16 vragen over Hotel H10 Ocean Suites

• Ilse Den harder, 30-12-2018 Rapporteren

Annimatie

Is er in de avond ook iets van annimatie? Shows? Live muziek?

• Kiki, 07-10-2018 Rapporteren

Nederlandse zender

Hallo, wij zijn benieuwd of er op de tv ook nederlandse zenders te vinden zijn. Zo ja weet iemand dan misschien ook welke? :)

• Vliet van, 21-05-2018 Rapporteren

Gym aanwezig?

Is er een gym aanwezig in het hotel? Wij kunnen hier niets over terugvinden op de website. We doen graag wat sport in de ochtend om de rest van de dag heerlijk te kunnen relaxen. Misschien is er een ruimte met een hardloopband ? Vast bedankt voor de reacties!

Miekske, 01-06-2018

Hallo, Als het goed is kun je tegenover het hotel gebruik maken van de sport en spafaciliteiten. Kijk maar eens bij de tips op deze website.

Wij hebben hiervan geen gebruik gemaakt.

• Ellen, 01-04-2018 Rapporteren

kakkerlakken

Heeft het hotel last van kakkerlakken?

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Ocean Suites voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Monique, 25-02-2018 Rapporteren

Mindervalide

Hallo, wie kan mij vertellen of dit hotel ook voor mensen is die iets moeilijker lopen?? Zijn er veel trappen ? Kamers beneden moet je daar ook een trappetje op?

• Mitzy Fontijn, 21-01-2018 Rapporteren

kinderactiviteiten

Hoi,

Vraagje. Mijn zoontje is 6 en ik vraag me af of er voor hem genoeg te doen is als we jullie hotel boeken. Ik zie namelijk geen waterglijbanen of iets dergelijks. Ook geen echt uitgebreide speeltuin.

• annet, 08-01-2018 Rapporteren

Tennisbaan

Mag je met je gewone sportschoenen op de tennisbaan? Wat kost de huur van een tennisbaan met racket en ballen voor een uur?

• Anke Oolbekkink, 04-01-2018 Rapporteren

koelkast

Is er op de kamer iets van een koelkastje die je kunt gebruiken om eigen drankjes en/of water koel te houden?

annet, 08-01-2018

In de winter is dat niet nodig. Er is een koelkast op de kamer, maar die gaat alleen open wanneer je all inclusive boekt. Dat was tenminste vorig jaar winter zo.

• Monique Bielander, 13-10-2017 Rapporteren

Kamer

Heeft de kamer een nespresso apparaat

Annet, 29-10-2017

Nee, een waterkoker kun je wel huren voor 6 euro incl. Thee en koffie zakjes.

• Miekske , 14-04-2017 Rapporteren

Korte broek

Hallo,

Mag je als vrouw zijnde 's avonds een korte broek aan? Of alleen tijdens het diner niet?

Alvast bedankt!

H10 Ocean Suites, 23-08-2017

Beste Miekske,

Als eerste wil ik mij verontschuldigen voor het late antwoord. Wij zijn pas sinds een paar weken actief op Zoover. Ik hoop dat mijn antwoord u toch nog mag helpen.

Als vrouw zijnde is het toegestaan om een korte broek te dragen tijdens het diner. De regel voor lange broek geldt alleen voor mannen. Momenteel, in de zomerperiode, is het voor de mannen ook toegestaan om korte broek te dragen. Deze regel geldt nog tot tot 1 september.

Met vriendelijke groeten,

Sabine L.