suites met uitzicht over het zwembad zijn net wat duurder dan de standaard junior suites. Alle kamers beschikken onder andere over een regendouche, airconditioning, kluisje en een terras of balkon. Je kunt de kamers boeken in combinatie met ontbijt, halfpension of all-inclusive.

Ligging van H10 Ocean Suites, Fuerteventura

De ligging van H10 Ocean Suites is ideaal. Het ligt aan de rand van het dorp Corralejo. Dit is een gezellige badplaats met een prachtig strand en gezellige pleintjes met terrassen en restaurants. Vanaf het hotel loop je zo het centrum in. Het strand is ongeveer 550 meter lopen.

Het hotel ligt ook aan de rand van het Corralejo Nationaal Park, een mooi park dat uit allemaal duinen bestaat. Kinderen vinden dit park ook geweldig. Voor hen vind je bovendien op nog geen kilometer afstand een uitdagend waterpark. Goed voor een dag vol waterplezier.

Wil je ook verblijven in H10 Ocean Suites? Dan kun je het beste vliegen op het vliegveld bij Puerto del Rosario. Vanaf Nederland is het rechtstreeks ongeveer vier uur en vijfenveertig minuten vliegen naar dit vliegveld op Fuerteventura.

Kun je niet wachten om een heerlijk verblijf in H10 Ocean Suites te boeken? Neem dan snel een kijkje bij de beschikbaarheid van dit hotel.

94 reviews over Hotel H10 Ocean Suites

• 2018
    8van der Geest23-12-2018

hotel met goede prijs/kwaliteits verhouding

Rustig gelegen, doch vlakbij de grote winkelstraat. Mooie grote kamers met meer dan voldoende kastruimte. Nieuwe badkamer met 2 wastafels en goede regendoes. Fraaie tuin en 2 grote zwembaden. Handdoeken leggen niet nodig. Prima service en vriendelijk personeel. Keuze eten voldoende maar niet overdadig. Ca.750 meter van het strand. Complex bestaat uit begane grond en 1 verdieping. Bij de receptie is een kleine lift, die naar het restaurant gaat. Verder geen liften.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Hansduiven16-12-2018

Fijn hotel, door de ontbrekende leuning niet meer.

Heel goed hotel, vlak bij het centrum. De bedden zijn keihard, maar na 2 slechte nachten kregen we een topper, wat eigenlijk gebruikelijk zou moeten zijn. Het (slaap)bankje in de ruime kamer is veel te zacht, als je gaat zitten zak je je zowat op de grond. Ruime mooie badkamer met stortdouche. De zwembaden heerlijk warm, alleen jammer dat in het rustige zwembad wel een "makkelijke" trap is, maar geen leuning om je vast te houden, wat ik vanwege een slechte heup wel nodig heb. In het andere zwembad is dit wel, maar daar is de hele dag harde muziek en animatie, waar we geen behoefte aan hebben.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8luc van gils04-12-2018

Was erg goed hotel met prima verzorging.

Grootste plaats op Fuerteventura dus altijd iets te doen

Robin Kops, RRPP, 23-04-2019

Heel erg bedankt voor uw review Luc van Gils! We hopen dat we u snel nog een keer mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 7Twan smets01-12-2018

Mooie vakantie voor in het naseizoen

Het is vrij winderig. Daardoor is het weer heel wisselvallig. Leuk stadje en verrassend mooie plekken op het eiland.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Maayke de Jong19-11-2018

Topvakantie

We waren hier in augustus voor de 2e keer. De 2e keer is ons nog beter bevallen zelfs. We hadden een betere kamer als de vorige keer. We genoten nog meer van het All Inclusive concept. Het is gewoon een heerlijk gezellig, vriendelijk, schoon tophotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7San23-10-2018

Fijn hotel...zeker een aanrader

Fijn hotel Alles was goed Mooie ligging, nabij de winkelstraat

Beste San,

We danken u zeer voor het achterlaten van uw review. We vinden het super om te horen dat u ons hotel een fijn hotel vindt! We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen.

Robin Kops, PR

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8M.J. Vendelbosch22-10-2018

geweldig! Zou zo terug gaan.

Prachtig hotel, kamers liggen om de 2 zwembaden en om een mooie tuin, veel groen doet aan als knus en vriendelijk. De kamer is netjes, ruim en schoon en modern. Hebben prima airco. Bijna alle kamers uitzicht op 1 van de 2 zwembaden of op de mooie tuin, de beneden kamers hebben wat schaduw op het terras door het balkon erboven, op de balkons dus geen schaduw, denk ik erg warm. Het buffet is gevarieerd, er is veel keus en elke dag ander thema. Vriendelijk personeel. De beide zwembaden zijn verwarmd en hebben zout water, bij het ene bad is dpaar x per dag animatie, deze was tijdens ons verblijf niet storend.

Beste M.J. Vendelbosch,

Enorm bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij zijn enorm blij dat u H10 Ocean Suites een prachtig hotel vindt en dat uw verblijf geweldig was. Eveneens vinden we het fantastisch dat u ons vriendelijke personeel benadrukt, hier zijn we natuurlijk erg trots op.

We proberen er altijd alles aan te doen om te zorgen dat onze gasten een fijn verblijf hebben, en als iemand het balkon te warm vind of niet naar smaak is, zullen we altijd iets proberen te regelen of een andere kamer voorstellen.

We hopen u snel nog eens te verwelkomen!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Monique Boogaard05-10-2018

Heerlijke vakantie in super resort

PLUS:Erg mooi en kleinschalig hotel . Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamer netjes en ruim en met uitzicht op het zwembad. Zodra er iets ontbrak en je gaf dit aan werd het meteen opgelost. Buffet goed . Eten zou warmer kunnen. Ligt in een zijstraat bij een winkelstraat waar je totaal geen last van had. MIN: ondanks het feit dat er op de bedjes bij het zwembad stond dat je geen bedjes mocht reserveren met handdoeken, werd er niets tegen gedaan. Ook zouden er meer parasols moeten staan bij het zwembad( bv 1 parasol per 2 bedjes) Dat je voor waterkoker moet betalen , zou standaard op kamer moeten staan. Roken buiten op het buitenterras bij de lobby. Dat zou niet mogen. Het afstapje in de kamer zou gemarkeerd moeten worden, nu kun je een misstap maken omdat het dezelfde kleur heeft.

Maar al met al wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker hier terug!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Peter25-09-2018

Top vakantie

Erg genoten, kamers top, mooie badkamer. Service/vriendelijkheid van alle medewerkers super, eten gevarieerd en goed. Mooie locatie, dicht bij het centrum maar geen last van de drukte doordat het net in een zijstraat zit. Voor kinderen misschien iets minder maar daar is dit hotel ook niet op gericht en vinden wij juist prettig (niet teveel kinderen). Zwembaden fijn dat er 2 zijn, 1 iets rustigere en 1 met een aantal activiteiten (daar heb je overigens geen last van). Enig minpuntje is het zoute water. Tip is om bus te pakken naar Parque national voor mooi strand, hier kan receptie bij helpen.

Beste Peter,

We willen u van harte bedanken voor het achter laten van uw fantastische review. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten en een top vakantie heeft gehad. Ook maakt u ons heel blij met uw complimenten over het personeel, het eten, en de zwembaden.

Echter vinden we het vervelend dat u het zoute water beschouwd als een minpunt. H10 Ocean Suites heeft gekozen om een combinatie te gebruiken van zout water en chloor omdat is beter is voor mens en natuur.

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Roelien21-09-2018

Geweldig

Helemaal geweldig. Wij zaten op de begane grond vlakbij het zwembad. Prachtige ruime kamers en badkamer. Heel schoon. Eten all in geweldig goed. Vriendelijk personeel. Dichtbij het stadje en winkels om de hoek . Strand vlakbij.

Gereisd met partner in juni 2018

Hotel H10 Ocean Suites info