Hotel H10 Ocean Suites

Hotel H10 Ocean Suites

8.6Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 510p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Animatie

H10 Ocean Suites ligt aan de rand van het authentieke dorp Corralejo op het Spaanse eiland Fuerteventura. Het is een kleinschalig luxe hotel dat van alle gemakken voorzien is. Door de wat afgelegen ligging is het hier aangenaam en rustig en toch sta je zo in de winkelstraten of op het strand. Een perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie op Fuerteventura. Nieuwsgierig geworden wat H10 Ocean Suites nog meer te bieden heeft? Lees dan vooral verder.

Hotel H10 Ocean Suites bestaat uit witte gebouwen met balkons en terrassen van hooguit twee verdiepingen hoog. De gebouwen zijn om vier zwembaden en een grote groene tuin heen gebouwd. De zwembaden en ligbedden worden omringd door palmbomen, wat een tropisch gevoel geeft.

Heb je zin in een verfrissende duik? De zwembaden van Hotel H10 Ocean Suites zijn gevuld met zoutwater en ruim opgezet. In de winterperiode wordt het water verwarmd. Twee zwembaden zijn ondiep en daarom prima geschikt voor kinderen om in te dobberen.

Heb je trek gekregen? Dan kun je terecht in een van de twee restaurants. Parrots Restaurant is een buffetrestaurant. Hier heb je een ruim aanbod aan verschillende gerechten. De kok staat live het eten klaar te maken. Het Italiaanse à la carte restaurant is speciaal bedoeld voor gasten die halfpension of all-inclusive hebben geboekt. Er zijn ook vier bars waar je terechtkunt voor een kop koffie, frisdrank of een cocktail in de avond.

Hotel H10 Ocean Suites wordt vooral zeer gewaardeerd door stellen. Voor kinderen is er een kinderclub en een speeltuin. Ook worden er activiteiten voor ze georganiseerd, zoals een kinderdisco. Natuurlijk is er voor de volwassenen ook het nodige te beleven. Zo vind je hier een uitgebreid entertainmentprogramma en een tennisbaan om eens een balletje te slaan. In het hele hotel kun je bovendien gebruik maken van de wifiverbinding.

Kamers

In Hotel H10 Ocean Suites zijn alleen junior suites te boeken van 35m2. Deze zijn bedoeld voor twee personen, maar het is mogelijk om met maximaal twee kinderen erbij te verblijven. Zij kunnen dan slapen op een slaapbank. De junior suites met uitzicht over het zwembad zijn net wat duurder dan de standaard junior suites. Alle kamers beschikken onder andere over een regendouche, airconditioning, kluisje en een terras of balkon. Je kunt de kamers boeken in combinatie met ontbijt, halfpension of all-inclusive.

Ligging van H10 Ocean Suites, Fuerteventura

De ligging van H10 Ocean Suites is ideaal. Het ligt aan de rand van het dorp Corralejo. Dit is een gezellige badplaats met een prachtig strand en gezellige pleintjes met terrassen en restaurants. Vanaf het hotel loop je zo het centrum in. Het strand is ongeveer 550 meter lopen.

Het hotel ligt ook aan de rand van het Corralejo Nationaal Park, een mooi park dat uit allemaal duinen bestaat. Kinderen vinden dit park ook geweldig. Voor hen vind je bovendien op nog geen kilometer afstand een uitdagend waterpark. Goed voor een dag vol waterplezier.

Wil je ook verblijven in H10 Ocean Suites? Dan kun je het beste vliegen op het vliegveld bij Puerto del Rosario. Vanaf Nederland is het rechtstreeks ongeveer vier uur en vijfenveertig minuten vliegen naar dit vliegveld op Fuerteventura.

Kun je niet wachten om een heerlijk verblijf in H10 Ocean Suites te boeken? Neem dan snel een kijkje bij de beschikbaarheid van dit hotel.

94 reviews over Hotel H10 Ocean Suites

• 2019
    9Fam. Pennings03-07-2019

Perfect.

Prachtig hotel, mooie accomodatie. Goede bediening en behulpzaam. Het hotel zag er netjes verzorgd uit.

Sophie Grobe, PR, RRPP, 21-07-2019

Beste Familie Penning,

Bedankt voor uw bezoek in ons hotel.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel, wij hopen dat u genoten heeft van uw vakantie.

Wij hopen u ook nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Martijn Swart

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Yvonne P.08-06-2019

Mooi en goed hotel, klantvriendelijk.

Hotel heeft mooie kamers. Onze kamer met zwembadzicht was heerlijk, met een terras, op kleine loopafstand van zwembad, geen overlast/herrie van zwembadgangers. Genoeg ligbedden. Eten was goed, uitgebreid! Personeel is vriendelijk.

Robin, RRPP, 12-06-2019

Beste Yvonne P,

Bedankt voor het delen van uw mening van uw recente verblijf bij ons! We zijn erg blij dat u heeft genoten van uw kamer met zwembadzicht en van ons eten. Ook waarderen wij uw compliment over ons personeel.

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Henk18-05-2019

Goed hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn hier in de mei vakantie geweest. Hotel heeft een mooie uitstraling en ligt super centraal. De kamer was goed, schoon, met een lekkere stortdouche. Kluisje aanwezig. Mooie zwembaden met voldoende bedjes (ieder moment van de dag beschikbaar). Strandje op loopafstand. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het ontbijt was erg uitgebreid, met diverse sappen, ei kun je laten maken zoals je het hebben wilt, fruit etc. Het avondeten vonden wij niet lekker, ik zou het liefst LO hebben en dan zelf uit eten gaan. Voldoende leuke restaurantjes in de omgeving. Wat kan er beter: het verschonen van het beddengoed (volgens mij niet gedaan in de week dat we er waren) en borg betalen als je een handdoek gaat halen voor het zwembad lijkt mij niet nodig. Fijn dat je de kamer (tegen betaling) iets langer kunt aanhouden indien beschikbaar.

Robin Kops, RRPP, 20-05-2019

Beste Henk,

Enorm bedankt voor het achterlaten van uw review, we waarderen de mening van onze gasten enorm! We vinden het geweldig om te lezen dat u onze uitstraling en schone kamers opmerkt. Ook zijn we erg blij dat u heeft kunnen genieten van ons uitgebreide ontbijt. Echter, vinden we het jammer om over uw impressie van het avond eten te horen, en we zouden graag weten waarom u het niet lekker vond, dit om onszelf te kunnen verbeteren. En onze schoonmaak afdeling maakt de bedden na elke tweede dag schoon, dus ongeveer twee keer in de week.

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen in ons hotel!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Hester van der Putten12-05-2019

Fijn hotel, 4 sterren waardig. Wel kleine kamer

Mooi hotel. Goed onderhouden. Wij waren hier met twee kinderen van 3 en 5 jaar. Animatie was leuk. Mini disco om 20.30 uur met Daisy. Twee zout water zwembaden, waarvan er een van 0.90cm. Er zijn ook twee mini pierenbadjes, ca. 60 cm diep. Kinderen sliepen op een bedbank, op zich prima maar de kamer was erg klein. We hadden drie koffers bij ons; we moesten creatief zijn om ze een plekje te geven. Bij halfpension kan je een keer a la carte eten (pizza). Op 2 min. lopen zit je in het centrum van Corralejo. Op ca. 10 min. lopen op het strand. Helaas had het hotel geen strandbedjes op het strand. Houdt rekening met veel borg betalen (handdoeken, etc) als je geen credit card hebt. Bij het zwembad geen muziek; heerlijk rustig! Elke dag schone handdoeken en bedlinnen. Er is Nederlandstalig personeel (veel stagiaires). Eten is goed. Koks koken voor je neus. Niet al te grote eetzaal. Je kunt ook buiten zitten (helaas niet in de zon).

Robin Kops (PR Assistant), RRPP, 15-05-2019

Beste Hester van der Putten,

Wij willen u enorm bedanken voor het achterlaten van uw review over uw recenten verblijf bij ons. We vinden het super om te lezen dat u ons een mooi, goed onderhouden, hotel vindt, hier werken wij iedere dag hard voor. We zijn erg blij dat de animantie en de mini disco, samen met Daisy, leuk waren voor uw kinderen. We vinden ook het erg fijn dat u heeft kunnen genieten van ons rustige zwembad en ons eten, wat we met veel plezier voor u klaarmaken!

We vinden het echter wel jammer om te horen over uw impressie van de grootheid van de kamer en we hadden graag geweten over het niet passen van de koffers, hier hadden we u graag bij geholpen om een oplossing te vinden.

We zouden vereerd zijn als we u nog een keer zouden mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Marcel06-05-2019

Zeker nog een keer naar deze plek!!

Dit is echt een toplocatie in het plaatsje Corralejo. Je loopt vanaf het complex zo de straat uit en aan het einde van de straat zit de Zara. Vanaf daar loop je al op de drukke straat met winkels, barretjes, restaurants en noem maar op. Het complex zelf was ook geweldig. Wij hebben helemaal niets te klagen. Personeel is vriendelijk, iedere dag wordt er schoongemaakt, het complex zelf is erg schoon, de kamers ook. Het eten en drinken is uitstekend en genoeg keuze. Het diner is iedere avond weer anders. Je kunt 1x per week het Italiaanse restaurant boeken. Het is gewoonweg een superbestemming en ik zou iedereen aanraden deze accommodatie te boeken. Mocht je de eerste avond wat klachten hebben over het bed kun je dit meteen melden bij de receptie en ze zorgen ervoor dat je de volgende dag een extra topper op het matras krijgt. Super goede service overal.

Robin, RRPP, 09-05-2019

Beste Marcel,

Enorm bedankt voor uw fantastische review! Wij vinden het super om te horen dat u zeker nog een keer naar ons hotel H10 Ocean Suites komt. Ook waarderen wij het enorm dat u zulke aardige woorden uitspreekt over onze goede service, het eten en dat u ons zou aanraden.

Wij kunnen niet wachten om u nog een keer te verwelkomen!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Jeffrey Booij12-04-2019

Alles was top!!!

Echt een superhotel! We waren hier in maart met onze zoon van 14 maanden. Alles is goed bevallen, heel schoon en zeer vriendelijk personeel. Het eten is ook zeker goed. Eigenlijk is er niks op aan te merken. Boek de reis en zie voor uzelf. Wij hebben geboekt via touroperator en ook dat is zeker aan te raden je hoeft maar te bellen en alles word voor je geregeld. Wij gaan over 6 weken weer een weekje en uiteraard weer met touroperator!

Een onvergetelijke vakantie !

Sophie Grobe, PR, RRPP, 17-04-2019

Beste Jeffrey Booij,

Enorm bedankt voor het achterlaten van uw fantastische review. Wij zijn erg blij dat u H10 Ocean Suites en super hotel vindt en dat alles goed bevallen is! Wij kunnen niet wachten om u over 6 weken weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Vakantieganger10-02-2019

Top!!

Toelichting is overbodig, boek de reis en geniet ervan.

Sophie Grobe, PR, RRPP, 17-04-2019

Enorm bedankt voor uw review Vakantieganger! Wij kunnen niet blijer worden en we hopen dat we u snel weer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9WvD03-02-2019

Heerlijk verblijf in een prachtig hotel! Aanrader!

Wij zijn net terug van een weekje Fuerteventura bij H10 Ocean Suites. Het is ons erg goed bevallen. Een mooi hotel, netjes en heel klantvriendelijk. Ontbijt, lunch en diner waren goed en gevarieerd. Zwembad is heerlijk verwarmd en schoon. Wel zout water. Alles wordt goed onderhouden, waardoor het net en schoon is. De kamers zijn groot, hebben goede bedden een zitje en een prachtige badkamer met een heerlijke regendouche. 1 nadeel; de kamers zijn best gehorig. Wij zaten op de begane grond en je kunt de mensen boven je horen lopen, douchen, WC doorspoelen etc. Tot slot ben je vanuit het hotel zo in het centrum met allerlei winkels en eetgelegenheden. Van de drukte hier merk je in het hotel echter helemaal niets. Al met al; een absolute aanrader, wij zouden het hotel zo weer boeken.

Beste WvD,

We willen u enorm bedanken voor het achterlaten van uw review. Het is super om te lezen dat u H10 Ocean Suites een mooi, net en klantvriendelijk hotel vindt. Ook vinden we het fijn dat u de schoonheid van ons zwembad opmerkt. En voor het zwembad kiezen wij er voor om een combinatie te gebruiken van zoutwater en chloor aangezien dit beter is voor mens en natuur.

Eveneens vinden wij het super om over uw opmerking van de kamer te lezen, al vinden we het vervelend dat u de kamer als gehorig heeft beschouwd. Wij zullen dit zeker bespreken binnen ons team.

Wij hopen dat we u snel nog eens mogen verwelkomen!

• 9Judith15-01-2019

Geweldig

Super netjes en schoon hotel. Erg vriendelijk personeel. Zelfs een heerlijke fles chapagne gekregen omdat ik jarig was.

Beste Judith,

Wij willen u enorm bedanken voor het achterlaten van uw review. We vinden het super om te lezen u de vriendelijkheid van ons personeel opmerkt! We hopen vooral dat u een fijne verjaardag heeft kunnen vieren in H10 Ocean Suites.

We hopen dat we u snel nog een keer mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in november 2018

• 6Richard H.13-01-2019

Op het randje van goed! Veel verbeterpunten

Het hotel is in 2015 gerenoveerd maar het complex is veel ouder en vertoont wel wat ruimte voor modernisering. De kamer zijn netjes en goed verzorgd, maar aan de kleine kant. De badkamers zijn vochtig en veel schimmelplekken die meerdere keren al zijn weggepoetst maar terugkomen. Er stonden ook twee vochtvreters in de badkamer. De bedden zijn vreselijk zonder topper! Mijn eerste drie nachten waren een hel om te slapen. Nadat ik een topper had gevraagd was het stukken beter. H10 zou dit standaard moeten doen. Het eten was prima. Groot aandachtspunt in het restaurant was vriendelijkheid van de medewerkers. En al het servies en bestek is ernstig verouderd en aan vervanging. De meeste borden hebben vieze resten die de vaatwasser er niet afkrijgt. De barman (oost Afrikaans) van de cocktail bar in de lobby was erg onvriendelijk en vloekte meerdere malen het Italiaanse woord cazzo terwijl je op je drankje moest wachten.

Beste Richard H.,

We danken u zeer voor het achterlaten van uw review, wij waarderen dit natuurlijk enorm.

We vinden het fijn om te horen dat uw kamer netjes en verzorgd was. Echter vinden wij het heel vervelend om te horen over uw ervaring. Ons onderhoud personeel is continu hard aan het werken om ons complex ouderhouden. Ook ons schoonmaak personeel werkt hard om te zorgen dat alles schoon is, waar we normaal ook veel complimenten over krijgen. Daarom vinden wij het erg vervelend dat wij bij u niet aan onze standaarden hebben kunnen voldoen.

We zijn blij dat u na het krijgen van de topper stukken beter heeft geslapen. Dit zal echter geen standaard worden aangezien er meer gasten zijn die beter slapen zonder topper. Voor de mensen die wel graag een topper willen, kunnen wij er een brengen naar de kamer.

Normaal gesproken krijgen wij altijd veel complimenten over ons personeel, dus we vinden het erg vervelend dat u dit niet zo heeft ervaren. We danken u voor uw verdere opmerkingen en deze zullen zeker in acht worden genomen.

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen om uw mening positief te kunnen veranderen.

Geboekt bij neckermann

Hotel H10 Ocean Suites info